دعایی برای موفقیت و قبولی در کنکور و آزمون و مصاحبه

0

دعایی برای موفقیت و قبولی در کنکور و آزمون و مصاحبه

در این مطلب از سایت دعایاب به دعایی برای موفقیت و قبولی در کنکور و آزمون و مصاحبه پرداخته ایم. برای موفقیت و قبولی در مصاحبه و امتحانات درسی و آزمون های استخدامی دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که  ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای موفقیت و قبولی در کنکور و آزمون و مصاحبه
دعایی برای موفقیت و قبولی در کنکور و آزمون و مصاحبه

دعایی برای موفقیت و قبولی در کنکور و آزمون و مصاحبه, دعای موفقیت در امتحان ریاضی ,دعای موفقیت در امتحان رانندگی ,دعای موفقیت در امتحان فرزند, دعا برای موفقیت در امتحان ریاضی ,دعا برای موفقیت در امتحان, دعای موفقیت در کنکور و آزمون و قبولی در امتحانات درسی و مصاحبه, دعای قبولی در کنکور ,دعای قبول در آزمون درسی ,دعای پیروزی و موفقیت در امتحانات, دعای مجرب قبول شدن در آزمون و مصاحبه ,دعای قبولی در مصاحبه و آزمون و کنکور , دعای موفقیت در آزمون

تا سه روز جلوتر از امتحان بعد از نماز صبح بخواند: ۲۱۱مرتبه لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم و روز امتحان هم هر چقدر میتواند بخواند موفق شود.

برای موفقیت در امتحانات (مخصوصا کنکور)

قبل از خروج از منزل و رفتن برای امتحان اینها را بخوانید: ۱-ایت الکرسی ۵ مرتبه ۲ – بسم الله لاحول و لاقوه الا بالله ۶ مرتبه ۳سپس این ذکر را تا رسیدن سر جلسه امتحان و گرفتن برگه امتحان مرتب تکرار کنید یا صَمَدُ اَنْتَ ثِقَتی و رَجائی یا صَمَد. سعی کنید در موقع تکرار ذکر آخر ٫ اصلا با کسی حرف نزنید فقط جواب سلام را بدهید یا فقط به هنگام ضرورت حرف بزنید.

همچنین ببینید  لوح مقدس شمس الشموس + خواص و فوائد لوح شمس الشموس

دعا جهت موفقیت در امتحان یا درس:

یاهـر گرفتـاری دیگه ←۷ بار قبل انجام کار بخون معجزه می کنه «فَإِنَّ حَسْبَکَ اللّه هو الذیَ أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَبِالمومنین»

برای قبولی در امتحانات روز جمعه نزدیک ظهر با وضو رو به قبله بنشینید و به یک تکه نان سوره مبارکه یس را تلاوت کنید و سپس موقع رفتن به امتحان آن نان را بخورید و به سر جلسه امتحان بروید ان شاءالله موفق خواهید بود.

۱.برای قبولی در امتحانات باید تلاش کنید۲ . مقدمات لازم از استاد و مطالعه و تمرین و… را فراهم آورید ۳.در ضمن تلاش ، دعا و نذر و توسل ۴.دعا هم بعد از نماز و در فرصت هایی که حال و توجه دارید ، از خدا بخواهید که زحمتهایتان را به ثمر برساند و در امتحان پیروز شوید ۵. نذر هم خوب است ، به این صورت که با خدا عهد کنید اگر قبول شدید ، فلان عمل خوب و فلان عبادت را که نزد خداوند محبوب است را انجام دهید…دعا و نذر در عرض تلاش و کوشش باید باشد. اما دعایی که با خواندنش به صورت تضمینی در امتحان قبول شوید ، سراغ نداریم اصولا دعا جایگزین کار و تلاش نیست . نباید چنین انتظاری داشته باشید.خداوند به همه کسانی که با نیت صحیح کار و تلاش می کنند ، کمک می کند . شما هم تلاش و دعا کنید تا همچنان از یاری خدا بهره مند باشید.

