دعایی قوی برای باز کردن رزق مغازه و وسعت دهنده رزق و روزی

0

دعایی قوی برای باز کردن رزق مغازه و وسعت دهنده رزق و روزی

مطلبی که امروز در سایت دعایاب برای شما عزیزان آماده کردیم دعایی قوی برای باز کردن رزق مغازه و وسعت دهنده رزق و روزی هست . دعایی قوی و تضمینی و موثر مخصوص افزایش رزق و روزی و باطل کردن طلسمی که موجب کم شدن روزی می شود . امیدوارم که کارگشای مشکلات شما عزیزان واقع شود .

دعایی قوی برای باز کردن رزق مغازه و وسعت دهنده رزق و روزی
                                                              دعایی برای باز کردن رزق مغازه

دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی کار,دعای رزق و روزی نخودکی,دعای رزق و روزی نوشتنی,دعای رزق و روزی امام جواد, انگشتر موکل دار برای رزق و روزی, ادعیه قرآنی برای افزایش روزی و ادعیه قرآنی جلب و گشایش رزق و روزی, باطل کردن سحر و طلسم رزق و روزی, بهترین دعا برای رزق و روزی خانه, بهترین انگشتر برای افزایش رزق و روزی, تاثیر نعل اسب بر رزق و روزی, دعای رزق و روزی نوشتنی, دعای مخصوص بیشتر شدن روزی.

 

دعایی قوی و تضمینی برای زیاد شدن رزق و روزی: آیات شریفه ذیل برای باز کردن رزق و روزی کسانی است که رزق و روزیشان بسته شده و یا مورد چشم زخم و نظر قرار گرفته است. این آیات به اذن و اراده باریتعالی، وسعت دهنده رزق و روزی و خنثی کننده و از بین برنده اثر چشم زخم و نظر و هر گونه سحر و طلسمی است که موجب بسته شدن رزق و روزی است .

همچنین ببینید  دعای عبور از سد های زندگی مشکلات دشواری و سختی

این آیات را بخواند و یا بنویسد و با خود به همراه داشته باشد:

(وَمَا مِن دَآبّهٍ فِی الأرْضِ إِلاّ عَلَى اللّهِ رِزْقُهَا وَیَعْلَمُ مُسْتَقَرّهَا وَمُسْتَوْدَعَهَا کُلّ فِی کِتَابٍ مّبِینٍ) [هود:۶]( إِنّ رَبّکَ یَبْسُطُ الرّزْقَ لِمَن یَشَآءُ وَیَقْدِرُ إِنّهُ کَانَ بِعِبَادِهِ خَبِیراً بَصِیراً) [الإسراء:۳۰]( وَفِی السّمَآءِ رِزْقُکُمْ وَمَا تُوعَدُونَ*فَوَرَبّ السّمَآءِ وَالأرْضِ إِنّهُ لَحَقّ مّثْلَ مَآ أَنّکُمْ تَنطِقُونَ) [الذاریات:۲۲-۲۳]( مّا یَفْتَحِ اللّهُ لِلنّاسِ مِن رّحْمَهٍ فَلاَ مُمْسِکَ لَهَا وَمَا یُمْسِکْ فَلاَ مُرْسِلَ لَهُ مِن بَعْدِهِ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ) [فاطر:۲]

(وَالضّحَىَ * وَاللّیْلِ إِذَا سَجَىَ * مَا وَدّعَکَ رَبّکَ وَمَا قَلَىَ * وَ لَلآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الأُولَى‌ * وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبّکَ فَتَرْضَىَ * أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیماً فَآوَىَ * وَوَجَدَکَ ضَآلاّ فَهَدَىَ * وَوَجَدَکَ عَآئِلاً فَأَغْنَىَ * فَأَمّا الْیَتِیمَ فَلاَ تَقْهَرْ * وَأَمّا السّآئِلَ فَلاَ تَنْهَرْ * وَأَمّا بِنِعْمَهِ رَبّکَ فَحَدّثْ).

برگرفته از دعاسایت

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.