تعبیر خواب شیرینی-دیدن شیرینی در خواب

0

تعبیر خواب شیرینی-دیدن شیرینی در خواب

در این پست از سایت دعایاب تعبیر خواب شیرینی,دیدن شیرینی در خواب را قرار داده ایم.خواب های ما از اکار روزانه ما سرچشمه میگیرند.بعضی از افراد که روی روح و ذهن خود کار کرده اند امکان دارد که روح آنها در خواب به عالم رویا سفر کند و خواب آنها حامل پیغام و پیامی باشند.برای تعبیر خواب باید به افراد آگاه به علم تعبیر خواب مراجعه کرد.

تعبیر خواب شیرینی-دیدن شیرینی در خواب
تعبیر خواب شیرینی-دیدن شیرینی در خواب

تعبیر خواب شیرینی خوردن,تعبیر خواب شیرینی خامه ای,تعبیر خواب شیرینی دادن,تعبیر خواب شیرینی خوردن دختر مجرد,تعبیر خواب شیرینی خریدن,تعبیر خواب شیرینی گرفتن,تعبیر خواب شیرینی دادن به مرده,تعبیر خواب شیرینی برای زن باردار,تعبیر خواب مار,تعبیر خواب سگ,تعبیر خواب گربه,تعبیر خواب موش,تعبیر خواب برف,تعبیر خواب مرده,تعبیر خواب حامله بودن,تعبیر خواب گردو

تعبیر خواب شیرینی,دیدن شیرینی در خواب:

به نقل قول از ابن چند معبر ایرانی دیدن کیک خامه ای در خواب اگر بزرگ باشد به نشانه ی دعوت شدن به مراسم عروسی دیگران ، برپاشدن مراسم وصلت دو جوان در بین اقوام نزدیک صاحب رویا،اگر کامل خورده شود به نشانه ی بهبود پیداکردن بیماری های سخت،اگر دور ریخته شود و یا کسی ان را اصراف کند نشانه ی غم بعد از شادی است اگر روی زمین بریزد و از بین برود و یا از جایی بیفتد و خراب شود نشانه ی اندوه و حسرت دوست است.

بریدن و قسمت کردن شیرینی و کیک در خواب نشانگر دیدار با بستگان است. این ملاقات نتیجه خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

اگر در خواب کیک و شیرینی خوردید دلیل بر گرفتن هدیه با ارزش از بستگان دور کند اگر مزه شیرینی بد بود هدیه‌ای که فرستاده شده در ازای انجام کاری خواهد بود.

همچنین ببینید  توضیحاتی بسیار مفید در رابطه با انگشتر موکل دار

تعبیر خواب شیرینی به روایت محمد بن سیرین:

دیدن شیرینی‌ها، دلیل شادی و روزی حلال باشد. اگر بیند کسی شیرینی به وی داد، دلیل که راحتی به وی رساند.

تعبیر خواب شیرینی به روایت امام جعفر صادق:

دیدن شیرینی به خواب بر شش وجه بود.

1-مال حلال./2-منفعت./3-علم و حکمت./4-فرهنگ./5-ثنای و مدح نیکو./6-کنیزکی خوبروی.

تعبیر خواب شیرینی به روایت یوسف نبی(ع):دیدن شیرینی‌های دیگر زن بخواهد.

تعبیر خواب شیرینی به روایت منوچهر مطیعی:

حکم کلی مولف نفایس الفنون و عرایسالعیون درباره شیرینی ها این است که شرینی ها جمله در خواب سخن های خوش و مال و منفعت هستند شکلات نیز مشمول این تعبیر قرار می گیرد اما این شیرینی چون آمیخته به قهوه یا کاکائو است تعبیر متفاوتی پیدا می کند.

اگر در خواب دیدید از قنادی شیرینی می‌خرید فریفته چیزی یا کسی می‌شوید که بعداً خودتان به غیر مفید بودن کاری که کرده‌اید پی می‌برید.

اگر در خواب ببینید که با چند جعبه شیرینی از قنادی خارج می‌شوید کارهای عبث و بیهوده می‌کنید.

رولت اگر شیرینی باشد خوب است به خصوص اگر بخورید و کامتان شیرین شود.

شکلات در خواب لذت گناه آلود است که غم می آورد و اندوه می آفریند.

اگر در خواب ببینید که شکلات می خورید به دنبال دل خود می روید و کاری را انجام می دهید که دوست دارید ولی از نظر دیگران پسندیده نیست و در نتیجه شما غمین و ملول می شوید. تبعیت از هوای نفس همیشه ملال می آورد و موجب ملامت می شود.

همچنین ببینید  تعبیر خواب عنکبوت و تار انداختن عنکبوت – تعبیر نیش زدن عنکبوت در خواب

دیدن شکلات در خواب کاری است از همین نوع.

خریدن شکلات یا هدیه گرفتن نیز همین تعبیر را دارد ولی تعارف دادن و هدیه بردن نشانه آن است که شما برای دیگری خوشحالی همراه با اندوه و تاسف می برید و سبب ناراحتی او می شوید.

اگر طعم قهوه یا کاکائوی شکلات زیاد باشد این تفاوت قطعیت بیشتری پیدا می کند و میزان اندوه و تاسف بر شادی و شعف آن می چربد ولی اگر شهد شکلات بیشتر باشد و طعم قهوه و کاکائو مختصر محسوس باشد شادی بیشتر است و اندوه کمتر.

تعبیر خواب شیرینی به روایت شیخ مفید:

برای کسانی که هنوز ازدواج نکرده اند مخصوصا دختر و پسرهای نوجوان و جوان دیدن چنین خوبی بسیار مهم و پر مفهوم است و شاید قرار است تا زندگی آن روی خوشش را به شما نشان دهد

اگر با معشوق خود مدت هاست دچار اختلاف شده اید یا با یکدیگر قهر کرده اید نشانی از برطرف شدن کدورت ها

اگر به کسی وابسته و دلبسته هستید و سراپا عجله برای وصلت دارید نشانی از برقراری پیوند و مراسم شادمانی یا پایکوبی است

در واقع طعم شیرین کیک خامه ای به گونه ای وارد زندگیتان میشود و میتواند تغییرات بزرگ و عمده ای را بریتان ایجاد کند و حال شما را خوب تر از قبل کند.

تعبیر خواب شیرینی به روایت شیخ طوسی:

اگر کسی ببیند خودش در حال میل کردن کیک خامه ای است و طعم آن برایش شیرین و خوشمزه است این خیر و خوب است نشانه ی شنیدن بهترین خبرها از معشوقش است

همچنین ببینید  دعای بسیار مجرب جهت درمان درد معده و حاصل شدن بهبودی

بیشتر معبرا نیز این نکته را تایید کردند که گاز زدن به کیک های خامه ای در شکل های مختلف دلالت زیادی بر رسیدن چند خبر تازه و خوب از معشوق است اگر مجرد باشی تعبیر آن وصلت با کسی است که دوستش داری اگر متاهل هستی نشانه ی استحکام و زیاد شدن عشق بین مرد و زن است

همچنین بهتر شدن روال زندگی رفتن به مسافرت های تفریحی و خاطره انگیز بهبود بیماری و شنیدن اخبارهای خوشحال کننده را معنی اصلی خوردن شیرینی خامه ای است.

برگرفته از سایت دعا شفا

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.