دعای وفاداری – دعای زن دوم نگرفتن همسر و محبت شوهر

0

دعای وفاداری – دعای زن دوم نگرفتن همسر و محبت شوهر

دعای ذیل معروف به دعای وفاداری و محبت همسر است . فردی كه نميخواهد شوهرش همسر دوم اختيار كند و به نحوی ميخواهد كه زندگيش به اذن و اراده پروردگار از دوام و استحكام بهتر برخوردار باشد، و مهر و محبت شوهرش هم نسبت به او بيشتر شود و وفاداری بیشتر داشته باشد.

دعای وفاداری – دعای زن دوم نگرفتن همسر و محبت شوهر
دعای وفاداری – دعای زن دوم نگرفتن همسر و محبت شوهر

دعای محبت شوهر به زنش,دعای محبت شوهر به زن از راه دور,دعای محبت شوهر به خانواده زن,,دعای محبت شوهر از راه دور,دعای محبت شوهر برای زن,دعای محبت شوهر, دعای جلب محبت شوهر با شمع, دعای محبت شوهر برای زن, دعای جلب محبت شوهر با فلفل سیاه, افزایش محبت بین زوجین آية الکرسی برای محبت زن و شوهر آیه و دعا برای رفع کدورت زن وشوهر دعا برای آشتی زن و شوهر.

دعای وفاداری – دعای زن دوم نگرفتن همسر و محبت شوهر:

اگر آيه شريفه ذيل را با گلاب و زعفران در سه برگه نوشته، اولی را به مطلوب بنوشاند. برگه دوم را زير يا داخل بالش مطلوب بگذارد و برگه سوم را با خود به همراه داشته باشد ان شاء الله به اذن باريتعالی به خواست خود خواهد رسيد. آيه شريفه اين است: (لا يحل لك النساء من بعد والا ان تبدل بهن من ازواج ولو اعجبك حسنهن الا زوجتك). 

توجه شود: اسم خودش و مادرش را هم در ورقه بنويسد و شرايط عمومی نوشتن دعا را رعايت كند.

 دعای مجرب محبت شوهر به زن: ۴۴۴ مرتبه این دعا ی زیر را بر قطعه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا بخورد. یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل.

در حالتی که زن و شوهر با هم دعوا کرده اند و روی دیدن همدیگر را ندارند و هر دو بر موضع خود لج بازی و پافشاری میکنند ودر این مواقع باید شخص سومی واسطه شود این کار را انجام دهید.

۱۰۰۱ مرتبه ذکر یا وَدود را بر دو عدد شیرینی یا قند یا آب نبات یا زولبیا بامیه یا مقداری شربت شیرین بخواند و به انها داده تا از آن بخورند.

دعا برای وابسته کردن:بر روی یک مقدار شربت شیرین از هر نوعی که باشد ولی حتما باید شیرین باشد یک بار سوره یاسین خوانده و ۷۱ مرتبه این آیه را بخوانید.

اَلْقَیْت عَلَیْکَ مَحَبَّه‌ً مِنّی سپس ۷ مرتبه بگویید اَقْسِمُ عَلَیْکُم یا خُدّام سورهِ یس بِعِزَّه‌ِ اللهِ و جَلالِهِ و هَیْبَتِهِ اَلّا وَ جَعَلْتُمْ مَحَبَّتی فی قَلبِ زَوجی ثابتَه کَما تَثْبِت الاَصابِع فی راحَه‌ِ الْیَد.

برگرفته از سایت اهنوس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.