دعای دفع پیش آمد و بلا های بزرگ مجرب

0

دعای دفع پیش آمد و بلا های بزرگ مجرب

امروز و در این مطلب از سایت دعایاب به شما عزیزان دعای دفع پیش آمد و بلا های بزرگ مجرب را می آموزیم که سبب رفع بلا، خطرات، مشکلات، شر و گرفتاری ها و همین طور عبور از سختی ها می شود. می توانید مثل همیشه متن کامل این دعا را از دعایاب بخوانید.

دعای دفع پیش آمد و بلا های بزرگ مجرب
دعای دفع پیش آمد و بلا های بزرگ مجرب

دعا برای دفع بلا در ماه صفر, دعای قل لن یصیبنا برای دفع بلا, دعای دفع بلا و شر, دعای دفع بلا و دشمن, دعای دفع بلا و چشم زخم دعای دفع بلا از خانواده, دعای دفع بلا و بیماری, دعا دفع بلا در ماه صفر تجربه شده, دعای دفع بلا و مریضی, دعای دفع پیشامد بد

دعای دفع بلا های بزرگ سریع الاثر:

هر گاه خواستی کالای خود را در حفظ و حراست بداری، آیة الکرسی بخوان و بنویس و آن را در وسط کالا قرار بده و نیز بنویس:

«وَجَعَلْنا مِنْ بَیْنِ أَیْدیهِمْ سَدّاً وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدّاً فَأَغْشَیْناهُمْ فَهُمْ ‏لایُبْصِرُونَ»؛ (سوره یس، آیه 9)

«لا ضَیْعَةَ عَلی ما حَفِظَهُ اللَّهُ «فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ لاإِلهَ إِلّا هُوَ، عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ، وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ»؛ (سوره توبه، آیه 129)

همچنین ببینید  دعای قوی محفوظ ماندن از مکر و حیله

(پس اگر چنین کنی) آن را در حفظ و حراست قرار داده ‏ای اگر خدا بخواهد و به ‏آن به اذن و فرمان پروردگار بدی نرسد.( بحار الأنوار ج76، ص174 و فقه الرّضا علیه السلام،ص 400).

برای دفع بلا، بیماری و گرفتاری، حرز حضرت جواد الائمه علیه السلام روی کاغذ نوشته شود و همراه باشد و روزی 10 بار نیز خوانده شود:

*بسم الله الرحمن الرحیم

«یا نُورُ یا بُرْهانُ یا مُبینُ یا مُنیرُ یا رَبِّ اکْفِنِی الْشُّرُورَ وَ آفاتِ الدُّهُورِ وَ اَسْئَلُکَ النَّجاهَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّور.»؛ ای نور و ای دلیل روشن و ای آشکارکننده ای نوربخش پروردگارا کفایتم کن از شرور و آفات روزگار واز تو خواهم رهایی را در روزی که دمیده شود در صور (مفاتیح الجنان).

دعای حرز امام جواد (ع) یکی از دعا هایی است که بر حسب روایات مختلف بسیار سفارش شده و خواص بسیاری از جمله برای دفع بلا وچشم زخم و … دارد.

برگرفته از سایت دعا786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.