ذکر و دعایی سریع الاجابه و تضمینی مخصوص بازگشت شخص فراری

0

ذکر و دعایی سریع الاجابه و تضمینی مخصوص بازگشت شخص فراری

دعایی که اکنون در سایت دعایاب برای شما عزیزان قرار دادیم ذکر و دعایی سریع الاجابه و تضمینی مخصوص بازگشت شخص فراری می باشد .امیدواریم این دعا کارگشای مشکلات شما عزیزان باشد .

ذکر و دعایی سریع الاجابه و تضمینی مخصوص بازگشت شخص فراری
ذکر و دعایی سریع الاجابه و تضمینی مخصوص بازگشت شخص فراری

دعا برای بازگشت شخص گمشده, دعای بازگشت شخص فراری, دعای بازگشت معشوق آیت الله بهجت, دعای بازگشت معشوق با فلفل سیاه, دعای بازگشت معشوق سوزاندنی, دعای بازگشت معشوق سوزاندنی

در مخازن آورده اند که هر گاه کسی سوره مبارکه حمد را وارونه (از آخر به اول) به نام غائب و مادرش بخواند بدون شک باز خواهد گشت.

همچنین جهت حاضر شدن غائب این نام را یامالینوش بر سفال نو که آب نخورده باشد به نام کسی که غائب‌ باشد بنویسد حتما حاضر خواهد شد ایضا برای مراجعت غائب با آب ریحان در کاغذی فیضعطکص  بنویسد و در جای تاریکی دفن کند و باید که در وقت نوشتن نام غائب را بر زبان آورد.

دعای بازگشت غایب :
در ابتدا دو رکعت نماز به نیت طلب حاجت بخواند و سپس برای جلب کردن محبت محبوب و یا صلح و آشتی با همسرش ، با ایمان قلبی و در زمان سعد و مکانی مطهر نوشته ذیل را که در این زمینه بسیار مجرب استو مقام والایی دارد را با رعایت شرایط بنویسد و با خود به همراه داشته باشد .
در پایان به مناجات پروردگار مشغول گردد و طلب حاجت کند . ان شاءالله مطلوب حاصل گردد و آن اینست:محَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُکَّعاً سُجَّداً یَبْتَغُونَ فَضْلاً مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَاناً سِیمَاهُمْ فِی وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِکَ مَثَلُهُمْ فِی التَّوْرَاهِ وَمَثَلُهُمْ فِی الْإِنجِیلِ کَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ توکلوا یا خدام هذا الخاتم الشریف بجلب کذا الى محبه کذا الوحا العجل الساعه.

برای افزایش مهر و محبت شخص مطلوب و تسخیر قلوب ، دعای قرآنی محبت ذیل را در روز جمعه پس از اذان صبح در کاغذ بدون خط و ترجیحا با گلاب و زعفران بنویسد و با خود به همراه داشته باشد :

همچنین ببینید  دعای جلب محبت باستانی با اثر زیاد بر روی معشوق

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ (اسم شخص مورد نظر و نام مادرش)  وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ (اسم شما و اسم مادرتان) وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ .

برگرفته از دعاسایت

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.