دعا برای کسی که چشم خورده – دعای دفع چشم زخم

0

دعا برای کسی که چشم خورده – دعای دفع چشم زخم

امروز می خواهیم دعا های اسلامی و مجربی بخوانیم که سبب می شوند از اثرات منفی چشم زخم در زندگی رها شده و اگر فکر می کنید انرژی چشم کسی باعث پسرفت در زندگی تان شده است بهتر است که دعا برای کسی که چشم خوردهدعای دفع چشم زخم را بخوانید.

دعا برای کسی که چشم خورده – دعای دفع چشم زخم
دعا برای کسی که چشم خورده – دعای دفع چشم زخم

دعای چشم زخم روی تخمه مرغ, دعای چشم زخم برای ماشین, دعای چشم زخم جاعت جیعت, دعاي چشم زخم و نظر تنگي, انگشتر ابطال چشم زخم, انگشتر چشم زخم دخترانه, انگشتر چشم زخم عقیق-انگشتر دفع چشم زخم عقیق, برای جلوگیری از چشم زخم چکار باید کرد, دعای دفع چشم زخم برای نوزاد, دعای دفع چشم زخم کودک و محافظت از کودک, دعای دفع چشم زخم برای مغازه, دعای دفع چشم زخم برای خانه.

امام صادق علیه السلام فرموده اند : اگر چیزی باشد که از تقدیر پیشی گردد چشم زدن است . هر کسی را

چشم زدند سوره حمد را خوانده و ( بنویسد ) :

بِسْمِ اللَّهِ أُعِيذُ فُلَانَ بْنَ فُلَانَةَ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ وَ ذَرَأَ وَ بَرَأَ وَ مِنْ عَيْنٍ نَاظِرَةٍ وَ أُذُنٍ سَامِعَةٍ وَ لِسَانٍ نَاطِقٍ إِنَّ رَبِّي عَلى‏ صِراطٍ مُسْتَقِيمٍ‏ وَ مِنْ شَرِّ الشَّيْطَانِ وَ عَمَلِ الشَّيْطَانِ وَ خَيْلِهِ وَ رَجِلِهِ وَ قالَ يا بَنِيَّ لا تَدْخُلُوا مِنْ بابٍ واحِدٍ وَ ادْخُلُوا مِنْ أَبْوابٍ مُتَفَرِّقَةٍ.

همچنین ببینید  دعای مجرب پرداخت قرض و طلب و رفع تنگدستی و غنی شدن

معنی دعا : به نام خدا فلانی پسر فلانی را از شر آفرینش و از شر هر چشم بینا و هر گوش شنوا و هر زبان گویا و از شر شیطان و عمل او و لشگر پیاده و سواره او در پناه کلمات تامه تو قرار می دهم به راستی که پروردگار من بر صراط مستقیم استوار است .

( یعقوب ) گفت : فرزندان دلبند من از یک دروارزه وارد نشوید و بلکه از چند دروازه وارد شوید . اگر کسی با ایمان این دو آیه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد به نام و نیت کسی که او را بسته باشند و آن این آیه را همراه خود داشته باشد بستگیش گشاده گردد انشاء الله تعالی.

آیات ۹۶ و ۹۷ سوره انعام :

فَالِقُ الإِصْبَاحِ وَجَعَلَ اللَّيْلَ سَكَنًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ حُسْبَانًا ذَلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ وَهُوَ الَّذِي جَعَلَ لَكُمُ النُّجُومَ لِتَهْتَدُواْ بِهَا فِي ظُلُمَاتِ الْبَرِّ وَالْبَحْرِ قَدْ فَصَّلْنَا الآيَاتِ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ

برگرفته از سایت اهنوس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.