دعای زبان بند مشروع با دستور برای رهایی از شر زبان

0

دعای زبان بند مشروع با دستور برای رهایی از شر زبان

در صورتی که شخصی با زبانش شما را آزار داده و با مشکلات فراوانی روبرو می سازد. در ادامه این مطلب از سایت دعایاب دعای زبان بند مشروع با دستور برای رهایی از شر زبان را می خوانیم.این دعا را بخوانید که ان شاء الله هر چه زود تر حاجت می گیرید و مشکلتان نیز حل می گردد و اگر شخصی بدزبان در خانواده دارید این وضعیت به شرایطی بهتر بدل می گردد.

دعای زبان بند مشروع با دستور برای رهایی از شر زبان
دعای زبان بند مشروع با دستور برای رهایی از شر زبان

,دعای زبان بند,دعای زبان بند قوی برای شوهر,دعای زبان بند صم بکم عمی,دعای زبان بند قوی برای ازدواج,دعای زبان بند چیست,دعای زبان بند برای کار,دعای زبان بند قوی برای شوهرم,دعای زبان بند قوی برای شوهر زیر سنگ,دعای زبان بند قوی برای شوهر صم بکم,دعای زبان بند قوی برای شوهر شکاک

اگر خواهی زبان کسی را بندی و با تو محبت پیدا کند این را بهاسماء اربعه هفت بار بر شیرینی خوانده بدهد بخورد

سوره يسوَجَعَلْنَا مِنْ بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا وَمِنْخَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَيْنَاهُمْ فَهُمْ لَايُبْصِرُونَ إِنَّا جَعَلْنَا فِي أَعْنَاقِهِمْأَغْلَالًا فَهِيَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُون.

اسماء اربعه یعنی بعد از هر بار خواندن بگوید فلان ابن فلان علی محبت فلان ابن فلان✍در جای فلان ابن فلان اول اسم مطلوب و مادرش و در دوم طالب و مادرش ذکر شود.
اعمال عید نوروزو اما اعمال عيد نوروز پس چنان است كه حضرت صادق عليه السلام به معلى بن خنيس تعليم فرموده كه چون روز نوروز شود غسل كن و پاكيزه ‏ترين جامه‏ هاى خود را بپوش و به بهترين بوهاى خوش خود را خوشبو گردان و در آن روز روزه بدار پس چون از نماز پيشين و پسين و نافله‏ هاى آن فارغ شوى چهار ركعت نماز بگزار يعنى هر دو ركعت به يك سلام و در ركعت اول بعد از حمد ده مرتبه سوره

إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ بخوان و در ركعت دوم بعد از حمد ده مرتبه سوره قُلْ يَا أَيُّهَا الْكَافِرُونَ و در ركعت سوم بعد از حمد ده مرتبه سوره قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ و در ركعت چهارم بعد از حمد ده مرتبه قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ و قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ بخوان و بعد از نماز به سجده شكر برو و اين دعا را بخوان‏.

دعای زبان بند با دستور:

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ الْأَوْصِيَاءِ الْمَرْضِيِّينَ وَ عَلَى جَمِيعِ أَنْبِيَائِكَ وَ رُسُلِكَ بِأَفْضَلِ صَلَوَاتِكَ وَ بَارِكْ عَلَيْهِمْ بِأَفْضَلِ بَرَكَاتِكَ وَ صَلِّ عَلَى أَرْوَاحِهِمْ وَ أَجْسَادِهِمْ اللَّهُمَّ بَارِكْ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ بَارِكْ لَنَا فِي يَوْمِنَا هَذَا الَّذِي فَضَّلْتَهُ وَ كَرَّمْتَهُ وَ شَرَّفْتَهُ وَ عَظَّمْتَ خَطَرَهُ اللَّهُمَّ بَارِكْ لِي فِيمَا أَنْعَمْتَ بِهِ عَلَيَّ حَتَّى لا أَشْكُرَ أَحَدا غَيْرَكَ وَ وَسِّعْ عَلَيَّ فِي رِزْقِي يَا ذَا الْجَلالِ وَ الْإِكْرَامِ اللَّهُمَّ مَا غَابَ عَنِّي فَلا يَغِيبَنَّ عَنِّي عَوْنُكَ وَ حِفْظُكَ وَ مَا فَقَدْتُ مِنْ شَيْ ءٍ فَلا تُفْقِدْنِي عَوْنَكَ عَلَيْهِ حَتَّى لا أَتَكَلَّفَ مَا لا أَحْتَاجُ إِلَيْهِ يَا ذَا الْجَلالِ وَ الْإِكْرَامِ.

خدايا بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست آن جانشينان پسنديده، و بر تمام پيامبران و رسولانت ، با برترين نعماتت ايشان را برکت ده به برترين بركت هايت، و درود فرست بر جان ها و تنهايشان خدايا بر محمّد و خاندان محمّد بركت ده ، و به ما در اين روز بركت ده كه آن را كرامت و شرافت دادى، و مرتبه اش را بزرگ نمودى.

همچنین ببینید  دعای رسیدن به ثروت و گنج عظیم تجربه شده

ترجمه دعای زبان بند:

خدايا به من بركت ده، در آنچه به من نعمت دادى ، تا احدى را جز تو سپاس نگويم، و در روزى ام بر من وسعت ده، اى صاحب بزرگى و بزرگوارى. خدايا هر آنچه از من غايب شده باك نيست مبادا كمك و نگهداری ات از من غايب گردد، و هرچه را گم كرده ام، يارى ات را بر آن از من گم مساز تا در آنچه به آن نيازمند نيستم، خود را بر زحمت نيفكنم، اى صاحب بزرگى و بزرگوارى.و نيز بسيار بگو: یا ذالجلال و الاكرام کل یوم لایعصی الله فیه فهو عید (امام علی ع ).

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.