دعای بخت گشایی که رد خور ندارد برای باز شدن بخت و ازدواج دختران

0

دعای بخت گشایی که رد خور ندارد برای باز شدن بخت و ازدواج دختران

در این پست از سایت دعایاب دعای بخت گشایی که رد خور ندارد برای باز شدن بخت و ازدواج دختران را قرار دادیم . از دعاهای سریع الاجابه و مجرب برای باز شدن سریع و فوری بخت دعای گشایش بخت زیر می باشد که رد خور ندارد . جهت بخت گشایی فوری و تضمینی می توان از دعای سریع الاجابه بخت گشایی و کارگشایی زیر استفاده کرد …

دعای بخت گشایی که رد خور ندارد برای باز شدن بخت و ازدواج دختران
دعا برای گشایش بخت دختران مجرد که رد خور ندارد

دعای بخت گشایی دختر, دعای بخت گشایی قوی, دعای بخت گشایی سریع, دعای بخت گشایی پسران, دعای بخت گشایی, دعای بخت گشایی مردان, دعای بخت گشایی در ماه رمضان, دعای بخت گشایی دختر مجرد, دعای گشایش بخت بدون رد خور, دعای باز شدن بخت بدون رد خور ,دعای گشوده شدن سریع بخت ,دعای بخت گشایی دختران بدون رد خور, آیه و سوره بخت گشایی بدون رد خور, طلسم بخت گشایی تضمینی و بدون رد خور

دعا برای گشایش بخت دختران مجرد که رد خور ندارد :اگر دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است به مدت یکماه بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند :رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)انشاءالله به زودی به خانه بخت می رود.

همچنین ببینید  مجموعه دعا ها برای ازدواج و بخت گشایی فوری

تذکر: در زمان خاصی که نماز نمی خوانند از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید.آشنایی با دعایی مجرب برای بخت گشایی دختران ( دعا برای گشایش بخت)برای گشایش بخت دختر در ابتدا دو رکعت نماز حاجت بخواند و پس از اتمام نماز قبل از اینکه از جایش بلند شود یکصد مرتبه ذکر شریف یا لطیف را بخواند و سپس از خداوند متعال درخواست کند که شوهر خوبی نصیبش نماید. مجرب است.

دعای گشایش بخت و کارگشایی:دعای شریف ذیل را صبح روز جمعه در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در آب ساده حل کند و بنوشد :«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

دستورالعملی برای زباد شدن خواستگار و بخت گشایی:اگر مشکل ازدواج دارد یا خواستگار ندارد روزانه آیات ۳۲ الی ۴۰ سوره مبارکه نور را با وضو بخواند .اگر بر این عمل مداومت ورزد حتما خواستگارش زیاد خواهد شد و ازدواجش نیک خواهد بود.

برگرفته از سایت دعاشفا

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.