دعا و سوره قرآنی مجرب جهت بازگشتن و حاضر شدن شخص فراری

0

دعا و سوره قرآنی مجرب جهت بازگشتن و حاضر شدن شخص فراری

در این پست از سایت دعایاب دعا و سوره قرآنی مجرب جهت بازگشتن و حاضر شدن شخص فراری را برای شما عزیزان قرار دادیم . چنانچه می خواهید شخصی که فرار کرده و رفته دوباره به خانه برگردد دعای زیر در این زمینه بسیار تاثیر گذار می باشد . این دعا از قوی ترین و مجرب ترین سوره ها و دعاهای قرآنی مخصوص برگشت و بازگشتن فوری شخص غائب و حاضر شدن شخص فراری می باشد …

دعا و سوره قرآنی مجرب جهت بازگشتن و حاضر شدن شخص فراری
دعا و سوره قرآنی مجرب جهت بازگشتن  شخص فراری

دعا برای بازگشت فراری به خانه, دعای بازگشت فراری, دعای بازگشت فراری به خانه ,دعای برگشت فراری ,دعای برگشتن فراری, دعا برای بازگشتن شخص فراری ,سوره قرآنی برای حاضر شدن شخص فراری ,دعای مجرب برگشت شخص غائب, بهترین دعای مخصوص بازگشتن شخص رفته ,دعای قرآنی برگشتن شخص غائب, قوی ترین دعا جهت بازگشتن و حاضر شدن معشوق

در مخازن آورده اند که هر گاه کسی سوره مبارکه حمد را وارونه (از آخر به اول) به نام غائب و مادرش بخواند بدون شک باز خواهد گشت. همچنین جهت حاضر شدن غایب این نام را یامالینوش بر سفال نو که آب نخورده باشد به نام کسی که غائب‌ باشد بنویسد حتما حاضر خواهد شد ایضا برای مراجعت غائب با آب ریحان در کاغذی فیضعطکص  بنویسد و در جای تاریکی دفن کند و باید که در وقت نوشتن نام غائب را بر زبان آورد.

پست های مرتبط
دعای بازگشت غایب:
در ابتدا دو رکعت نماز به نیت طلب حاجت بخواند و سپس برای جلب کردن محبت محبوب و یا صلح و آشتی با همسرش ، با ایمان قلبی و در زمان سعد و مکانی مطهر نوشته ذیل را که در این زمینه بسیار مجرب است و مقام والایی دارد را با رعایت شرایط بنویسد و با خود به همراه داشته باشد . در پایان به مناجات پروردگار مشغول گردد و طلب حاجت کند . ان شاءالله مطلوب حاصل گردد و آن اینست:
محَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُکَّعاً سُجَّداً یَبْتَغُونَ فَضْلاً مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَاناً سِیمَاهُمْ فِی وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِکَ مَثَلُهُمْ فِی التَّوْرَاهِ وَمَثَلُهُمْ فِی الْإِنجِیلِ کَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ توکلوا یا خدام هذا الخاتم الشریف بجلب کذا الى محبه کذا الوحا العجل الساعه.

برگرفته از دعاسایت

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.