دعایی برای درمان و شفای بیماری ها در بحارالانوار بسیار تضمینی

0

دعایی برای درمان و شفای بیماری ها در بحارالانوار بسیار تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعایاب به دعایی برای درمان و شفای بیماری ها در بحارالانوار بسیار تضمینی پرداخته ایم. برای درمان و شفای بیماری ها و مریضی دعا و اذکار مجرب و تضمینی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای درمان و شفای بیماری ها در بحارالانوار بسیار تضمینی
دعایی برای درمان و شفای بیماری ها در بحارالانوار

دعای مجرب درمان و شفای بیماری ها در بحارالانوار,دعای درمان بیماری ها,دعای شفای بیماری ها,دعای فوری و سریع درمان بیماری,بهترین دعای شفای بیماری ها,دعای تجربه شده برای درمان بیماری,دعای قوی و مجرب درمان بیماری, خواص و فضیلت فراوان سوره ناس – درمان بیماری و دفع سحر با تعویذ سوره ناس, اذکار و دعا ها برای درمان بیماری های سخت

دعایی برای درمان و شفای بیماری ها در بحارالانوار بسیار تضمینی:

علامه مجلس در«بحارالأنوار»از سیّد بن طاووس در کتاب «الأمان من أخطار الأسفار»نقل می کند که فصل سوم آن،در مورد درمان بیماری ها است.

وی می نویسد:ما این دعا را تجربه کرده و به نهایت آرمان ها و آرزوها رسیده ایم که برای درمان بیماری ها در کاغذی این گونه بنویسد:

یامَنِ اسْمُهُ دَوَاءُ،وَذِکْرُهُ شِفَاءً،یَا مَن یَجْعَلُ الشِّفَاءَ فِیْمَا یَشَاءُ مِنَ الأشْیَاء،صَلَّ عَلَی مَحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ،وَ اجْعَلْ شِفَائِی مِنْ هَذَا الدَّاءِ فِی اسْمِکَ هَذَا،یَااللهَ یَااللهُ یَااللهُ یَااللهُ یَااللهُ یَااللهُ یَااللهُ یَااللهُ یَااللهُ یَااللهُ یَارَبَّ یَارَبَّ یَارَبَّ یَارَبَّ یَارَبَّ یَارَبَّ یَارَبَّ یَارَبَّ یَارَبَّ یَارَبَّ،یَا أرْحَمَ الرَّاحِمِین،یَاأرْحَمَ الرَّاحِمِینَ،یَاأرْحَمَ الرَّاحِمِینَ،یَاأرْحَمَ الرَّاحِمِینَ،یَاأرْحَمَ الرَّاحِمِینَ، یَاأرْحَمَ الرَّاحِمِینَ،یَاأرْحَمَ الرَّاحِمِینَ،یَاأرْحَمَ الرُّاحِمِِینَ،یَاأرْحَمَ الرَّاحِمِینَ،یَاأرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.

همچنین ببینید  دعای دفع سحر مجرب – دفع سحر با دعای امیرالمومنین

(بحارالأنوار:ج۹۲ص۶۷)

دعا برای شفای مریض :

هر که بیمار باشد و این دعا را در آن بیماری چهل مرتبه بخواند، به امید خدا شفا پیدا کند.

در زبده الدعوات روایت نموده است که حضرت محمد صلی الله علیه و آله به خانه حضرت فاطمه سلام الله علیها آمد امام حسن را مریض یافت و این منظره بر آن حضرت خيلي گران آمد. جبرئیل نازل شد و گفت: یا محمد تعلیم کنم تو را دعایی که با آن فرزندت از بیماری خلاص گردد، پس خواند:

اللهم لا اله الا انت العلی العظیم ذو السلطان القدیم و المن العظیم و الوجه الکریم لا اله الا انت العلی العظیم ولی الکلمات التامات و الدعوات المستجابات خل ما اصبح.

پس حضرت این دعا را خواند و دست خویش را بر پیشانی امام حسن علیه السلام گذاشت و شفا یافت.

برگرفته از سایت دعاسایت

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.