دعا برای در امان ماندن از طلسم توطئه و سحر

0

دعا برای در امان ماندن از طلسم توطئه و سحر

امروز می خوانیم دعا برای در امان ماندن از طلسم توطئه و سحر را که باعث می شود اگر فکر می کنید اطرافیانتان درگیر این هستند که زندگی تان را با سحر روبرو کنند. نجات پیدا کنید. همینطور اگر از توطئه ترس دارید و مدام افکار بدی در ذهن شما می چرخد. نجات پیدا کنید و گره های زندگی تان یک به یک رفع شود.

دعا برای در امان ماندن از طلسم توطئه و سحر
دعا برای در امان ماندن از طلسم توطئه و سحر

دعای باطل طلسم جدایی,دعای باطل طلسم بخت,دعایی قوی باطل كردن طلسم بخت,دعا باطل طلسم,دعا باطل شدن طلسم,دعا برای باطل شدن طلسم بخت,دعا برای باطل شدن طلسم نی نی سایت,دعا برای باطل شدن طلسم ازدواج,دعا جهت باطل كردن طلسم,دعا برای در امان ماندن از طلسم توطئه و سحر,دعا جهت باطل شدن طلسم بخت,دعا ی باطل شدن طلسم,دعا برای باطل شدن طلسم دفینه,دعا برای باطل شدن طلسم سیاه,دعای طلسم باطل کن,دعای باطل کننده طلسم و جادو,دعای باطل کننده ی طلسم,دعاي باطل كردن طلسم مغازه,دعای قرانی باطل طلسم

برای در امان بودن از سحر بگوئید : اللهم رب موسی و خاصه و هازم من کاده بسحره بعصاه و معیدها بعدالعوده ثعبانا و ملقفها افک اهل الافک و مفسد عمل الساحرین و مبطل کید اهل الفساد من کادنی بسحر او بضر عامدا او غیر عامد اعلمه او لا اعلمه و اخافه فاقطع من اسباب السمو ات عمله حتی ترجعه عنی غیر نافذ و لاضار و لا شامت انی ادرء بعظمتک فی نحور الاعداء فکن لی منهم مدافعا احسن مدافعه و اتمها یا کریم. پس به درستی که هر که این دعا را بخواند ضرر نمی رساند به او سحر ساحر جنی و انسی.

همچنین ببینید  دعا برای شفا گرفتن و درمان درد و مریضی سخت
 

دعا در امان ماندن از سحر جادو و طلسم: از امام رضا از سحر سوال شد ، فرمود: آن نیز وا قعیت دارد و بدون اذن خدا اثر نکرده و ضرر نمی رساند و اگر گرفتار آن شدی دستت را تا معاذی صورت خود بالا ببر و بخوان:

 بسم الله العظیم بسم الله العظیم رب العرش العظیم الا ذهبت وانقرضت.

حاج شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان از امیرالمونین علی(ع)نقل نموده است: جهت باطل کردن سحر این جملات را بنویسید و همراه خود داشته باشید:

«بِسمِ الله وَ بِالله، بِسمِ الله وَ ما شاءَالله، بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله،

قَالَ مُوسَیٰ مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ ۖ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ ۖ إِنَّ اللَّهَ لَا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ ﴿سوره یونس، آیه٨١﴾

فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ؛ فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانْقَلَبُوا صَاغِرِینَ﴿سوره اعراف، آیه 118 ﴾»

برگرفته از سایت هاروس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.