دعای قوی مخصوص حفظ ماشین و مرکب و دعای رفع بلای تضمینی

0

دعای قوی مخصوص حفظ ماشین و مرکب و دعای رفع بلای تضمینی

در این مطلب از سایت دعایاب دعایی فوری و تضمینی برای حفظ جان مسافران از جمیع بلاها و حفظ ماشین  قرار دادیم . امیدواریم که کارگشای مشکلات شما عزیزان واقع شود .

دعای قوی مخصوص حفظ ماشین و مرکب و دعای رفع بلای تضمینی
دعای قوی مخصوص حفظ ماشین و مرکب و دعای رفع بلای تضمینی

دعای حفظ ماشین از دزد, دعای حفظ ماشین از تصادف, دعا برای حفظ ماشین از دزد, دعای رفع بلا و گرفتاری, دعای رفع بلا و بیماری, دعای رفع بلای خواب بد, دعای رفع بلا برای خانواده, دعای رفع بلا و سختی ,دعای رفع بلا و وبا ,دعای دفع بلا صوتی, دعای رفع بلا و استرس ,دعای حفظ جان مسافر, دعای حفظ ماشین از بلا ,دعای قوی برای در امان ماندن از بلا و چشم نظر, دعای سوار شدن ماشین

دعای قوی و مجرب مخصوص حفظ ماشین از بلاها

دعای که مذکور می افتد از سید بن طاووس نقل شده است. تعویذ ذیل را بنویسد و در داخل ماشین قرار دهد. به اذن خداوند تبارک و تعالی ، خودش و ماشینش از تمام جنبه ها در امان کامل خواهند بود. (اللهم احفظ علی مالو  حفظه غیرک لضاع و استر علی مالو ستره غیرک لشاع و احمل عنی مالو حمله غیرک لکاع و اجعل علی ظلا ظلیلا اتوقی به کل من رامنی بسوء او نصب کلی مکرا او هیالی مکروها حتی یعود  و هو غیر ظافر بی و لا قادر علی اللهم احفظنی بما حفظت به کتابک المنزل علی قلب نبیک المرسل اللهم انک قلت و قولک الحق انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون ).

همچنین ببینید  حرز مجرب برای دفع غم اندوه تلخی و مشکلات بزرگ

دعای سوار شدن ماشین – دعای حفظ از بلا

دعای ذیل از امام هفتم (ع) روایت شده که فرمود پیامبر اکرم (ص) فرمودند اگر هنگام سوار شدن بر مرکب (یا ماشین) دعای ذیل را بخواند خودش و مرکبش (ماشینش) کاملا در امان خواهد بود .

«بسم الله و لا حول ولا قـــــوّه الا بالله ، الحمدالله الّـــــذی هَـــــدانا لِـــــهذا وَ سُبْحان الَّذی سَخّـــــَر لَـــــنا هذا و ما کـــــنّا لَهُ مُـــــقّـــــرِنینَ»

 

برای مطالب بیشتر به سایت دعاشفا مراجعه کنید.

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.