دعا برای رفع مشکل در خانه-دعای قرآنی گشایش مشکلات خانه

0

دعا برای رفع مشکل در خانه-دعای قرآنی گشایش مشکلات خانه

در این پست از سایت دعایاب دعا برای رفع مشکل در خانه,دعای قرآنی گشایش مشکلات خانه را قرار دادیم . دعای سریع الاجابه و بسیار مجرب برای برطرف شدن هرگونه مشکل و سختی و گرفتاری در خانه . مشکل در خانه  میان اعضای خانواده امری عادی است بنابراین برای رفع مشکل در خانه می توان از ذکر و دعای زیر استفاده کرد . …

دعا برای رفع مشکل در خانه-دعای قرآنی گشایش مشکلات خانه
دعا برای رفع مشکل در خانه-دعای قرآنی گشایش مشکلات خانه

دعای حل شدن مشکل خانه,دعای رفع گرفتاری خانه,دعای برطرف شدن مشکل خانه,دعای گشایش در مشکل خانه,دعای قوی و مجرب رفع و حل مشکل,دعای از بین رفتن مشکل خانه

دعا برای رفع مشکل در خانه,دعای قرآنی گشایش مشکلات خانه:

حضرت علی (ع) چرا این دعا را نمی خوانی که سریع الاستجابة است:

اللهم انی اسئلک باسمک العظیم الاعظم الاجل الاکرم المحزون المکنون النور الحق البرهانلمبین الذی هو نور مع نور و نور من نور و نور فی نور و نور علی کل نور و نور تضیئی به کل ظلمة و یکسر به کل شدة و کل شیطان مرید و کل جبار عنید لا تقر به ارض و لا یقوم به سماء و یأمن به کل خائف و یبطل به سحر کل ساحر و بغی کل باغ و حسد کل حاسد و یتصدع لعظمته البر و البحر و یستقل به الفلک حین یتکلم به الملک فلا یکون للموج علیه سبیل و هو اسمک الاعظم الاعظم الاجل و الاجل النور الاکبر الذی سمیت به نفسک و استویت به علی عرشک و اتوجه الیک بمحمد و اهل بیته و اسئلک بک و بهم آن تصلی علی محمد و آن تفعل بی کذا و کذا.

همچنین ببینید  دعا جهت برآورده شدن حوايج‏ – دعای برطرف شدن مشکلات

که در آخر بجای عبارت کذا و کذا حاجت خودرا بخواهد.

دعای امام صادق برای رفع مشکل:

امام صادق «ع» فرموده است:

برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن آنرا در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آنرا قضا نماید و آن این است که هرروز پس از بامداد ده بار دعاهای زیر خوانده شود:

«لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»

«معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش ازآن اوست. زنده میکند و می می راند. می می راند و دوباره زنده می‌کند. زنده اي است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.

«اعوذ بالله السمیع العلیم» «به خداوند شنوای دانا پناهنده می‌شوم.»

برگرفته از سایت دعا 786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.