دعای شکستن طلسم بستن بخت برای باطل کردن سحر و طلسم بخت

1

دعای شکستن طلسم بستن بخت برای باطل کردن سحر و طلسم بخت

در این پست از سایت دعایاب دعای شکستن طلسم بستن بخت برای باطل کردن سحر و طلسم بخت را قرار دادیم . بخت دختران و پسران ممکن است در اثر سحر و جادو و طلسم بسته شود . بنابراین برای باطل کردن و شکستن سحر و طلسم بخت و گشایش بخت می توان از دعای باطل سحر و طلسم زیر استفاده کرد.

دعای شکستن طلسم بستن بخت برای باطل کردن سحر و طلسم بخت
دعای شکستن طلسم بستن بخت برای باطل کردن سحر و طلسم بخت

بستن بخت از دو طریق انجام می‌شود.

نخستین روش بستن، توسط ساحران انجام می‌گیرد .روش دوم خود انسان باعث بسته شدن بخت خودش است.

ساحران روش‌های متنوعی را برای بستن بخت دختران به کار می‌گیرند که همه آن‌ها شیطانی بوده و مشمول حکم محاربه با خدا هستند

از جمله این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

الف: بستن از طریق موی سر، ناخن، تکه های لباس، لوازم شخصی و تحت مالکیت دختر. در این روش فرد ساحر با استفاده از این مواد اقدام به سحر نمودن طرف مسحور می‌نماید.

ب: بستن از طریق خوراندن که در اصطلاح عامه به چیز خور کردن افراد مشهور است.

ج: طلسمات سیاهی و بستگی نیز از جمله این روش‌ها هستند که دفن شده، سوزانده شده، در باد آویزان کرده و یا مالیدن به لباس و یا ریختن مقابل منزل دختر صورت می‌پذیرد.

به عنوان مثال :بارها مشاهده شده که مایعی روغنی و سیاه رنگ مقابل منزل دختر ریخته شده و پاک کردن آن بسیار مشکل است.در این روش از سحر، طلسم و عزائم عذاب بر روغن خوانده و یا حل شده است.گاهی نیز همین روغن را به لباس دختر می‌مالند. لازم به ذکر است که در این نوع از سحر بستن بخت، بارها دیده شده که بر لباس عروس و یا مقابل منزل وی از روغن مذکور استفاده کرده‌اند.

در چنین وضعیتی قطعاً دختر در شب عروسی خود به حالت جنون می‌رسد و توان انجام زناشویی را از دست می‌دهد.حالت‌های این‌گونه افراد همچون افرادی است که مصروع بوده و از بیماری صرع رنج می‌برند.در روش دوم، خود دختر باعث بسته شدن بخت خود است.ترک واجبات، ارتباط با نا محرمان، سستی ایمان، لقمه حرام، نیات نا پاک، حسد، چشم زخم به خود، عدم انس با قرآن و این قبیل موارد موجب ایجاد بستگی در دختر هستند.در چنین حالاتی نیز شخص مسحور مورد علاقه و یا آزار جنیان قرار می‌گیرد.علائم و نشانه های دختر بسته شده همانند افراد مسحور است.

همچنین ببینید  تعبیر خواب زیتون – تعبیر دیدن زیتون در خواب

برای گشایش بخت نیز می‌بایست از ادعیه بخت گشایی، و اوراد ماثوره به همراه ادعیه گشایش استفاده نمود.بهتر است که در کنار آن از الواح مجرب بخت گشایی و باطل السحر استفاده شوداگر سحر بستن بخت خارج از خانه باشد و موکل آن وارد بدن فرد نشده باشد، علایم جسمی مانند سردرد یا درد معده و کتف و کمر در فرد مشاهده نمی شود و بیشتر زندگی اجتماعی او و رفتارها و ارتباطش با دیگران تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

٭ آقایان نیز دچار سحر و طلسم بستن بخت می شوند و نشانه های طلسم شدن بخت مشابه دارند.

*طلسم بستن بخت تنها به ازدواج ختم نمی شود بلکه هر چیزی که به موفقیت شخص مربوط می شود بسته خواهد شد مانند موفقیت شغلی ، تحصیلی، رزق و روزی و بدبیاری آوردن هاب مکرر و بدون دلیل.

٭ جن عاشق نیز شبیه به طلسم بستن بخت عمل می کند.

حالتهای مختلف بسته بودن بخت و ازدواج :

حالت اول: علیرغم تمایل فرد به ازدواج، اما به کلی پای خواستگار به منزل قطع می شود یا اگر صحبتی شود از دور انجام شده و به مرحله خواستگاری در منزل نخواهد رسید. [طلسم]

حالت دوم: خواستگاری و ورود خواستگار به منزل انجام می شود، اما با وجود تمایل فرد به ازدواج و به محض جواب مثبت دادن، دیگر خبری از آن خواستگارها نخواهد شد. [آلوده بودن هاله ی فرد].

حالت سوم: خود فرد علاقه ای به ازدواج ندارد، و خواستگارهایش را بدون دلیل موجه و علیرغم موقعیت مناسب رد می کند. [جن عاشق].

ممکن است فرد تحت فشار خانواده یا با کمک دعای جذب خواستگار و… ازدواج کند اما آنقدر بعد از ازدواجش برایش مشکلات بوجود می آید که مجبور به طلاق می شود.

نکته مهم:در یکسری از جادوهای بستن بخت و ازدواج، حتی بستن بخت با موی سر ، ممکن است فرد بیمار هیچ گونه علایم جسمی و روحی دال بر وجود عامل ماورایی نداشته باشد ولی در اصل مساله ی بستن رخ داده است.

