دعای گرفتن حاجت فوری و برطرف شدن تمام مشکلات و گرفتاری

0

دعای گرفتن حاجت فوری و برطرف شدن تمام مشکلات و گرفتاری

در این پست از سایت دعایاب دعای گرفتن حاجت فوری و برطرف شدن تمام مشکلات و گرفتاری را برای شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم . دعایی که در این پست از سایت دعایاب قرار دادیم دعایی بسیار قوی و مجرب و سریع الاجابه برای براورده شدن سریع حاجت ها و خواسته ها ورفع و حل شدن سریع همه مشکلات و گرفتاری ها و سختی های زندگی . امیدوارم که از این دعا استفاده کنید و به حاجات و خواسته هایتان برسید …

دعای گرفتن حاجت فوری و برطرف شدن تمام مشکلات و گرفتاری
دعای گرفتن حاجت فوری و برطرف شدن تمام مشکلات و گرفتاری

دعای گرفتن حاجت ,دعای گرفتن حاجت از امام رضا ,دعای گرفتن حاجت فوری ,گرفتن حاجت از خدا ,دعای گرفتن حاجت مهم, دعای گرفتن حاجت در شب قدر, دعای گرفتن حاجت در ماه رمضان, دعای گرفتن حاجت در شب جمعه, دعای رفع مشکلات و گرفتاری, دعای رفع گرفتاری و مشکلات صوتی, دعای حاجت گرفتن سریع, دعای حاجت روایی فوری, دعای تضمینی حاجت گرفتن ,دعای براورده شدن حاجت, دعای قوی و معتبر مخصوص حاجت ,دعای قرانی حاجت روایی, دعای برطرف شدن مشکلات و گرفتاری, دعای رفع فوری تمام مشکلات

برای حاجت روایی و برطرف شدن تمام مشکلات ابتدا نیت کند و وضو گیرد و ابتدا در روز شنبه که در زمان و مکانی سعد باشد سوره فتح را ۱۴ مرتبه به نیت حاجت روایی قرائت نماید و ثوابش را هدیه دهد به چهارده معصوم . سپس در صبح یکشنبه سوره یس را ۱۴ مرتبه قرائت نماید و ثوابش را هدیه دهد به چهارده معصوم در روز دوشنبه صبح نیز ۱۴ مرتبه سوره واقعه را قرائت نماید و ثوابش را هدیه دهد به چهارده معصوم.

همچنین ببینید  دعا برای شفای سنگ کلیه و رفع عفونت کلیه و رفع درد کلیه

بعد از آن در روز سه شنبه صبح نیز سوره الرحمن را ۱۴ مرتبه قرائت نماید و ثوابش را هدیه فرستد به چهارده معصوم در روز چهارشنبه نیز سوره جن را ۱۴ مرتبه قرائت نماید و ثوابش را هدیه فرستد به چهارده معصوم.

در روز پنج شنبه ۱۴ مرتبه سوره ملک را قرائت نماید و ثوابش را هدیه فرستد به روح ملکوتی چهارده معصوم .در آخر یعنی در روز جمعه یوره مبارکه سجده را با رعایت آداب به تعداد ۱۴ مرتبه قرائت نماید و ثوابش را هدیه فرستد به روح ملکوتی چهارده معصوم (س).

به یاد داشته باشد که قبل از شروع به قرائت هر سوره در هر روز ابتدا دو رکعت نماز حاجت به جای آورد . توجه کند که در پایان ختم هر روز صدقه دهد.ان شاءالله حاجتش هر چه باشد روا گردد.

برگرفته از سایت دعاگو

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.