دعای استخاره با قرآن خوب و بد فوری-جواب استخاره با قرآن خوب و بد

0

دعای استخاره با قرآن خوب و بد فوری-جواب استخاره با قرآن خوب و بد

منظور از فال واقعی قرآن همان استخاره است همه ما می دانیم که قرآن کتاب پیشگویی نیست بلکه کتاب هدایت است و باید از طریق این کتاب مسیر صحیح زندگی را پیدا کنیم اما برخی افراد از آنجا که به استخاره اعتقاد زیادی دارند؛ از کتاب قرآن برای فال گرفتن استفاده می نمایندباید بدانند که استخاره کردن با قرآن شرایطی دارد که در ادامه این شرایط برای شما بیان می شود.

دعای استخاره با قرآن خوب و بد فوری-جواب استخاره با قرآن خوب و بد
دعای استخاره با قرآن خوب و بد فوری-جواب استخاره با قرآن خوب و بد

استخاره گرفتن با قرآن, روش استخاره با قرآن ,استخاره خوب و بد با قرآن, نتیجه استخاره قرآن خوب و بد, باز کردن استخاره به وسیله قرآن, طریقه و دستور استخاره با قرآن, استخاره گرفتن با قرآن چگونه است, استخاره گرفتن با قرآن کریم ,نحوه استخاره گرفتن با قرآن عثمان طه ,گرفتن استخاره با قران برای ازدواج ,زمان استخاره گرفتن با قرآن,

شرایط فال گرفتن با قرآن: اصل فال واقعی قرآن این است که زمانی که به دو راهی رسیدیم، از خداوند طلب خیر کرده یکی از راهها را در ذهن خود نیت کرده و نسبت به آن به قرآن تفال می زنیم؛ با توجه به نتیجه استخاره در این خصوص تصمیم گیری نماییم.وقتی از دو راهی صحبت می کنیم، منظور این است که با عقل، درایت، تدبر و مشورت تمامی راه ها را مورد سنجش قرار داده ایم و اکنون در سر دوراهی قرار گرفته ایم که نمی دانیم کدام راه را انتخاب نماییم.در این صورت می توانیم با تفال زدن و طلب خیر نمودن با توکل و تدبر یک راه را انتخاب نماییم.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فال واقعی قرآن بهتر است به مفاتیح الجنان مراجعه نمایید. دقت نمایید که استخاره آدابی دارد که باید طبق آداب این کار را انجام دهید.

فال ازدواج قرآن: در رابطه با نحوه فال گرفتن یا استخاره گرفتن با قرآن روایت های زیادی وجود دارد. یکی از این روایت ها منسوب به امام علی علیه السلام است.طبق این روایت وقتی فرد بر سر دوراهی قرار می‌گیرد؛ وضو گرفته سه بار سوره حمد و سپس سه بار سوره توحید را می‌خواند.بعد از آن دعای ذیل را تلاوت می نماید.اَللّهُمَّ اِنّی تَوَکَّلْتُ عَلَیْکَ وَ تَفَأَّلْتُ بِکِتابِکَ الْکَریمِ فَأَرِنی ما هُوَ مَکْتُوبٌ فی سِرِّکَ الْمَخْزُونِ وَ فی غَیبِکَ الْمَکْنُونِ یا ذَا الْجَلالِ وَ الْاِکْرامِ سپس قرآن را گشوده و ۷ ورق را می شمارد؛ در سطر هفتم از ورق هفتم با توجه به اولین حرف می تواند نتیجه گیری نماید.

نتیجه گیری فال قرآن: اگر حرف اول الف و ب باشد یعنی نتیجه کار مطلوب است. اگر حرف اول ت باشد یعنی باید از انجام کار پرهیز نماید. اگر حرف اول ث باشد یعنی این کار خوشبختی و سعادت را برای فرد به دنبال دارد. اگر حرف اول جیم و ح باشد یعنی سود فراوانی برای فرد خواهد داشت .اگر حرف اول خ باشد یعنی باید از انجام آن پرهیز نماید. اگر حرف اول د باشد یعنی در پی این کار کمکی حاصل می شود و نتیجه کار مطلوب است. اگر حرف اول ذ یعنی شکست دشمنان را در پی خواهد داشت. اگر حرف اول ر باشد یعنی پیروزی به دنبال آن خواهد بود. حرف ز نشان از خصومت، ترس و تنفر دارد حرف سین نشانه سعادت است حرف ش نشانه این است که فرد باید از دشمنانش بترسد. حرف صاد به معنی این است که باید سریعتر صدقه بدهد حرف ض نشانه مال و خیرحرف ط نشانه موفقیت حرف ظ نشانه آشکار شدن راز پنهان در کارحرف عین، حرف ف،حرف ق، حرف لام نشان دهنده این است که این کار نتایج خوبی را به دنبال دارد. حرف میم نشان دهنده این است که باید از انجام کار دوری شودحرف نون و واو نتایج خوب حرف ی مژده به دنبال دارد. حرف ه نشان دهنده توقف و تاخیر است اما نتیجه کار مطلوب است. چنانچه حرف ک و غ اومد بهتر است فرد صدقه دهد زیرا در خصومت و دشمنی می‌افتد.

همچنین ببینید  راههای شکستن طلسم و جادو و راه تشخیص طلسم

فال قرآن برای ازدواج : در صورتی که قرار است فال واقعی قرآن برای ازدواج بگیرید؛ پیشنهاد می‌شود که به خوبی تحقیق نموده، مشورت کنید، و پس از اینکه مشاوره‌های لازم را انجام دادید، دو رکعت نماز خوانده و از خداوند طلب خیر نمایید و با توکل بر خداوند ازدواج نمایید.اگر نتیجه فال واقعی قرآن برای ازدواج مطلوب نبود، ازدواج را به خاطر این یک مورد به هم نزنید زیرا دلایل زیادی وجود دارد که نتیجه استخاره را بد می آورد به عنوان مثال ممکن است شما آداب استخاره را به خوبی رعایت نکرده باشید.به طور کلی استخاره کردن برای اموری که می توان به راحتی با عقل و درایت تصمیم گیری نمود، پیشنهاد نمی گردد.

نکات مهم در هنگام استخاره گرفتن :۱ـ استخاره منحصر به جایى است که مثبت یا منفى بودن کار بر انسان روشن نباشد، و با تفکّر و اندیشه، و حتّى با مشورت کردن با افراد خبره و صاحب نظر نیز روشن نشود؛ این جا، جاى استخاره است و در غیر این صورت استخاره کردن، اشتباه است.۲ـ از استخاره هاى مکرّر در یک چیز باید پرهیز کرد (مگر این که فاصله قابل توجّهى بشود و یا این که شرایط تغییر کند.) در استخاره هاى مکرّر، همان استخاره اوّل معتبر است و بقیّه اعتبارى ندارد. باید انسان بعد از استخاره – با شرایطى که در بالا گفته شد – تردید نکند و به دنبال آن به راه بیفتد و از خدا خیر و صلاح خویش را بطلبد و بر ذات پاک او توکّل کند، و مطمئن باشد نتیجه خواهد گرفت.

همچنین ببینید  دعا برای آشتی دادن فوری و رفع کدورت سریع الاثر

برگرفته از دعاسایت

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.