در این گونه افراد، جادو بیشتر از اینکه وارد جسم شود یا خارج از جسم بیمار مترصد خواستگار بنشیند، هاله ی فرد را مورد هدف قرار میدهد.

آلوده شدن هاله شخص :وقتی هاله ی یک نفر آلوده بشود دیگران از او دور می شوند یا از برخورد با او حس منفی دریافت می کنند.لذا هنگامی که خواستگاران با این فرد روبرو شده یا قصد صحبت و آشنایی پیدا می کنند حتی اگر آن فرد آدم خوبی باشد بجای دریافت حس مثبت نوعی نفرت و حس منفی از او دریافت خواهند کرد و طبیعتا خواستگاری به سر انجام نمی رسد.

آلوده شدن هاله، اغلب توسط همزاد و با دستور عوامل ماورایی دیگر ایجاد میشود.

منبع : طب روحانی.

﴿تهیه ی آب رقیه برای باطل کردن سحر، تعویذ، طومار، و غیره نشانه های جادو﴾

برای تهیه ی آب رقیه ( آبی که در آن قرآن کریم دم شده باشد)، و باطل کردن سحر، و سحری که بر آن نفخ شده و نیز سحری که بر مسحور توسط کسی که به جادوگر یا ساحر مراجعه نموده و آن را بر مریض خورانده است، راقی، یک مقدار آبِ کافی را در یک ظرف بزرگ و یا چند ظرف کوچک تهیه و این آیات مبارکه را از قرآن کریم، بر آن قرائت کند، طوری که حین قرائت آیات مبارکه، دهنش را بر ظرف آب نزدیک سازد:

۱- آیات ۱۱۲ الی ۱۱۷ سوره ی اعراف: وَأَوْحَیْنَا إِلَى مُوسَى أَنْ أَلْقِ عَصَاکَ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُونَ ﴿١١٧﴾فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿١١٨﴾ فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانْقَلَبُوا صَاغِرِینَ ﴿١١٩﴾وَأُلْقِیَ السَّحَرَهُ سَاجِدِینَ ﴿١٢٠﴾قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿١٢١﴾ رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ ﴿١٢٢﴾.

۲- آیات ۸۱ الی ۸۲ سوره ی یونس: فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ ﴿٨١﴾وَیُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ ﴿٨٢﴾.

۳- آیه ی ۶۹ سوره ی طه: وَأَلْقِ مَا فِی یَمِینِکَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُوا إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى ﴿۶٩﴾.

همچنین ببینید  تعویذ مجرب از بین بردن سحر و جادو و طلسم حضرت علی (ع)

راقی از این آب میتواند در چندین مورد استفاده کند:– اگر محل سحر، و سحر معلوم شد، سحر را در این آب میتواند باطل کند.– اگر جن حین رقیه از زبان مسحور و یا بیمار شروع به سخن زدن نمود، از وی بپرسد که سحر بر مسحور خورانده و یا نوشانیده شده است یا خیر؟

 سپس جن را هشدار بدهد که به اِذن الله سبحانه و تعالی، سحر را نابود میکند، و از او بخواهد تاجسم مسحور و یا بیمار را رها کند، و اگر کلمه ی شهادت را جاری کرد، بر دینش قائم بماند و از رسانیدن شرّ به بنی بشر خود داری کند.

دانستن آنچه خیلی ضرور است، این است که:چون جنیات شریر کذاب و دروغگو هستند و بی اندازه دروغ میگویند، برای معلوم کردن دروغ های جن، از او بپرسد که سحر بر مسحور خورانده شده، و یا در محلی دفن شده است؟

اگر در جواب، جن در خوراندن سحر بر مسحور تأئید کرد، از بیمار بپرسد که از درد دل رنج میبرد یا خیر؟اگر حقیقتاً، مسحور یا بیمار از درد دل رنج میبرد، شاید سحر بر وی خورانده شده باشد. بسا انسانهای ملعون اند که برای برآورده ساختن آرمان های شیطانی شان، از هیچ چیزی دریغ نمیکنند.

در آن صورت، بر علاوه ی آیات فوق، آیه ی ۱۰۴ سوره ی بقره را نیز بر آبِ رقیه دم کرده، بر مسحور و یا بیمار آن را بنوشاند.

آیه ی ۱۰۲ بقره:

وَاتَّبَعُوا مَا تَتْلُو الشَّیَاطِینُ عَلَى مُلْکِ سُلَیْمَانَ وَمَا کَفَرَ سُلَیْمَانُ وَلَکِنَّ الشَّیَاطِینَ کَفَرُوا یُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَمَا أُنْزِلَ عَلَى الْمَلَکَیْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ وَمَا یُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّى یَقُولا إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَهٌ فَلا تَکْفُرْ فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ وَمَا هُمْ بِضَارِّینَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلا بِإِذْنِ اللَّهِ وَیَتَعَلَّمُونَ مَا یَضُرُّهُمْ وَلا یَنْفَعُهُمْ وَلَقَدْ عَلِمُوا لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِی الآخِرَهِ مِنْ خَلاقٍ وَلَبِئْسَ مَا شَرَوْا بِهِ أَنْفُسَهُمْ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ ﴿١٠٢﴾.

دعای باطل سحر و طلسم :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگرفته از دعاسایت

1 دیدگاه
  1. مریم می گوید

    اگر محل معلوم نبود و مطمعن بود که نخورده است ،آب را باید چه کرد

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.