دعای حصار جنین برای حفظ جنین از خطرات و دفع بلا برای جنین

0

دعای حصار جنین برای حفظ جنین از خطرات و دفع بلا برای جنین

در این پست از سایت دعایاب دعای حصار جنین برای حفظ جنین از خطرات و دفع بلا برای جنین را قرار دادیم . دعای حصار زیر از دعاهای قوی و مجرب برای حصار جنین از هرگونه بلا و خطرات و حوادث می باشد . به منظور در امان ماندن جنین از بلا و حوادث و خطرات مختلف و حفظ سلامتی جنین در شکم مادر می توان از دعای قوی و مجرب حصار زیر استفاده کرد …

دعای حصار جنین برای حفظ جنین از خطرات و دفع بلا برای جنین
دعای حصار جنین برای حفظ جنین از خطرات و دفع بلا برای جنین

دعای حصار جنین برای حفظ جنین از خطرات و دفع بلا برای جنین ,برای حفظ جنین چه بخوریم ,دعای حفظ جنین در مفاتیح, برای حفظ جنین چه کنیم ,راههای حفظ جنین ,برای حفظ جنین در رحم, دعای حفظ جنین دوره بارداری, حفظ جنین در شکم مادر ,حفظ جنین از سقط ,دعای حصار چیست, دعا حصار چیست, دعای حصار اعظم چیست, دعا هفت حصار چیست ,دعای حصار مغربی چیست, متن دعای حصار چیست دعای حصار اعظم دعای حصار اعظم متن دعاي حصار اعظم دعای حصار اعظم, دعای هفت حصار اعظم ,متن کامل دعای حصار اعظم, متن دعای حصار اعظم چیست ,دانلود دعای حصار اعظم صوتی ,متن دعای هفت حصار اعظم ,دعای حصار فرزند, دعای حصار برای ازدواج, دعای هفت حصار برای ازدواج, دعای حصار عشق, دعای هفت حصار عشق, دعای حصار بند قوی, دعای حصار برای ماشین, دعا برای حصار ماشین, دعای حصار قوی ماشین, دعای حصار برای شوهر,دعای حصار شوهر, دعای حصار معشوق, حصارهای هفت گانه,دعای هفت حصار جهت جلوگیری از شر دشمن و نجات از بلایای جن و انس, برگرفته از نوشته ها و مطالب استاد احمدرضا بابایی

همچنین ببینید  دعای هفت حصار هفت بند قدسی دفع سحر و جادو

دعای حضار اعظم چیست :

دعای حصار اعظم ایجاد کننده یک حصار محکم در مقابل بلایای مختلف و در واقع دفع کننده بلایا و شر دشمن می باشد .شخصی که این دعا را با خود به همراه داشته باشد از شر جن و انس در امان خواهد بود.

خواص دعای حصار اعظم :

۱-دفع بلایا و حوادث از شخص ۲-جلوگیری از اثر دعا و طلسم بر روی فرد ۳-دفع چشم زخم و حسادت ۴-دفع همزاد و حفظ از شر هر گونه جن و انس ۵-حصاری عظیم و غیر قابل نفوذ بوده که محافظ و حفظ کننده انسان در مقابل کلیه دشمنان و بدگویان و حاسدان

خاصیت دیگر دعای حصار اعظم :

دفع و ابطال سحر و طلسمات و در واقع این دعا حصار و دژی محکم است در برابر سحر و طلسم است .منظور این است که این دعای شریف، خاصیت تحصین و حفظ بسیار قوی دارد .(حفظ از کلیه بلیات و حوادث ناخواسته و دور کردن جمیع بلایا) کسی که دعای حصار اعظم را به همراه داشته باشد همچنین به اذن خداوند تبارک و تعالی از هر گونه چشم زخمی در امان خواهد بود.

متن دعای حصار گردنامه :

گردنامـه بـه معنای دعایی هست برای گرد شدن و جمع شدن و با هم بودن .مثلا گردهمایی یعنی با هم بودن و جمع و مجتمع شدن .گردنامـه یعنی نامـه یـا دعایی به منظور الفت و باهم بودن دو نفر کـه از همدیگر دور هستند.درون واقع گردنامـه دعایی به منظور محبت و در برخی از موارد احضار مطلوب است.گردنامـه ها معمولا به منظور افزایش مـهر و محبت زن و شوهر و آشتی مـیان دو نفر کـه با هم قهر یـا از هم جداهستند بکار مـیروند. همچنین به منظور برگرداندن فردی کـه قهر کرده یـا رفته هست از گردنامـه استفاده مـیگردد کـه انواع مختلفی دارد.

گردنامـه ذیل با طبع بادی یکی از این گردنامـه هاست.

این گردنامـه را درون کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در معرض باد بیـاویزد (با نخ ببندد و آنرا بـه درختی درون معرض باد آویزان نماید ).

متن دعا :

بسم الله الرحمن الرحیم هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو هو له له له له له له له له له له له له له له له له له له له له له له له حی حی حی حی حی  حی حی حی حی حی  حی حی حی حی حی  حی حی حی حی حی  حی حی حی  (فلان بن فلان علی حب و محبه فلان بن فلان) یـا بدوح یـا بدوح یـا بدوح .

توجه شود :

صرفا درون امر حلال استفاده شود.بجای فلان ابن فلان اول نام و نام مادرشخصی کـه مورد نظر هست را بنویسد و بجای فلان بن فلان دوم نام خودش و مادرش را بنویسد . (نوشته ها و مطالب استاد دکتر بابایی)

برای حفظ جنین (دعای قفل کمر) از پیامبر اکرم (ص) روایت شده :

سوره حجرات را بخواند از سقط جنین و خطرات دیگر مصون و در امان خواهد بود.

دعای قفل کمر و حفظ جنین

برای زنی که بچه هایش سقط میشود و نمیتواند بچه اش هنوز نرسیده است سقط میشود دستورالعمل مجرب ذیل را انجام دهد.یک نخ ابریشمی به اندازه قامت زن بگیرد و آن نخ را هفت گره بزند. هر گره که بر آن نخ ابریشمی میزند آیات صدوبیست و هفتم و صدوبیست و هشتم از سوره مبارکه نحل را بخواند و پس از پایان هفت گره ، نخ را بر کمر ببندد.

همچنین ببینید  دعاها آیات قوی و مجرب برای ادای قرض و رزق زیاد

آیات ذیل را قرائت کند :

وَاصْبِرْ وَمَا صَبْرُکَ إِلَّا بِاللَّهِ وَلَا تَحْزَنْ عَلَیْهِمْ وَلَا تَکُ فِی ضَیْقٍ مِمَّا یَمْکُرُونَ ﴿۱۲۷﴾ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الَّذِینَ اتَّقَوْا وَالَّذِینَ هُمْ مُحْسِنُونَ ﴿۱۲۸﴾.

برای مطالب بیشتر به سایت دعاشفا مراجعه کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.