ذکر و دعای قرآنی برای طلب آبرو و جلوگیری از آبروریزی

0

ذکر و دعای قرآنی برای طلب آبرو و جلوگیری از آبروریزی

در این پست از دعایاب ذکر و دعای قرآنی برای طلب آبرو و جلوگیری از آبروریزی را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قرآنی مجرب و قوی برای حفظ آبرو در میان همگان می باشد . همچنین برای برگرداندن آبرو  ریخته شده دعای زیر بسایر موثر و مجرب است.

ذکر و دعای قرآنی برای طلب آبرو و جلوگیری از آبروریزی
ذکر و دعای قرآنی برای جلوگیری از آبروریزی

دعای حفظ آبرو دختر,دعای حفظ آبروی مومن,دعای حفظ آبرو از بهجت,دعای حفظ آبرو و عزت,دعای حفظ آبرو مجرب,دعای حفظ آبرو برای جلوگیری از رسوایی,دعای حفظ آبروی گناهکار,دعای مجرب برای حفظ آبرو,دعای قرانی حفظ آبرو,دعای آبروریزی,دعای مخصوص طلب آبرو,آیات قرآنی برای حفظ آبرو,دعای برگرداندن آبرو رفته, دعاي مجرب براي عزت و شخصيت و حفظ آبرو در دنيا و آخرت, دعاي آبروداري دعای طلب آبرو و رهایی از سختی ها و مشکلات زندگی

ذکر و دعای قرآنی برای طلب آبرو و جلوگیری از آبروریزی:

در فرازهایی از دعاهای مختلف، می‌توان عبارت‌هایی مشاهده کرد، که در آنها از خداوند آبرو در دنیا و آخرت خواسته می‌شود؛ مانند:
در فرازی از دعایی که بین اذان و اقامه در هر نماز وارد شده؛ آمده است:
1-«اللَّهُمَّ إِنّی أَتَوَجَّهُ إِلَیْکَ بِنَبِیِّکَ نَبِیِّ الرَّحْمَةِ مُحَمَّدٍ وَ أُقَدِّمُهُمْ بَیْنَ یَدَیْ حَوائِجی کُلِّهَا فَصَلِّ عَلَیْهِمْ وَ اجْعَلْنی بِهِمْ وَجِیهاً فِی الدُّنْیا وَ الْآخِرَةِ وَ مِنَ الْمُقَرَّبِینَ»

 معنی دعای فوق :

همچنین ببینید  دعای قرآنی حفظ آبرو و عزت و شخصیت و جلوگیری از آبروریزی
خدایا! به وسیله محمد و آل محمد به تو روی می‌آورم و پیشاپیش نیازهایم آنان را شفیع قرار می‌دهم پس بر آنان درود بفرست و مرا به سبب ایشان در دنیا و آخرت آبرومند و از مقرّبان درگاهت قرار ده.

این دعا با اندکی اختلاف در عبارت در قبل از شروع نماز پیش از نماز ظهر بعد از نماز در نماز وتر و … نقل شده است.

2. «اللَّهُمَّ صُنْ وَجْهِی بِالْیَسَارِ وَ لَا تَبْذُلْ جَاهِی ‏بِالْإِقْتَارِ فَأَسْتَرْزِقَ طَالِبِی رِزْقِکَ وَ أَسْتَعْطِفَ شِرَارَ خَلْقِکَ وَ أُبْتَلَى بِحَمْدِ مَنْ أَعْطَانِی وَ أُفْتَتَنَ بِذَمِّ مَنْ مَنَعَنِی وَ أَنْتَ مِنْ وَرَاءِ ذَلِکَ کُلِّهِ وَلِیُّ الْإِعْطَاءِ وَ الْمَنْعِ- إِنَّکَ عَلى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیر»

 معنی دعای فوق :

خدایا! با گشاده حالى، آبرویم را حفظ فرما و با تنگدستى، احترامم را مَبَر تا ناچار شوم از کسانى که خود جوینده روزىِ تو هستند، طلب روزى کنم و از بندگان بدت درخواست نمایم و به ستایشگرى از آن‌کسی که به من بخشش می‌کند و بدگویى از کسی که مرا چیزى نمی‌بخشد، گرفتار آیم؛ در حالى که در پس همه این‌ها، تویى که بخشیدن یا نبخشیدن را در اختیار دارى. همانا تو بر هر چیز توانایى!».

برگرفته از سایت دعا786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.