دعایی جهت باطل کردن طلسم – دعا برای باطل نمودن طلسم عنکبوت

0

دعایی جهت باطل کردن طلسم – دعا برای باطل نمودن طلسم عنکبوت

در این مطلب از سایت دعایاب دعا برای باطل کردن طلسم عنکبوت مجرب قرارداده ایم. از دعا و دستور عنوان شده برای باطل  طلسم عنکبوت و باطل کردن هر نوع طلسم دیگر می توانید استفاده نمایید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعا برای باطل کردن طلسم عنکبوت مجرب
دعایی جهت باطل کردن طلسم – دعا برای باطل نمودن طلسم عنکبوت

دعای باطل کردن طلسم عنکبوت,ذکر و دعایی قوی برای از بین بردن طلسم عنکبوت, ابطال سحر و طلسم با مدفوع سگ – باطل کردن طلسم با نجاست]ابطال سحر با مدفوع سگ, ابطال طلسم تباین و تفریق – روش های درمان و باطل کردن سحر تفریق

دعا برای باطل کردن طلسم عنکبوت مجرب:

بستن رزق و روزی با طلسم عنکبوت:نوعی عنکبوت بزرگ را گرفته و تو قوطی سر باز با تور بسته گذاشته و اورادی رو بر روی اون میخونن بعد عنکبوت رو تو مکانی رها میکنن جالبه بدونید عنکبوت مثل یک موجود مسخر سریعا در جایی شروع به تنیدن تار میکنه این سحر معروف به سحر عنکبوت است.

تار اون عنکبوت هر کجا باشه اون مکان سحر میشه معمولا افرادی حرومزاده و حسود از این کار را برای انبارها و محل کسب استفاده میکنن با نابودی و از بین رفتن تار سحر همچنان تا مدتی باقی میمونه اما قدرتش وقتی که تار باشه زیادتره اما میتوان مثلا با مواردی از قبیل شصت قاف طلسمش رو شکست چه تار باشه چه نباشه

همچنین ببینید  دستور مجرب باطل شدن سحر و طلسم و دفع امواج منفی تضمینی

این سحر بیشتر برای قطع رزق و برکت محل کسب صورت میگیره و جایی که تار عنکبوت زیاد به چشم نیاید و جالبه ما تو اسلام نقل های زیادی داریم که تار عنکبوت تو خانه و محل کسب از بین ببره

امام على علیه السلام فرمود:  “نَظِّفوا بُیوتَکُمْ مِن  حَوْکِ الْعَنْکَبوتِ، فَإِنَّ تَرْکَهُ فِى الْبَیْتِ یورِثُ الْفَقْرَ”

یعنی خانه هاى خود را از تار عنکبوت تمیز کنید، زیرا باقى گذاشتن آن در خانه، فقر مى آورد.(“وسائل الشیعه”، ج۳، ص۵۷۵)

اگه محلی این چنینی دارید که به یکباره و بی جهت رزق و روزیش کم شد اول شروع به تمیز کردن اون مکان کنید بعضا این عنکبوت مسخر در جایی تار میتند که در چشم نیست اما شما حدالامکان محیط را تمیز کنید سپس در همون جا ایات شصت قاف را ۱۲۰ بار در یازده روز بخوانید. پس از اون بر روی نمک آیه ۳۳ سوره الرحمن.

(یا معشر الجن و الانس……) را هفتاد بار بر یک مشت نمک بخوانید سپس آنرا در آب حل کنید و بعد در چهار گوشه ملک بریزید جایی بریزید که حدالامکان پاک و‌ تمیز باشه چون پا نمونه و بی احترامی نشه.

برگرفته از سایت اهنوس

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.