دعای بسیار مجرب کاریابی و رزق و روزی – دعای کارگشا

0

دعای بسیار مجرب کاریابی و رزق و روزی – دعای کارگشا

در این مطلب از سایت  دعایاب دعای بسیار مجرب کاریابی و رزق و روزیدعای کارگشا قرار دادیم.برای پیدا کردن شغل مناسب  و افزایش رزق و روزی برطرف شدن مشکلات به دعا عمل کرده ان شاء الله به مقصود خود می رسید.

دعای بسیار مجرب کاریابی و رزق و روزی – دعای کارگشا
دعای بسیار مجرب کاریابی و رزق و روزی – دعای کارگشا                                    

دعای یافتن شغل مناسب , دعای یافتن کار , دعای پیدا کردن کار , دعای کار و روزی , دعای کارگشا , دعای کار پیدا کردن , دعای کاریابی , دعای کاریابی مجرب , دعا کاریابی , دعای کاریابی و رزق و روزی , دعای کارگشایی مجرب و فوری , دعای کسب و کار و رزق , دعای رفع مشکل , دعای برطرف شدن مشکلات , دعای مجرب کارگشایی و رفع مشکل , دعای حل شدن مشکل.

دستورالعملی برای افزایش مال و ثروت: به مدت سه روز متوالی ، هر روز دو رکعت نماز حاجت بخواند و پس از آن یک مرتبه سوره یاسین را قرائت کند. بهتر است که ختم را از روز پنجشنبه شروع کند.

ذکری مجرب برای رفع گرسنگی:در هنگام گرسنگی ذکر شریف “اَلصَمَد” را ۱۳۴ مرتبه تکرار کند در رفع گرسنگی بسیار موثر است.

ذکری مجرب برای افزایش رزق و روزی:

برای افزایش رزق و روزی ، بین نماز مغرب و عشاء به تعداد هزارو شصت مرتبه ذکر شریف (یا غنی ) را بخواند و بر این عمل مداومت نماید.

دعای پیدا کردن شغل و کار مناسب:

برای پیدا کردن شغل مناسب ، سوره مبارکه یوسف را در کاغذ بدون خط با گلاب و زعفران بنویسد و شبانه کاغذ را در شکاف یک دیوار پنهان نماید . در هنگام برگشتن به پشت سرش نگاه نکند . پس از کوتاه مدتی شغلی مناسب نصیبش میشود. این دستورالعمل مجرب است.

همچنین ببینید  دعای قرآنی برای دفع چشم زخم و ایمن شدن از چشم خلایق و رفع ترس

دستور العملی مجرب برای کارگشایی و رفع مشکل:

از پیامبر اکرم (ص) روایت شده که برای حل مشکلات آیات شریفه سوّم و چهارم سوره طلاق را بخواند در گشایش کارهایش او را کفایت میکند.

«وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً» .

توجه شود : با توجه و اعتقاد کامل قلبی بخواند. بهتر است که مدتی آیات را ورد زبان سازد.

دعایی برای افزایش رزق و روزی:

برای افزایش رزق و روزی ، روزانه پنج مرتبه دعای شریف ذیل را بخواند و بر آن مداومت ورزد. «اللهم أَغنِنی بِحَلالِکَ عَنِ حَرامِکَ، وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواک ».

ذکری مجرب برای افزایش رزق و روزی:

برای افزایش رزق و روزی ، صبح ها قل از اینکه با فردی سخن بگوید ، سه مرتبه آیه شریفه یکصدو چهاردهم از سوره مبارکه مائده را بخواند و به این عمل مداومت ورزد. روزی اش بسیار زیاد خواهد شد:

قَالَ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِّنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِّنکَ ۖ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ (آیه ۱۱۴  سوره مبارکه مائده).

 

دعای وسعت رزق: برای افزایش رزق و روزی ، بعد از ظهر روز جمعه ، دعای شریف ذیل را با خلوص و نیت قلبی اش ، بنویسد (در کاغذ بدون خط ) و در منزل یا محل کارش نگهدارد. رزق و روزی اش بسیار زیاد خواهد شد.

همچنین ببینید  دعای پولدار شدن جوان و شخص بی تجربه مجرب

ولَقَدْ مَکَّنَّاکُمْ فِی الأَرْضِ وَجَعَلْنَا لَکُمْ فِیهَا مَعَایِشَ قَلِیلًا مَّا تَشْکُرُونَ ﴿۱۰﴾.

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.