دعاهای مجرب برای برگشت معشوق تضمینی و فوری

0

دعاهای مجرب برای برگشت معشوق تضمینی و فوری

در این پست از سایت دعایاب دعاهایی برای برگشت معشوق قرار داده ایم برای عشقی که رفته به سمت شما برگردد استفاده نمایید ان شاءالله به مطلوب می رسید.

دعاهای مجرب برای برگشت معشوق تضمینی و فوری
دعاهای مجرب برای برگشت معشوق تضمینی و فوری

دعاهای مجرب برای برگشت معشوق تضمینی و فوری, دعا برای برگشت معشوق از راه دور ,دعا برای برگشت معشوق با فلفل سیاه ,دعا برای برگشت معشوق در یک روز ,دعا برای برگشتن معشوق قهر کرده, دعای برای بازگشت معشوق, دعا برگشت معشوق ,دعا برگشت معشوق از راه دور, دعا برگشت معشوق تضمینی, دعای برگشت معشوق با اسم مادر, دعای برگشت معشوق بدون اسم مادر, دعای برگشت معشوق از راه دور ,طلسم برگشت معشوق, طلسم برگشت معشوق سوزاندنی, طلسم برگشت معشوق در یک روز, دعای برگشت معشوق, دعای برگشت معشوق فوری, دعای برگشت معشوق-دعای برگشت شوهر به زنش

دعای برگشت معشوق بدون اسم مادر

اگر بین شما و معشوقتان کدورت پیش آمده دعای رفع کدورت برگشت معشوق می تواند به شما کمک کند. هنگامی که دعای رفع کدورت و برگشت معشوق از صمیم قلب خوانده شود و به خدا توکل شود ناراحتی پیش آمده را حتما از بین خواهد برد. دعایی که در زیر آمده را با خلوص نیت بخوانید تا برگشت معشوق را ببینید. 

اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبه یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبه موسی فی قلب آسیه بنت مزاحم و یا من ادخل محبه محمد فی قلب خدیجه بنت خویلد ادخل محبه (نام شخص طالب را ببرد) فی قلب (نام طرف قهر کرده را ببرد) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لاو حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.

همچنین ببینید  دعای بسیار مجرب احضار اژدها برای رسیدن به مقصود:

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

دعای کن فیکون برای بازگشت عشق “باش, پس می شود” است. در اصل دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق قدرت خداوند را نشان می دهد که اگر به چیزی بگوید باش ,حتما به وجود می آید. نماز کن فیکون به شکل زیر خوانده می شود : مجرّب است چهار رکعت نماز بخواند. به یک سلام رکعت‌ اول بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه (وَ اُفَوِّضُ اَمْری اِلَی اللّهِ) در رکعت‌ دوم ۱۰۰ مرتبه (نَصْرَ مِنَ اللّهِ وَ فَتْحٌ قَریبُ) و در رکعت ‌سوم بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه (اَلا اِلَی اللّهِ تُصیرُ الْإمُور) و در رکعت چهارم بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه (اِنّا فَتَحْنا لَکَ فَتْحاً مُبیِنا) و بعد از سلام قبل از حرف‌ زدن با کسی ۱۰۰ مرتبه (اَسْتَغْفِرُ اللّهَ رَبّی وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ) و بعد سر به سجده بگذارد و حاجتش را بخواهد. 

ذکر الله الصمد برای بازگشت

مطلبی که در این بخش به آن خواهیم پرداخت در مورد ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق میباشد ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق در روزهای یکشنبه بهتر است خوانده شود. در روز 1000 بار الله الصمد بگویید. و با خود بگویید اگر خدا بخواهد “فلانی” برمیگردد. به علاوه میتوانید بجز روزهای یکشنبه به صورت روزانه نیز از این ذکر برای بازگشت معشوق استفاده کنید.

همچنین ببینید  دعا و معجزه و فضیلت و خواص سوره مزمل برای محبت بین زن و شوهر

دعای سریع الاتاثیر برای برگشت معشوق

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق این را بگوییم که خداوند در قرآن وعده آزمودن مدعیان عاشقی را داده است.

سوره توبه آیه 24 :
قُلْ إِن کَانَ آبَاؤُکُمْ وَ أَبْنَآؤُکُمْ وَ إِخْوَانُکُمْ وَ أَزْوَاجُکُمْ وَ عَشِیرَتُکُمْ وَ أَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَ تِجَارَهٌ تَخْشَوْنَ کَسَادَهَا وَ مَسَاکِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَیْکُم مِّنَ اللّهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِی سَبِیلِهِ فَتَرَبَّصُواْ حَتَّى یَأْتِیَ اللّهُ بِأَمْرِهِ وَاللّهُ لاَ یَهْدِی الْقَوْمَ الْفَاسِقِینَ

‏ بگو اگر پدران و فرزندان و برادران و همسران و قوم و قبیله شما ، و اموالی که فراچنگش آورده‌اید ، و بازرگانی و تجارتی که از بی‌بازاری و بی‌رونقی آن می‌ترسید ، و منازلی که مورد علاقه شما است ، اینها در نظرتان از خدا و پیغمبرش و جهاد در راه او محبوبتر باشد ، در انتظار باشید که خداوند کار خود را می‌کند ( و عذاب خویش را فرو می‌فرستد ).

برای مطالب بیشتر به سایت ملکوت 786 مراجعه کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.