دعاهای قوی و سریع الاثر برای فروش آپارتمان زمین و خانه

0

دعاهای قوی و سریع الاثر برای فروش آپارتمان زمین و خانه 

در این پست از سایت دعایاب DOAYAB.COM که مرجع ادعیه و اذکار قرآنی می باشد.اگر ملک یا زمینی دارید و قصد فروش آنها را دارید و فروش نمی رود دعاهایی مجرب برای فروش آپارتمان زمین و خانه در اختیار شما قرار داده ایم  استفاده نمایید ان شاءالله آنها را به فروش می رسند.

 

دعای فروش خانه ایت الله بهجت,دعای فروش خانه,دعای فروش خانه ایت الله بهجت,دعای فروش خانه فوری,دعای فروش خانه در روز چهارشنبه,دعای فروش خانه در روز جمعه,دعای فروش خانه در گنجهای معنوی,دعای فروش خانه با قیمت بالا

 

 

دعای قوی برای فروش رفتن خانه

برای فروش آپارتمان و منزل ویلایی یا زمین و باغ خود میتوانید از این دعاهای مجرب کمک بگیرد تا فروش آن ها راحت شود.آیه الکرسی را نوشته و پس از آن این دعا را نوشته و در منزل قرار دهید:

یا حفیظ یاحفیظ احفظنی فاستبشرو ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم. سوره قارعه را نوشته و در منزل قرار دهید. آیه ۳۳ سوره الرحمن از : یا معشر الجن … تا … الا بسلطان را ۷۰ مرتبه بخوانید. سوره زلزال را از نزدیک یا دور ۷ بار خوانده و به آن سمت بدمید و اگر با هفت بار فروش نرفت روزی ۷۰ بار بخوانید.

 

دعای مجرب فروش فوری منزل و آپارتمان و زمین تضمینی

ذکر و دعای بسیار مجرب و قوی برای فروش فوری و سریع خانه و باغ و آپارتمان و زمین زراعی و هرگونه جنس و کالا کاملا تضمینی . امیدواریم که کارگشای مشکلات شما عزیزان واقع شود .
دستور العمل ذیل را برای فروش ملک یا زمین یا مغازه یا آپارتمانش انجام دهد.

همچنین ببینید  دعا برای بی خوابی و کم خوابی کودک قوی

دعای شریف ذیل را بر یک لیوان آب پاک بخواند و آن آب را در زمین یا آپارتمان یا ملک بپاشد . سپس یکبار دعا را در کاغذ بدون خط بنویسد و در داخل ملک یا آپارتمان پنهان سازد. آن ملک یا متاع بزودی بفروش میرسد .

و مَنْ أَوْفی‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیمُ .

یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی و یا رزاق و یا وهاب یا الله .

 

دعای فروش خانه در سوره کوثر

برای جلب و ازدیاد مشتری «برای فروش ملک و متاع» سوره مبارکه کوثر را با گلاب و زعفران بنویسد و در مکان مورد نظر بیاویزد یا نگه دارد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ. فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَآنْحَرْ. إِنَّ شَآنِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ.

 

دعای فروش خانه و ملک

آیات کریمه ذیل را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در میان خانه یا ملک یا نزدیک آنها دفن کند به اذن خداوند سبحان بزودی ملک یا خانه اش به فروش میرسد.

این آیات را بنویسد :

(بقره آیه ۱۹۹)

ثُمَّ أَفِیضُواْ مِنْ حَیْثُ أَفَاضَ النَّاسُ وَاسْتَغْفِرُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ

(آل عمران آیه ۱۷)

الصَّابِرِینَ وَالصَّادِقِینَ وَالْقَانِتِینَ وَالْمُنفِقِینَ وَالْمُسْتَغْفِرِینَ بِالأَسْحَارِ

همچنین ببینید  دعا برای یافتن شخص و یا مال گم شده مهم

 

 

دعای فروش ملک ,دعای فروش ملک از بهجت,دعای فروش ملک در مفاتیح,دعای فروش ملک گنج های معنوی,دعای فروش ملک قوی,دعای فروش ملک از راه دور,دعای فروش ملک و مغازه,دعای فروش ملک با قیمت بالا

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.