بهترین سنگ ضد طلسم و جادو-سنگ زمرد سنگ طلسم شکن قوی

0

بهترین سنگ ضد طلسم و جادو-سنگ زمرد سنگ طلسم شکن قوی

در این پست از سایت دعایاب بهترین سنگ ضد طلسم و جادو,سنگ زمرد سنگ طلسم شکن قوی را قرار دادیم . یکی از سنگ های طبیعی که خواص و فواید فراوانی نیز دارد سنگ زمرد می باشد . از سنگ زمرد به عنوان سنگ ضد طلسم و سحر و جادو و سنگ طلسم شکن قوی یاد می کنند . برای باطل کردن و دور کردن هرگونه انرژی های منفی و سحر و طلسم سنگ زمرد بسیار موثر و مجرب است.

بهترین سنگ ضد طلسم و جادو-سنگ زمرد سنگ طلسم شکن قوی
بهترین سنگ ضد طلسم و جادو-سنگ زمرد سنگ طلسم شکن قوی

خواص طبی گوهر یا سنگ زمرد :

زمرد از منسوبات عطارد بوده و خواص دارویی آن به این شرح است : هرکه با خود سنگ زمرد دارد خواب بد نبیند؛سنگ زمرد قوت دل دهد؛در سنگ زمرد که بهترین سنگ ضد طلسم است بسیار نگریستن نور بصر را زیاد کند؛ زمرد برای کبد و معده نافع است؛ اگر سنگ زمرد را در برابر دیده افعی نگاه دارند دیده وی تباه شود؛ اگر زن حامله دشوار زاید چون بر ران او زمرد بندند بار نهادنش آسان گردد.

دستورالعمل و راهکار مجرب برای باطل سحر و طلسم در توصیه های دینی و سیره علما : علاوه بر رعایت حق و حقوق دیگران و توکل بر خدا، بلند اذان گفتن در منزل است که بسیار هم مجرب بوده است.یک سنگ فوق العاده ضد طلسم، سنگ زمرد است بهره بردن از زمرد برای دفع سحر توصیه شده است.

زمرد از جمله سنگ های قیمتی است که در همه کتب جواهر از آن نام برده شده است.اصل نام زمرد فارسی است و در دوره قاجار به آن یاقوت ارزق نیز می گفتند.

همچنین ببینید  دعای قوی و مجرب برای دفع شپش و دفع گزندگان

اطلاعات بیشتر درباره سنگ زمرد :رنگ سبز تجلی کننده طبیعت بهار شکوهمند هست و حتی رنگ ونوس خدای روم باستان نیز می باشد. بنابراین سنگ زمرد اهدا کننده عشق جاودانه و زیبایی به متولدین اردیبهشت (ماه می) به عنوان سنگ ماه آنها است. در برخی فرهنگ ها از این گوهر جهت هدیه بیستمین، سی و پنجمین و یا پنجاهمین سالگرد ازدواج استفاده می شود.

بهترین سنگ ضد طلسم و جادو,سنگ زمرد سنگ طلسم شکن قوی سنگ مخصوص ابطال سحر و طلسم و جادو سنگ قوی و مجرب ضد طلسم سنگ قوی برای باطل کردن طلسم سنگ طلسمات سنگ طلسم گنج سنگ طلسم عباس آباد سنگ طلسم شکن سنگ طلسم شده سنگ طلسم سلیمان سنگ طلسم دار سنگ طلسم خوشبختی سنگ زمرد طلسم سکن سنگ زمرد سنگ طلسم شکن قوی سنگ پرخاصیت زمرد خواص سنگ زمرد هندی خواص سنگ زمرد کلمبیا خواص سنگ زمرد قرمز خواص سنگ زمرد سبز خواص سنگ زمرد در اسلام خواص سنگ زمرد برزیلی خواص سنگ زمرد برای باطل سحر و طلسم خواص سنگ زمرد اصل بهترین سنگ ضد طلسم و جادو انگشتر با نگین سنگ زمرد

به علت رنگ سبز زمرد این گوهرسنگ چاکاری چهارم یعنی قلب را تحت تاثیر قرار می دهد. این گوهر خالص ترین جریان بلورین پرتو سبز است و سنگی است که پاکترین و خالص ترین نماینده الگوی انرژی چاکرای قلب می باشد.

از خواص زمرد در چاکرا درمانی جهت گشودن قلب به روی عشق، بخشش، دلسوزی و اعتماد استفاده می شود. این سنگ ترغیب کننده فرد به زندگی و عمل نمودن از روی قلب است و به فرد کمک می کند تا مرکزیت یافته و در خرد قلبی باقی بماند و دلشکستگی اش را درمان کند.

این گوهر به فرد امکان می دهد تا ذات مهربان و حمایتگر خود را بدون ترس از آسیب پذیری به نمایش بگذارد. این یک گوهری شگفت انگیز برای فعال کردن خلاقیت هنری و ایجاد تمرکز بر فعالیتهای زندگی است. کسانی که مدیتیشن یا یوگا انجام می دهند با این سنگ تمرکزشان افزایش می یابد.

همچنین ببینید  دعای استخاره با قرآن خوب و بد فوری-جواب استخاره با قرآن خوب و بد

خواص سنگ زمرد از نظر جسمانی:از نظر جسمانی از خواص زمرد می توان برای تقویت قلب، خون و دستگاه گردش خون استفاده کرد. همچنین برای غده تیروئید، اسهال خونی و باز کردن عروق خونی بسیار موثر است. همانطور که ارسطو نیز گفته در گذشته از خواص سنگ زمرد برای علاج سرطان و صرع نیز استفاده شده است.

خواص زمرد در باورهای قدیم:خواص سنگ زمرددر ایام قدیم باور بر این بود که این گوهر روح و جسم را باهم هماهنگ می کند. پزشکان یونانی از دود ذرات پودر شده آن برای علاج تنگی نفس، سرماخوردگی و حتی مارگزیدگی نیز استفاده می کردند. در ادبیات ایرانی نیز از خواص سنگ زمرد گفته شده هرگاه این گوهر را در جلو چشم مار افعی بگذاریم پرتو آن چشم مار را کور می کند!

نظامی در این باره می گوید:خواص سنگ زمردقرن ها پیش در صندوق های مهاراجه ها در هند پر از سنگ زمرد بود. دلیل آن این بود که در کتاب باستانی هندو ها بارها از خواص سنگ زمرد گفته شده بود که داشتن این گوهر باعث سعادت و خوشبختی و شکوه زندگی آنها می شود.

خواص سنگ زمرد در احادیث:خواص انگشتر زمردهمچنین در حیله المتقین ص ۱۸ درباره خواص زمرد گفته شده ” در دست داشتن این گوهر فقر را به ثروت تبدیل می کند”. بی دلیل نیست که پادشاهان از این سنگ در اشیا نزدیک خود به نشانه تجملات استفاده می کردند.

برگرفته از سایت دعاگو

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.