دعای قوی و مجرب زبان بند تضمینی و سریع الاتاثیر

0

دعای قوی و مجرب زبان بند تضمینی و سریع الاتاثیر

در این بخش از سایت دعایاب دعا برای زبان بند قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله زبان دشمن و بدگویان بسته خواهد شد.

دعای قوی و مجرب زبان بند تضمینی و سریع الاتاثیر
دعای قوی و مجرب زبان بند تضمینی و سریع الاتاثیر

دعای قوی و مجرب زبان بند تضمینی و سریع الاتاثیر, دعای زبان بند شوهر ,دعای زبان بند با ایه الکرسی, دعای زبان بند خانواده, دعای زبان بند نوشیدنی, دعای زبان بند با سوزن ,دعای زبان بند و مطیع شدن, دعای زبان بند قوی برای کار از راه دور ,زبان بند دائم ,طلسم زبان بند زیر سنگ, طلسم زبان بند شوهر ,طلسم زبان بند با فلفل, طلسم زبان بند برای ازدواج ,طلسم زبان بند خوراکی,طلسم زبان بند کبیره, طلسم زبان بند و مطیع شدن, دعای زبان بند قوی برای همه, دعای زبان بند قوی و فوری برای پدر ,دعای زبان بند قوی از راه دور, دعای زبان بند قوی, دعای زبان بند قوی برای همه از راه دور, انگشتر موکلدار زبانبندی و محبت, دعا بسته شدن زبان بدگویان, بستن زبان دشمن با حروف ابجد

طلسم زبان بند تضمینی برای بستن زبان خانواده دختر و پسر

از قوی ترین طلسم ها که برای بستن زبان در مسافت دور استفاده می شد 72 مرتبه صلوات 33 مرتبه الله اکبر 139 بار الحمد الله را بعد از نماز صبح روز چهار شنبه قرائت کرده و نام فرد مورد نظر و نام مادرش را سه بار به زبان بیاورید.

دعای زبان بند مجرب فوری

دعای زبان بند قوی فوری که در زیر آمده است را از حفظ هفت مرتبه قرائت کنید . این دستورالعمل تنها 24 ساعت پایدار است . درست است که دعای زبان بند قوی فوری زمان کمی را شامل می شود ولی در آن یک روز از همه دعا های موجود در دنیا از جمله دعای زبان بند قوی شیخ بهایی قدرتمند تر اجابت می شود .

« رَبَنا أَفرِغ عَلَینا صَبرا وَ ثَبِت أَقدامَنا وَ انصُرنا عَلَی القَومِ الکافِرینَ »

زبان بند قوی برای ازدواج وبستن زبان مادر شوهر

زبان بند قوی برای ازدواج و بستن زبان مادر شوهر زبان بند یاصک السان برای کسی که این دعا نوشته و با خود حمل می کند بسیار کارگشا است که ان را برای شما مینویسم.

بسم الله الرحمن الرحیماقبل ولاتخف نجوت من القوم الظالمین قال رجلان من الذین یخافون انعم الله علیهماادخلوعلیهم الباب فاذا دخلتموه فانکم غالبون وعلی الله فتوکلواان کنتم مومنین اقبل یا……………ابن………….کمااقبل السلطان علی السکروالخطیب علی المنبرعقدت لسان کل ناطق لایتکلم مع……….ابن…………الابخیر اویصمتون صم بکم عمی فهم لایتکلمون هذایوم لاینطقون ولایوءذن لهم فیعتذرونکهَیَعَصَ کفایتناحَمَ عَسَقَ حمایتنا ه ه ه ه ه ×ءءءءءءءوهی.

دعای زبان بند تضمینی 

دعای زبان بند تضمینی از مجموعه دعای زبان بند قوی و فوری به حساب می آید. این دعا به افراد کمک می کند در هر شرایطی به صورت تضمینی بتوانند زبان فرد مورد نظر را ببندد و از این طریق به خواسته خود برسند. دعای زبان بند تضمینی که در زیر آمده است را برای بستن زبان به صورت قوی و فوری باید قبل از ملاقات با شخص مورد نظر ۷ مرتبه تلاوت کنید.

« یَا صَانِعَ کُلِّ مَصْنُوعٍ یَا خَالِقَ کُلِّ مَخْلُوقٍ یَا رَازِقَ کُلِّ مَرْزُوقٍ یَا مَالِکَ کُلِّ مَمْلُوکٍ یَا کَاشِفَ کُلِّ مَکْرُوبٍ یَا فَارِجَ کُلِّ مَهْمُومٍ یَا رَاحِمَ کُلِّ مَرْحُومٍ یَا نَاصِرَ کُلِّ مَخْذُولٍ یَا سَاتِرَ کُلِّ مَعْیُوبٍ یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ »

همچنین ببینید  دعایی برای موفقیت و قبولی در کنکور و آزمون و مصاحبه

 

برای مطالب بیشتر به سایت دعاشفا مراجعه کنید.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.