دعا برای آمرزش گناهان کبیره خودمان و خانواده

0

 دعا برای آمرزش گناهان کبیره خودمان و خانواده

از حضرت در صورتی که مدام استرس دارید و فکر می کنید فرصت کافی برای طلب آمرزش را ندارید. نخست توجه کنید که گناهان بزرگ معمولا بخشش سختی دارند. در نتیجه باید مدام به درگاه خدا توسل کنید. دعا برای آمرزش گناهان کبیره خودمان و خانواده نیز می تواند در این وضعیت به شما کمک کند و مشکلات شما را یک به یک حل کند.

دعا برای آمرزش گناهان کبیره خودمان و خانواده
دعا برای آمرزش گناهان کبیره خودمان و خانواده دعا برای آمرزش گناهان دعا برای آمرزش گناهان پدر و مادر دعا برای آمرزش گناهان مردگان دعایی برای آمرزش گناهان دعایی برای آمرزش گناهان کبیره نماز برای آمرزش گناهان نماز برای امرزش گناهان کبیره دعا برای آمرزش گناه

دعا چنین می باشد:

اَعددَتُ لِکُلِ هَول لا اِلهَ اَلا اللهُ، وَ لِکُلَ هَمٍ وَ غَمٍ ما شااللهُ، وَ لِکُلَ نِعمَةٍ الحَمدُاللهُ، وَ لِکُلِ رَخاءٍ اَشکُرُاللهُ، وَ لِکُلِ اُعجُوبَةٍ سُبحانَ اللهُ، وَ لِکُلِ ذَنبٍ اَستَغفِرُاللهُ، وَ لِکُلِ مُصیبَةٍ اِنا لِله وَ اِنا الَیهِ راجِعونَ، وَ لِکُلِ ضیقٍ حَسبِیِ اللهُ ، وَ لِکُلِ قَضاءٍ وَ قَدَرٍ تَوَکَلتُ عَلی اللهُ، وَ لِکُلِ عَدُوٍ اعتَصَمَتُ بِاللهِ، وَ لِکُلِ طاعَةٍ وَ مَعصِیَةٍ، لا حول وَلا قُوَه اِلا بِاللهَ العَلیِ العَظیم ؛ من آماده کرده ام برای هر هول و هراسی کلمه لا اِلهَ اَلا اللهُ را، و برای هر هم و غمی ما شااللهُ (هر چه خدا بخواهد).

همچنین ببینید  خواص شرف الشمس برای دفع سحر و جادو و حفظ از سحر و طلسم

و برای هر راحتی و آسایشی ،شکر و سپاس خدارا، و برای هرچه باعث تعجب من گردد سبحان الله را، و برای هر مصیبتی اِنا لِله وَ اِنا الَیهِ راجِعونَ را، و برای هر گرفتاری این که بگویم خدا برای من کافی است، وبرای هر قضا و قدری تَوَکَلتُ عَلی اللهُ را، و برای مقابله با هر دشمنی عتَصَمَتُ بِاللهِ را،و برای هر طاعت و معصیتی اینکه بگویم:هیچ قدرتی نیست مگر توان و قدرت خداوند والا مرتبه.

دعا برای آمرزش خودمان و درگذشتگان

از حضرت رسول (ص) روایت کرده است: هر کس در هر روز 10 مرتبه این دعا را بخواند حق تعالی چهار هزار گناه کبیره او را بیامرزد و او را از سکرات مرگ و فشار قبر و هول قیامت نجات دهد و از شر شیطان و لشکرهای او محفوظش بدارد و دینش ادا شود و هم و غم او زایل گردد:
اَعدَدتُ لِکُلِّ هَولٍ لآ اِلهَ اِلاّ اللهُ

 وَ لِکُلِّ هَمِّ وَ غَمِّ مآشآءَ اللهُ

 وَ لِکُلِّ نِعَمةٍ اَلحَمدُلله

 وِ لکلِّ رخآِ شکرالله لِلهِ

 وَ لِکُلِّ اُعجوبَةٍ سُبحآنَ اللهِ

 وَ لِکُلِّ ذَنبٍ اَستَغفِرُاللهَ

 وَ لِکُلِّ مُصیبَةٍ إِنّآ اِلیهِ راجِعوُنَ

 وَ لِکُلِّ ضیقٍ حَسبِیَ اللهُ

 وَ لِکُلِّ قضآءِ وَ قَدَرٍ تَوَکَّلتُ عَلَی الله

 وَ لِکُلِّ عَدُوَّ اعتَصَمتُ بِااللهِ

 وَ لِکُلِّ طاعَةٍ وَ مَعصیَةٍ لآ حَولَ وَ لآ قوَّةَ اِلاّ بِاللهِ العَلِیَّ العَظِیم

در روایتى آمده که امام صادق (ع) فرمود رسول خدا (ص) فرمودند: هرکس بگوید:
«اَللّهُمَّ اَغْفِرْ لِلْمُؤْمِنینَ وَ الْمُؤْمِناتِ»

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.