دعای زبان بند برای سر کار رفتن برای بستن زبان شخص مورد نظر

0

دعای زبان بند برای سر کار رفتن برای بستن زبان شخص مورد نظر

در این پست از سایت دعایاب دعای زبان بند برای سر کار رفتن برای بستن زبان شخص مورد نظر را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب زبان بند برای بستن زبان دیگران می باشد . اگر شخصی بخواهد زبان فردی را ببندد می توان از دعای قوی و تضمینی زبان بند زیر استفاده کند . مخصوصا در محل کار و اداره اگر می خواهید زبان تند و تیز شخصی را ببندید از دعاهای زبان بند زیر استفاده کنید …

دعای زبان بند برای سر کار رفتن برای بستن زبان شخص مورد نظر
دعای زبان بند برای سر کار رفتن برای بستن زبان شخص مورد نظر

دعای زبان بند قوی,دعای زبان بند شوهر,دعای زبان بند در قران,دعای زبان بند قوی از راه دور,دعای زبان بند قوی برای کار,دعای زبان بند قوی زیر سنگ,دعای زبان بند صم بکم,دعای زبان بند قوی برای همه,دعای بستن زبان دشمن,دعای بستن زبان پدر دختر برای ازدواج,دعای بستن زبان اشخاص,دعای بستن زبان از راه دور,دعای بستن زبان پدر و مادر,دعای بستن زبان مرد,دعای بستن زبان دشمن از راه دور,دعای بستن زبان از راه دور نی نی سایت,طلسم برای زبان بند شوهر,طلسم صبی برای زبان بند,طلسم قوی برای زبان بند شوهر,طلسم زبان بند همگان,طلسم زبان بند قوی از راه دور,طلسم زبان بند با نخ,طلسم زبان بند شوهر,طلسم زبان بند با قفل

دعای زبان بند تضمینی و قوی :این دعا به افراد کمک می کند در هر شرایطی به صورت تضمینی بتوانند زبان فرد مورد نظر را ببندد و از این طریق به خواسته خود برسند.دعای زبان بند که در زیر آمده است را برای بستن زبان باید قبل از ملاقات با شخص مورد نظر ۷ مرتبه تلاوت کنید.

همچنین ببینید  دعای مجرب و قوی زبانبند برای کار سریع الاثر

« یَا صَانِعَ کُلِّ مَصْنُوعٍ یَا خَالِقَ کُلِّ مَخْلُوقٍ یَا رَازِقَ کُلِّ مَرْزُوقٍ یَا مَالِکَ کُلِّ مَمْلُوکٍ یَا کَاشِفَ کُلِّ مَکْرُوبٍ یَا فَارِجَ کُلِّ مَهْمُومٍ یَا رَاحِمَ کُلِّ مَرْحُومٍ یَا نَاصِرَ کُلِّ مَخْذُولٍ یَا سَاتِرَ کُلِّ مَعْیُوبٍ یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ »

دعای زبان بند قوی و سریع الاجابه در محل کار :خانم هایی که می خواهند با بستن زبان شوهر خود به هذفشان برسند می توانند از دعای زبان بند برای شوهر استفاده کنند که در زیر آمده است. خواندن این دعا به رام کردن شوهر کمک خواهد کرد.

« رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ »

دعای زبان بند مجرب و تضمینی برای خانواده شوهر :بسیاری از خانم ها به دنبال بستن زبان خانواده شوهر خود هستند تا بتوانند با جلب محبت آن ها در نظرشان به خوبی جلوه کنند و با استفاده از این دعای زبان بند به عزیز شدن نزد خانواده شوهر خود کمک کنند.دعای زبان بند که در زیر آمده است را بخوانید و در پایان نام افراد مورد نظر را ببرید.

« بسم الله الرحمن الرحیم. قال رجلان من الذین انعم الله علیهما ادخلوا علیهم الباب فإذا دخلتموه فإنکم غالبون وعلى الله فتوکلوا إن کنتم مؤمنین »

همچنین ببینید  دعای چشم بند وجعلنا برای بستن زبان دشمن و دفع دشمن

دعای زبان بند قوی و فوری از راه دوردر مواردی که به فردی دسترسی ندارید و می خواهید از راه دور زبان وی به صورت قوی و فوری بسته شود نیاز است که دعای زبان بند را که در زیر آمده است هنگام وزش باد بخوانید و به باد فوت کنید.

« تذْرُوهُ الرِّیَاحُ وَکَانَ اللَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ مُّقْتَدِرًا. رَبَّنَا اکْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ. یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا. انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا »

دعای زبان بند صم بکم عمی برای بستن زبان :اگر فردی این دعا را بخواند باعث ایجاد عشق فوری خواهد شد و با بستن زبان فوری به مراد دلش می رسد. دعای زبان بند که در زیر آمده است را بنویسد .

بسم الله الرحمن الرحیم صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش).

برگرفته از سایت ملکوت786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.