تعبیر خواب فرش و موکت و حصیر و فرش سوخته و شستن فرش

0

تعبیر خواب فرش و موکت و حصیر و فرش سوخته و شستن فرش

در این پست از سایت دعایاب تعبیر خواب فرش و موکت و حصیر و فرش سوخته و شستن فرش را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب فرش و شستن و تمیز کردن فرش و خریدن و فروختن فرش و موکل و حصیر و زیلو و قالی و جارو کردن فرش و پاره شدن فرش و فرش کثیف و تمیز هستید این مطلب از سایت دعایاب را حتما ببینید …

تعبیر خواب فرش و موکت و حصیر و فرش سوخته و شستن فرش
تعبیر خواب فرش و موکت و حصیر و فرش سوخته و شستن فرش

تعبیر خواب فرش خریدن,تعبیر خواب فرش دستباف,تعبیر خواب فرشته,تعبیر خواب فرش ابن سیرین,تعبیر خواب فرش شستن,تعبیر خواب فرش قرمز,تعبیر خواب فرش بافتن,تعبیر خواب فرش پاره,تعبیر خواب جارو کردن فرش,تعبیر خواب فرش پاره و سوخته,تعبیر خواب فرش و موکت و حصیر,تعبیر خواب خریدن و فروختن فرش,تعبیر خواب فرش تمیز و نو و سالم

تعبیر خواب فرش و موکت و حصیر و فرش سوخته و شستن فرش:

کاملترین تعبیر خواب فرش و موکت و زیلو :

فرش بیش از هر چیز نشان دهنده ی وجهه و موقعیت اجتماعی شخص است که این وجهه اجتماعی ممکن است بواسطه شغل، سمت، رابطه و درآمد خاص و . . . بدست آید و یا تحت تاثیر قرار گیرد.

به طور مثال ازدواج کردن و یا فامیل شدن با یک شخص و یا طایفه خاص، و یا کار کردن در یک موسسه یا شرکت خاص، و یا قبول شدن در یک رشته دانشگاهی خاص، و یا هر چیزی که وجهه و موقعیت اجتماعی شخص و یا همان قضاوت دیگران از آن شخص را تغییر دهد باشد.

همچنین ببینید  تعبیر و تحلیل معتبر خواب باغ وحش

هر چیزی که با آن زمین را فرش می کنند از جمله خود فرش، زیلو، قالی، حصیر، موکت و .. همگی مصداق فرش هستند.

خریدن ، تمیز کردن و شستن، خاکروبی یا جارو کردن فرش همگی در تعبیر خواب فرش به طور مثبت و برعکس فرش کهنه، سوخته و پاره و . . . به طور منفی تعبیر می شود.

امام جعفر صادق (ع)تعبیر فرش های بزرگ و نو را بر ۶ وجه می داند:

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب کرگدن و کشتن کرگدن – تعبیر دیدن کرگدن قهوه ای و سیاه عزت و جاه و مقام، بزرگی و والایی، رتبه و مرتبه، مال، عمر طولانی، تعریف و تحسین و ستایش به اندازۀ بزرگی فرش.

اکنون با دانستن نماد خواب و معانی آن از یک طرف، و از طرف دیگر با در نظر گرفتن جزئیات خواب و شرایط خواب بیننده، آن را تعبیر می کنیم.

مثال های از تعبیر خواب فرش:

مثال۱ تعبیر خواب فرش:

خانمی در خواب می بیند که مشغول بافتن فرش زیبایی برای دخترش است.

شرایط خواب بیننده فرش:

خواب بیننده معتقد است ازدواج دخترش از نظر اجتماعی برای خانواده شان مهم ترین مسئله است.

تعبیر خواب فرش در این شرایط:

از آنجایی که این فرش توسط مادر برای دختر بافته می شود مشخص است که مادر در ازدواج دخترش نقش مهمی دارد و چون این فرش بوسیله دست بافته می شود ارزشمند و محکم بوده و نوید دهنده یک ازدواج خوب و بادوام برای دخترش است و چون زیباست اشاره به داماد خوش قیافه این خانم دارد .

و همچنین مدت زمانی که طول می کشد تا در واقعیت این فرش توسط مادر بافته شود نشان دهنده ی مدت زمانی است که ازدواج کردن دخترش، طول خواهد کشید.

همچنین ببینید  دعا و سوره قرآنی مجرب جهت بازگشتن و حاضر شدن شخص فراری

مثال۲ تعبیر خواب فرش:

مردی در خواب می بیند که گوشه ای از فرش خانه شان سوخته است او در خواب، در تلاش است تا گوشه سوخته فرش را با انداختن یک پادری کوچک مخفی کند .

شرایط خواب بیننده فرش:

طی پرسش از خواب بیننده راجبه مهمترین مسئله حیثیتی زندگی اش، این شخص کنکور پسرش را مهمترین مسئله خانواده اش عنوان کرد.

تعبیر خواب فرش در این شرایط:

متأسفانه فرش سوخته نشان دهنده‌ی عدم موفقیت پسر این مرد در کنکور است. تلاش این شخص برای مخفی نگه داشتن فرش سوخته، و استفاده از پادری، اشاره به مقاومت شخص در مقابل قبول واقعیت و همچنین استفاده از راه حل کوتاه‌ مدت به جای راه حل اساسی برای حل مشکل است.

فرش سوخته همچنین نشان می‌دهد برای اینکه پسر این مرد به موفقیت عالی برسد نیاز دارد تا تغییر و تحولات اساسی‌ای را، در خود ایجاد کند.

برگرفته از دعا سایت

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.