دعایی برای فروش خانه و فروش منزل و ساختمان و آپارتمان

0

دعایی برای فروش خانه و فروش منزل و ساختمان و آپارتمان

در این پست از سایت دعایاب دعایی برای فروش خانه و فروش منزل و ساختمان و آپارتمان را قرار دادیم . طلسم زیر از دعاهای قرانی قوی و مجرب برای فروش سریع و تضمینی خانه و منزل و آپارتمان مسکونی می باشد . اگر می خواهید خانه و آپارتمان منسکونی خود را در زمان سریع به فروش برسانید می توانید از دعای زیر استفاده کنید ….

دعایی برای فروش خانه و فروش منزل و ساختمان و آپارتمان

دعا قوی برای فروش خانه,طلسم فروش منزل ,دعای برای فروش سریع منزل,دعای فوری فروش آپارتمان,طلسم تضمینی برای فروش منزل و خانه,بهترین طلسم جهت فروش سریع ساختمان,طریقه نوشتن طلسم یهودی برای فروش خانه

دعایی برای فروش خانه و فروش منزل و ساختمان و آپارتمان:

دعای فروش ملک و باغ و زمین:در زمانی که قمر در عقرب نیست و زمان در سعد قرار دارد دعای زیر را که آیات 40 و 41 سوره بقره می باشد در کاغذی بدون خط برای کارگشایی و اقبال کار خود بنویسید:

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ وَأَوْفُوا بِعَهْدِي أُوفِ بِعَهْدِكُمْ وَإِيَّايَ فَارْهَبُونِ (سوره ی بقره آیه ی 40)

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

وَآمِنُوا بِمَا أَنْزَلْتُ مُصَدِّقًا لِمَا مَعَكُمْ وَلَا تَكُونُوا أَوَّلَ كَافِرٍ بِهِ ۖ وَلَا تَشْتَرُوا بِآيَاتِي ثَمَنًا قَلِيلًا وَإِيَّايَ فَاتَّقُونِ (سوره ی بقره آیه ی 41)

همچنین ببینید  دعای عظیم برای خانه دار شدن با اثر تضمینی و سریع الاثر

سپس بخشی از آیه ی 111 سوره توبه را بنویسید :

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ وَمَنْ أَوْفَىٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُمْ بِهِ ۚ وَ ذَٰلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ.

و پس از این اعمال، این دعاها را درون ملک یا زمین خود قرار دهید. و یا در زمین آن محل دفن کنید.حتی می توانید این آیات را 7 مرتبه بر آب بخوانید و در ملک یا زمین خود بپاشید.یکی دیگر از آیاتی که در به فروش رساندن زمین یا ملک بسیار موثر است آیه زیر است که : (بخشی از آیه ی 10 سوره ی کهف)

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ:رَبَّنَا آتِنَا مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً وَهَيِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا.

دعای مجرب برای فروش فوری خانه و ملک:از امور مجربه توسل به امام جواد (ع) می باشد.دعای زیر را چهارده مرتبه در نه روز (9 روز ، روزی 14 مرتبه) بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصاً (فروش منزل و ملک) مجرب است.

اللّٰهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقُّ وَلیِّکَ مُحَمّدِبْنِ عَلِیٍّ اِلاّٰ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ اَغْنَیتَنی عَمَّنْ سِواٰکَ وَ جَعَلْتُ حاٰ جَتی اِلَیْکَ وَ قَضٰا ءَهٰا عَلَیْکَ اِنَّکَ لِمٰاتَشٰاءُقَدیرٌ (تحفة الرضویة / ۲۱۵)

آیت الکرسی را نوشته و پس از آن این دعا را نوشته و در منزل قرار دهید:یا حفیظ یاحفیظ احفظنی فاستبشرو ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم.

سوره قارعه را نوشته و در منزل قرار دهید.

