خواص حرز امام حسین برای رفع غم و اندوه و افسردگی

0

خواص حرز امام حسین برای رفع غم و اندوه و افسردگی

در این پست از سایت دعایاب خواص حرز امام حسین را برای رفع غم و اندوه و ناراحتی و افسردگی را قرار دادیم . خواندن و نوشتن حرز حضرت امام حسین (ع) خواص و فضیلت فراوانی دارد.برای رفع غم و اندوه و استرس و افسردگی و ناراحتی خواندن حرز امام حسین (ع) بسیار مجرب است.

خواص حرز امام حسین برای رفع غم و اندوه و افسردگی
خواص حرز امام حسین برای رفع غم و اندوه و افسردگی

آداب حرز: حرز امام حسین (علیه السلام) آداب ویژه ای دارد که لازم است فرد استفاده کننده آنها را رعایت نماید:

1- نوشتن حرز بصورت صحیح و بدون غلط  2 وضو داشتن و رو به قبله بودن در موقع نگارش حرز  3 رعایت احترام قلبی و داشتن اعتقاد نسبت به تاثیرات آن 4 رعایت تقوای الهی در جهت همسو شدن با صاحب حرز و تاثیر بیشت 5-وضو داشتن در موقع همراهی مطلوب است 6 همراه داشتن در دستشویی اشکالی ندارد (بشرط عدم قصد بی احترامی.

متن حرز: بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ یَا دَائِمُ یَا دَیْمُومُ یَا حَیُّ یَا قَیُّومُ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ یَا کَاشِفَ الْغَمِّ یَا فَارِجَ الْهَمِّ یَا بَاعِثَ الرُّسُلِ یَا صَادِقَ الْوَعْدِ اللَّهُمَّ إِنْ کَانَ لِی عِنْدَکَ رِضْوَانٌ وَ وُدٌّ فَاغْفِرْ لِی وَ مَنِ اتَّبَعَنِی مِنْ إِخْوَانِی وَ شِیعَتِی وَ طَیِّبْ مَا فِی صُلْبِی بِرَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى سَیِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِینَ.

ابتدا مى کنم به نام خداى بخشنده مهربان اى همیشگى، اى ازلى، اى زنده، اى قایم به ذات، اى برطرف سازنده اندوه، اى فرج دهنده از همّ، اى برانگیزنده رسولها، اى راست گوى در وعده نمودن.

خداوندا اگر بوده باشد از براى من در نزد تو خشنودى و دوستى پس بیامرز مرا و کسى را که تبعیّت نموده مرا از برادران من و همراهان من و پاک و نیکو گردان چیزى را که در صلب من [قلب من‏] است به سبب رحمت تو، اى رحم کننده تر از رحم کننده ها و شفقت خدا باد بر [آقاى ما] محمّد و بر آل او [و آل محمّد] تمام.

 

خواص حرز:حرز امام حسین (علیه السلام) خواص و آثاری طبق متن روایت دارد که عبارتند از:

رفع غم و اندوه و طهارت صُلب و نسل شخص حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) سومین امام شیعیان و پنجمین معصوم در مکتب تشیع، ملقب به سیدالشهدا می باشد. ایشان درروز سوم ماه شعبان در سال سوم هجری، جهان را به قدوم مبارک خویش منور فرمودند.

آن بزرگوار حدود شش سال در عصر پیامبر بودند و حدود سی سال با پدر خویش همراه و همرزم بودند. عمده عمر با برکت آن حضرت در خلافت غاصبانه معاویه گذشت ولی پس از به درک واصل شدن وی و به دست گرفتن خلافت توسط یزید به نشانه اعتراض قیام کردند و در این راه بهمراه جمعی از خانواده و اصحاب باوفای خویش به شهادت رسیدند.

حدود ۱۰ سال امامت حضرت می باشد و در سن پنجاه و هفت سالگی در عصر روز دهم محرم به شهادت رسیدند. مرقد منور آن حضرت در کربلای معلی در کشور عراق واقع شده است.

همچنین ببینید  دعای قوی برای رسیدن به مقصود و دعاهای مجرب برای رفع گرفتاری سخت

از آن بزرگوار ادعیه و احراز و احادیث زیادی نقل گردیده که در اینجا به یکی از آن حرزها، به اقتضای نگارش در محصول “حرز چهارده معصوم” اشاره می شود.

برگرفته از دعاسایت

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.