تعبیر خواب مارمولک و کشتن مارمولک – تعبیر دیدن مارمولک سبز و خاکستری

0

تعبیر خواب مارمولک و کشتن مارمولک – تعبیر دیدن مارمولک سبز و خاکستری

در این پست از سایت دعایاب تعبیر خواب مارمولک و کشتن مارمولکتعبیر دیدن مارمولک سبز و خاکستری در خواب را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تعبیر خواب مارمولک و شکار کردن مارمولک و خوردن گوشت مارمولک و فرار کردن مارمولک و حمله مارمولک و مارمولک سیاه و مارمولک بر روی سنگ و صخره …

تعبیر خواب مارمولک و کشتن مارمولک – تعبیر دیدن مارمولک سبز و خاکستری
تعبیر خواب مارمولک و کشتن مارمولک – تعبیر دیدن مارمولک سبز و خاکستری

تعبیر خواب خوردن گوشت مارمولک,تعبیر خواب مارکولک بزرگ و کوچک,تعبیر خواب حمله مارمولک,تعبیر خواب فرار کردن مارمولک,معنی و مفهوم مارمولک در خواب,تعبیر خواب مارمولک سیاه,تعبیر خواب مارمولک سبز,تعبیر خواب مارمولک بزرگ,تعبیر خواب مارمولک از نظر قرآن,تعبیر خواب مارمولک قرمز,تعبیر خواب مارمولک کوچک,تعبیر خواب مارمولک مرده,تعبیر خواب مارمولک و تمساح

تعبیر خواب مارمولک و کشتن مارمولک – تعبیر دیدن مارمولک سبز و خاکستری در خواب:

مارمولک گونه ای خزندگان است که در سراسر جهان می‌توان آن‌ها را یافت. دیدن مارمولک در خواب نشانه برخورد و مقابله بیننده خواب با ترس‌هایی که در بیداری در پیش روی آن قرار گرفته‌اند. مارمولک را در معبرین غربی نماد غرایز درونی و عکس العمل‌های فردی شخص خواب بین می‌دانند همچنین حمله یک مارمولک در خواب اشاره ای به درگیری‌های شخصی و ذاتی دارد.

پست های مرتبط

کارل گوستاو یونگ دیدن مارمولک در خواب را از دیدگاه روانشناسی اینگونه بیان می‌کند:

دیدن مارمولک در خوابتان بیانگر توافق یا تایید است. پاسخ تصمیمی که نیاز دارید بگیرید، بله است.
تعبیر دیگر این است که خواب بیانگر احیا و تجدید است.
دیدن مارمولک در خوابتان بیانگر غرایز اولیه تان، غذا و … است؛ و نگرانی شما در مورد این احساسات است.
مارمولک ممکن است بیانگر فردی در زندگی تان باشد که خونسرد، ترسو یا پوست کلفت است. 

جنبه‌ی مثبتش این است که مارمولک نماد پدید آمدن خلاقیت، احیا و جوان سازی (تجدید حیات) است. ممکن است بیانگر این باشد که جای پایتان محکم است (اصیل هستید)

تعبیر خواب مارمولک: تعبیرگری می‌گوید: مارمولک در خواب دیدن دلیل بر مردی است که در میان مردم فساد بیندازد.
در کتاب سرزمین رویاها آمده است: خواب مارمولک: دشمنان در صدمه زدن به شما پیروز می‌شوند. یک مارمولک را در قفس می‌اندازید: شهرت و احترام شما بیشتر می‌شود.

آنلی بیتون گوید: اگر زنی خواب ببیند مارمولکی از روی دامن او راه می‌رود یا او را گاز می‌گیرد، نشانه آن است که اندوه و بدبختی به او روی می‌آورد. همسر او در اثر حادثه ای معلول خواهد شد. و او برای گذراندن زندگی با تمامی تلاش و جدیت فراوان تنها درآمدی ناچیز عایدش خواهد شد.

تعبیر خواب کشتن مارمولک:
آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید مارمولکی را می‌کشید، علامت آن است که شهرت و ثروت از دست رفته خود را بار دیگر به دست می‌آورید. اما اگر موفق نشوید مارمولک را بکشید و مارمولک از دستتان فرار می‌کند، نشانه آن است که در امور عاطفی با شکست مواجه خواهید شد.
در کتاب سرزمین رویاها آمده است: یک مارمولک را می‌کشید: پولی را که از دست داده بودید دوباره بدست می‌آورید.
تعبیر خواب مارمولک سبز و خاکستری:
برايت مى‌گويد:ديدن مارمولك خاكسترى در خواب، علامت دعوا و نزاع است.اگر در خواب مارمولك سبز رنگ ببينيد، علامت آن است كه بايد مراقب خود باشيد.

همچنین ببینید  طلسم محبت از راه دور سریع الاجابه و بسیار قوی

برگرفته از سایت دعاگو**************************

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.