دعای چشم بند وجعلنا برای بستن زبان دشمن و دفع دشمن

0

دعای چشم بند وجعلنا برای بستن زبان دشمن و دفع دشمن

در این پست از سایت دعایاب دعای چشم بند وجعلنا برای بستن زبان دشمن و دفع دشمن را قرار دادیم . دعای قوی و مجرب وجعلنا برای زبان بندی و چشم بند کردن دشمن و دفع شر دشمن . برای بستن سریع زبان دشمن و شخص بدگو می توان از دعا وجعلنا به روش زیر استفاده کرد.

دعای چشم بند وجعلنا برای بستن زبان دشمن و دفع دشمن
دعای چشم بند وجعلنا برای بستن زبان دشمن و دفع دشمن

دعای چشم بند وجعلنا برای بستن زبان دشمن و دفع دشمن, دعای وجعلنا برای زبان بند ,دعای زبان بند وجعلنا من بین ایدیهم ,دعای چشم بند وجعلنا, ایه وجعلنا برای بستن زبان, دعای بستن زبان دشمنان و نابودی دشمنان از شیخ بهایی, دعای بستن زبان, دعای بستن زبان اشخاص, دعای بستن زبان دشمن ,دعای بستن زبان در معامله, دعای بستن زبان بدگویان و حسودان ,دعای بستن زبان شوهر ,دعای بستن زبان مرد ,دعای بستن زبان پدر و مادر, دعای بستن زبان شوهر بد اخلاق, دعای بستن زبان مخالفان ازدواج, دعای بستن زبان اشخاص از راه دور ,دعای بستن زبان معشوق از راه دور

براي بستن زبان بدگويان دعاي ذيل را بنويسد و با خود به همراه داشته باشد:

(صرفا در امر حلال استفاده شود) بسم الله الرحمن الرحيموَجَعَلْنَا مِنْ بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَيْنَاهُمْ فَهُمْ لَا يُبْصِرُونَ و (راه خیر را) از پیش و پس بر آنها سد کردیم و بر چشم (هوش) شان هم پرده افکندیم پس هیچ (راه حق) نمی‌بینند. و لا حول ولا قوّة الاّ بالله العليّ العظيم يا غفار يا كريم يا عليم.سحر گشا و باطل نامه، شفيق بن يعقوب الاسكلفي.

همچنین ببینید  دعایی بسیار مجرب برای دفع مزاحم و شرور کاملا تضمینی

نکته ها: با اين كه قرآن استوار و حكمت‌آموز است و رسالت پيامبر قطعى است و راه دين مستقيم است و خداوند قوى ومهربان است، ليكن چون اكثر مردم، غافل، بى‌ايمان و گرفتار خرافاتند، از هر سو بروند به سدّى محكم و بن بست برخورد مى‌كنند.سيماى افراد لجوج در اين آيه بسيار دقيق و جالب ترسيم شده است: اّولًا: غافل هستند، «فَهُمْ غافِلُونَ» و در نتيجه ايمان نمى‌آورند. «فَهُمْ لا يُؤْمِنُونَ» ثانياً: خرافات آنان را گرفتار كرده است. «فِي أَعْناقِهِمْ أَغْلالًا» و همچون شتر چموش از پذيرفتن حقّ سر باز مى‌زنند. «فَهُمْ مُقْمَحُونَ» از پيش و پس در محاصره هستند، «سَدًّا» و بر چشمان آنان پرده‌اى آويخته شده و نمى‌بينند. شايد مراد از «مِنْ بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا» آرزوهاى طولانى انسان براى آينده و مراد از «مِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا» غفلت از خلافكارى‌هاى گذشته باشد كه آن آرزوها و غفلت‌ها دو مانع بزرگ براى ديدن حقّ است. در اين آيات، دو كيفر در برابر دو انحراف بزرگ قرار گرفته «فَهُمْ غافِلُونَ‌- فَهُمْ لا يُؤْمِنُونَ»، «جَعَلْنا فِي أَعْناقِهِمْ أَغْلالًا- جَعَلْنا مِنْ بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا»

پیام ها:۱– صدها چراغ دارد و بى راهه مى‌رود، بگذار تا بيفتد و بيند سزاى خويش. «وَ جَعَلْنا مِنْ بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا» ۲-غافلان بى ايمان، نه از گذشته‌ى كفّار عبرت مى‌گيرند، «خَلْفِهِمْ» و نه از معجزه و استدلالى كه پيش روى آنان است. «مِنْ بَيْنِ أَيْدِيهِم»۳- كافر در بن بست است. «سَدًّا» ۴– در تبليغ، معقولات را با محسوسات تشبيه كنيم.«سَدًّا». [توجه: در كاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران و در زمان مناسب بنويسد].

همچنین ببینید  حرز قوی تیغ بند و زبان بند برای بستن زبان دشمن و بدگویان

برگرفته از سایت دعا786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.