همچنین ببینید  حرز حضرت زهرا (س) و فضیلت های حرز حضرت زهرا (س)

دعاهای وارده در این باره :

۱) قبل از مطالعه این دعا خوانده شود :اَللّهُمَّ اَخْرِجْنى مِنْ ظُلُماتِ الْوَهْمِ وَ اَکْرِمْنى بِنُورِ الْفَهْمِ اَللّهُمَّ افْتَحْ عَلَیْنا اَبْوابَ رَحْمَتِکَ وَانْشُرْ عَلَیْنا خَزائِنَ عُلُومِکَ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ. ۲) دعایی که پیغمبر (ص) به امیرالمؤمنین (ع) براى حافظه تعلیم نمود: سُبْحانَ مَنْ لا یَعْتَدی عَلی اَهْلِ مَمْلَکَتِهِ سُبْحانَ مَنْ لا یُاخِذُ اَهْلَ الاَرْضِ بِألْوانِ الْعَذابِ سُبْحانَ الرَّئُوفُ الرَّحیم اَللّهُمَّ اجْعَلْ لی فی قَلْبی نُوراً وَ بَصَراً وَ فَهْماً وَ عِلْماً اِنَّکَ عَلی کُلِ شَیءٍ قَدیر. ۳)ختم یا علی به عدد۱۱۰ بعد از نماز صبح همیشه.

این ایه رو نوشته و به بازو شخص کنکور دهنده ببند:جاءالحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

برای موفقیت در هر کار مهم ( بسیار مجرب )

موفقیت درهرکارى معجزه میکنه امتحان کنید اگر قرار است به نیت انجام کار مهمی از منزل خارج شوید و دلتان میخواهد که کارتان بگیرد و موفق شوید می توانید از این دستور مجرب استفاده کنید قبل ازخروج از منزل دستهایتان رو رو به آسمان بگیرید و اینها را بخوانید.۱– سوره جن یک مرتبه  ۲– آیت الکرسی ۵ مرتبه ۳– صلوات ۵ مرتبه ۴– لَقَدْ جاء کُمْ رَسولٌ مِنْ‌ اَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُم بِالْمومنینَ رَؤفٌ رَحیمٌ ۵ مرتبه  ۵– تَوَکَّلْتُ عَلیٰ الله لاحَوْلَ و لاقُوَّهَ اِلّآ بِاللهِ‌ العَلیِّ العَظیم  ۶– مرتبه سپس از خدا حاجت بخواهید.

جهت موفقیت و پیروزی در کنکور و تمامی آزمون ها و امتحانات:

هر روز با اخلاص کامل همراه با نیت آیت الکرسی را قبل و بعد از نماز صبح ۱۰ مرتبه قرائت نماید و سپس ذکر مجرب و شریف  لا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ یَا رَبَّ کُلِّ شَیْ ءٍ وَ وَارِثَهُ را ۱۰۰ مرتبه به نیت تقرب به خدا و پیروزی در امتحان تا میتواند تکرار نماید و حتی تا سر جلسه نیز تلاوت نماید و بعد پس از نمازهای یومیه دعای : سبْحانَ مَنْ لا یَعْتَدی عَلی اَهْلِ مَمْلَکَتِهِ سُبْحانَ مَنْ لا یُاخِذُ اَهْلَ الاَرْضِ بِألْوانِ الْعَذابِ سُبْحانَ الرَّئُوفُ الرَّحیم اَللّهُمَّ اجْعَلْ لی فی قَلْبی نُوراً وَ بَصَراً وَ فَهْماً وَ عِلْماً اِنَّکَ عَلی کُلِ شَیءٍ قَدیر را قرائت نماید.

همچنین ببینید  تعبیر انار در خواب چیست

برای مطالب بیشتر به سایت دعا786  مراجعه کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.