خواص خر مهره برای زبانبندی افراد حسود و در امان ماندن از چشم زخم

0

خواص خر مهره برای زبانبندی افراد حسود و در امان ماندن از چشم زخم

در این پست از سایت دعایاب خواص خر مهره برای زبانبندی افراد حسود و در امان ماندن از چشم زخم را برای شما عزیزان قرار دادیم . خر مهره اصل دارای خواص و فوائد فراوانی می باشد . از جمله خواص خر مهره می توان به بستن زبان دشمنان و افراد حسود و محفوظ ماندن از چشم زخم و نظر بد اشاره کرد . دارنده خر مهره از هرگونه چشم زخم و چشم نظر در امان است . خر مهره انرژی های منفی را از دور و اطراف دفع می کند .

خواص خر مهره برای زبانبندی افراد حسود و در امان ماندن از چشم زخم
خواص خر مهره برای زبانبندی افراد حسود و در امان ماندن از چشم زخم

خر مهره در اصل قسمت خاصی از گردن حیوان خر می باشد که از استخوان نخاعی آن حیوان جدا شده و تراش داده می شود . روایات زیادی در رابطه با خر مهره و اثرات و انرژی های آن وجود دارد که در اینجا مهمترین آنها را توضیح خواهیم داد.

خر مهره در اصل برای زبانبندی افراد حسود و نیز در امان نگه داشتن صاحب آن از هرگونه چشم زخم به کار می رود . در واقع افرادی که در محیط اطراف شما می باشند در صورت مشاهده پیشرفت شما ( چه از لحاظ مالی و رونق کسب و کار و چه از لحاظ گشایش بخت ) به صورت ناخود آگاه به شما حسودی خواهند کرد که باعث خواهد شد انرژی های منفی از سمت آنها بر شما وارد شده و جلوی پیشرفت شما را بگیرند.

 

خواص خر مهره برای زبانبندی افراد حسود و در امان ماندن از چشم زخم عکس و تصویر خر مهره اصل خواص خر مهره برای زبانبندی افراد حسود و در امان ماندن از چشم زخم خواص خر مهره برای دفع چشم زخم خواص خر مهره خر مهره برای زبانبندی خر مهره برای دفع انرژی های منفی خر مهره برای در امان ماندن از چشم زخم تاثیر خر مهره برای بستن زبان افراد حسود

کار اصلی خر مهره دفع نمودن انرژی های منفی اطرافیان می باشد . این انرژی های منفی به سرعت میتوانند بر زندگی شما تاثیر منفی گذاشته و پیشرفت شما را متوقف نمایند .

دقت داشته باشید که تفاوت عمده ی خر مهره با مهره ی مار این است که مهره ی مار به شما انرژی مثبت داده و به اطرافیانتان ( به نفع شما ) انتقال می دهد و خر مهرهانرژی های منفی اطراف را از شما دفع می کند . این دو می توانند مکمل خوبی برای شما باشند .

و اما کارایی خر مهره در رونق کسب و کار و بیشتر شدن روزی چیست ؟

همانگونه که گفته شد اصلی ترین دلیل عدم پیشرفت شما نظر بد و چشم زخم اطرافیان شما می باشد و در صورتی که بتوانید این انرژی ها از خود دفع نمایید دلیلی برای عدم پیشرفت و کم بودن روزی نخواهید داشت .اندازه خر مهره اصل تقریبا کمی بزرگتر از یک بند انگشت می باشد .

برگرفته از سایت ملکوتی ها

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.