دعای حسود بند و حسد کش و دفع حسود و چشم زخم حسود

0

دعای حسود بند و حسد کش و دفع حسود و چشم زخم حسود

در این پست از سایت دعایاب دعای حسود بند و حسد کش و دفع حسود و چشم زخم حسود  را قرار دادیم . مجموعه ای از ذکر و دعا و آیه های قرآنی برای دفع شر انسان حسود و زبان بند و بستن زبان حسود و دشمن و دفع چشم زخم شخص حسود …

دعای حسود بند و حسد کش و دفع حسود و چشم زخم حسود
      دعای حسود بند و حسد کش و دفع حسود و چشم زخم حسود

دعای چشم زخم برای حسود,دعای برطرف شدن حسادت,دعای دفع حسودی شخص,دعای از بین رفتن حسد,دعای چشم حسود,دعای دفع حسودان,دعای دفع حسود و بخیل,دعای دفع حسود نی نی سایت,دعای رفع حسودی,دعای دفع حسد,دعا دفع حسد,دعای دفع شر حسودان و بدخواهان,دعای دفع چشم حسود

یکی از مجرب ترین دعاها برای بستن زبان قوی و فوری خواندن هزار مرتبه ذکر شریفه زیر در طول روز می باشد. لا حول و لا قوه الا بالله العلی و العظیم این ذکر را با نیت بستن زبان فرد مورد نظر خود بخوانید.

دعای بستن زبان بدگویان و حاسدان :هر گاه شخصی از دست بدگویان در امان نبود و یا آن که می خواست زبان بدگویی و شخص حسودی بر او بسته گردد و نجات یابد باید دستورالعمل زیر را انجام دهد :

دعای بستن زبان بدگویان که در زیر آمده است را روی کاغذ نوشته و سپس آن را در مکانی تاریک و مرطوب باید دفن کند و ۱۰۱ مرتبه هم بر روی آن کاغذ دعای بستن زبان بدگویان را بخواند و هنگام نوشتن در مکانی خلوت باشد .

همچنین ببینید  دعای علاقه مند کردن پسر سرد شده و رفته از رابطه

«بسم الله الرحمن الرحیم. إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ. یا رب الارباب یا الله بستم زبان فلان بنت (ابن) فلان یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا الله.»

دعای زبان بند دشمن و حسد کش قوی و مجرب :اگر فردی دشمنی دارد که پشت سر او بدگویی می کند و بخواهد زبانش را ببندد می تواند از دعای زبان بند دشمن استفاده کند.

پس از خواندن دعای زبان بند دشمن که در زیر آمده است دشمن شما زبانش برای شما بسته خواهد شد و دیگر پشت سرتان بدگویی نخواهد کرد.

نحوه ی استفاده از دعای زبان بند دشمن به این صورت است که این دعا را ۱۱۰ مرتبه خوانده سپس روی تکه کاغذی نوشته و در آب روان بیندازید تا موثر واقع شود.

 اَّ یُحِبُّ اللّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوَءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَن ظُلِمَ وَکَانَ اللّهُ سَمِیعًا عَلِیمًا.

دعای بستن زبان حسود و بدگو :اگر فرد حسودی در اطراف شما هست که با بدگویی قصد دارد شما را زمین بزند با خواندن دعای بستن زبان حسود می توانید جلوی وی را بگیرید.

یکی از مجرب دعاها برای بستن زبان افراد حسود، خواندن سوره فلق می باشد.برای این کار بایستی بعد از هر نماز ۷ مرتبه سوره مبارک فلق را با خلوص نیت بخوانید.انشاالله موثر واقع می شود و زبان حسود شما بسته خواهد شد.

همچنین ببینید  دعای بسیار مجرب دفع دزد از کار و زندگی قوی

دعای بستن زبان از راه دور و حسود بند و دفع حسود و دشمن :اگر در فاصله دور هستید و می خواهید از راه دور در مقابل بدگویی ها و غیبت های دیگران و انسان های حسود در امان باشید دعای زیر را بخوانید :

همچنان می توانید با خواندن این دعای بستن زبان از راه دور زبان شخص مورد نظر را ببندید: تذْرُوهُ الرِّیَاحُ وَکَانَ اللَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ مُّقْتَدِرًا. رَبَّنَا اکْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ. یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا. انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا.

دعای زبان بند شخص حسود و بدگو :اگر می خواهید کسی به در برابر شما چیزی نگوید و زبان همه در مقابل شما بسته باشد باید دعای زبان بند قوی برای همه که در زیر آمده است را قبل از ملاقات آن افراد مورد نظر بخوانید.

« یَا أَعْظَمَ مِنْ کُلِّ عَظِیمٍ یَا أَکْرَمَ مِنْ کُلِّ کَرِیمٍ یَا أَرْحَمَ مِنْ کُلِّ رَحِیمٍ یَا أَعْلَمَ مِنْ کُلِّ عَلِیمٍ یَا أَحْکَمَ مِنْ کُلِّ حَکِیمٍ یَا أَقْدَمَ مِنْ کُلِّ قَدِیمٍ یَا أَکْبَرَ مِنْ کُلِّ کَبِیرٍ یَا أَلْطَفَ مِنْ کُلِّ لَطِیفٍ یَا أَجَلَّ مِنْ کُلِّ جَلِیلٍ یَا أَعَزَّ مِنْ کُلِّ عَزِیزٍ ».

برگرفته از سایت دعاگو

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.