* آیه 33 سوره الرحمن از: يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَنْ تَنْفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانْفُذُوا ۚ لَا تَنْفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ. را 70 مرتبه بخوانید.

همچنین ببینید  دعایی بسیار مجرب و قوی جهت فروش خانه در گنجهای معنوی

دعای مجرب برای ازدیاد مشتری برای فروش ملک و متاع:

برای جلب و ازدیاد مشتری «برای فروش ملک و متاع» سوره مبارکه کوثر را با گلاب و زعفران بنویسد و در مکان مورد نظر بیاویزد یا نگه دارد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ. فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَآنْحَرْ. إِنَّ شَآنِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ.

دعای فروش خانه در سوره زلزال:

سوره زلزال را از نزدیک یا دور 7 بار خوانده و به آن سمت بدمید و اگر با هفت بار فروش نرفت روزی 70 بار بخوانید :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. إِذا زُلْزِلَتِ الْأَرْضُ زِلْزالَها. وَ أَخْرَجَتِ الْأَرْضُ أَثْقالَها. وَ قالَ الْإِنْسانُ ما لَها. یَوْمَئِذٍ تُحَدِّثُ أَخْبارَها. بِأَنَّ رَبَّکَ أَوْحی‏ لَها. یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتاتاً لِیُرَوْا أَعْمالَهُمْ. فَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقالَ ذَرَّهٍ خَیْراً یَرَهُ. وَ مَنْ یَعْمَلْ مِثْقالَ ذَرَّهٍ شَرًّا یَرَهُ.

آیه ی 29 سوره فاطر را نوشته و در ملکی که برای فروش گذاشته قرار دهد: «یَرْجُونَ تِجَارَهً لَنْ تَبُورَ»

توسل کنید به حضرت نرجس خاتون مادر امام زمان(عج): دو رکعت نماز حاجت بخوان و بعد سیصد و سیزده مرتبه صلوات بفرست و یک بار سوره مبارکه انا فتحنا را قرائت کن ثواب آنرا به حضرت نرجس خاتون مادر گرامی حضرت امام زمان (عج) هدیه کنید ان شاء الله حاجتتان روا میشود.

دعای فروش خانه و زمین: برای فروش ملک و یا زمین یا آپارتمان ، در ابتدا نیت کند و با ایمانی خالصانه به درگاه پروردگار یکتا و رو به سوی قبله در زمان سعد و مکان پاک و با طهارت کامل بنویسد آیات شریفه ذیل را در کاغذ بدون خط :

آیات ۴۰ و ۴۱ سوره بقره:

همچنین ببینید  طلسم بستن مرد با قفل برای بستن شهوت مرد بر روی زنان دیگر

یابَنى اِسْرائیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِىَ الَّتى اَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَ اَوْفُوا بِعَهْدى اُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَ اِیّاىَ فَارْهَبُونِ. وَآمِنوُا بِما اَنْزَلْتُ مُصَدِّقَاً لِما مَعَکُمْ وَ لاتَکُونُوا اَوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَلاتَشْتَرُوا بِآیاتى ثَمَنَاً قَلیلَاً وَ اِیّاىَ فَاتَّقُونِ.

بخشی از آیه ۱۱۱ سوره توبه: وَ مَنْ أَوْفى‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیم

را و در آن ملک یا آپارتمان قرار دهد. اگر زمین است میتواند آنرا در مکانی پاک از زمین دفن کند. سپس آیات فوق را به تعداد ٧ مرتبه بر آبی بخواند و به آن ملک بپاشد .

همچنین میتواند که ایه شریفه ذیل :

رَبَّنا آتِنا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَهً وَ هَیِّئْ لَنا مِنْ أَمْرِنا رَشَدا را بر روی دیوار آن ملک و سپس در آن ملک سوره کهف را قرائت نماید. ان شاء الله آن زمین یا ملک یا آپارتمان به فروش خواهد رفت.

برگرفته از سایت ملکوتی ها

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.