راه علاج و باطل کردن انواع سحر و دعای باطل کننده سحر و جادو

0

خلاصه عناوین مطلب

راه علاج و باطل کردن انواع سحر و دعای باطل کننده سحر و جادو

کشف پنهان و آشکار کردن و سپس نابود کردنش و همچنين جلوگيری و خنثی نمودن اثرات سوء سحر را باطل السحر می گويند در اين مطلب از سايت دعا ذکر عرفان مطلبی برای ابطال سحر و جادو و روشها و انواع آن بطور مختصر بيان مي شود

باطل کردن سحر های خطرناک و رهایی
           باطل کردن سحر های خطرناک و رهایی

برای ابطال چشم زخم و چشم و نظر

برای ابطال چشم زخم و چشم و نظر ، دعاهای مختلفی وجود دارد. اما دعا و دستورالعملی که در زیر ذکر میگردد جهت ابطال و دفع چشم زخم بسیار قوی و مجرب و فوری است. برای ابطال و دفع هرگونه چشم زخم ، با اعتقاد و ایمان قلبی در ابتدا نیت کند و ذکرو سجود و نیایش پروردگار را بگوید و سپس آیات شریفه زیر را را با توجه به معنی آن تلاوت نماید و به کف دستهای خود بدمد و کف دستهایش را به صورت و بدن بکشد :

همچنین ببینید  ختم مجرب برای افزایش رزق و روزی و رسیدن به مقاوم و منزلت اجتماعی

[لَخَلْقُ السَّمٰوٰاتِ وَ الاَرْضِ اَکْبَرُ مِنْ خَلْقِ النّٰاسِ وَ لٰکِنِّ اَلنّاسَ لٰا یَعْلَمُونَ 

فَارْجِعِ الْبَصَرَ کَرَّتَیْنِ یَنْقَلِبُ اِلَیْکَ الْبَصَرُ خاسِئاً وَ هُوَ حَسیرٌ 
به یاد داشته باشد که برای پیشگیری از هر گونه چشم زخم و نظر بد ، هر روز سه مرتبه ذکر مجرب ذیل را تکرار نماید و روزانه صدقه دهد :

ماشاء‌الله لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم

دعای موثر و مجرب برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو

اگر فردی دعای قرآنی ذیل را بنویسد و با خود نگاه دارد از کلیه طلسمات و جادو و سحر در امان خواهد بود و اگر کسی را مورد سحر و جادو و طلسم قرار داده باشند، باید که این دعا را با زعفران و گلاب نوشته و سپس در آب حل کرده و بیاشامد و همچنین بر سر بریزد وسپس یکی دیگر را نوشته و در نزد خود نگاه دارد. با عنایت باری تعالی سحر و جادو برطرف خواهد گردید. توجه شود که این دعا همچنین برای گشایش بخت و کارگشائی نیز مفید فایده است .

بسم الله الرحمن الرحیم خَتَمَ الله عَلی قُلوُبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَ عَلی اَبصارِهِم غِشاوَةٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیم وَ مِن النّاس مَن یَقول امَنّا بِالله وَ بِالاخِرَةِ وَ ما هُم بِموُمِنین یُخادَعون الله وَالّذینَ امَنو وَ ما یَخدَعون اِلاّ اَنفُسَهُم وَ ما یَشعَروُن فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ الله مَرَضاً وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَةٌ لِلموُمِنین یا ارحَمَ الرّاحِمین قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحر اِنَّ اللهَ لا یُصلِح عَمَلَ المُفسِدین فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم لا حَولَ وَ لا قُوَّةَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ وَ اُفَوِّضُ اَمری اِلی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ باِلعِباد یا اَرحَم الرّاحِمین.

همچنین ببینید  دعای مجرب و قوی هنگام تنگدستی و بیچارگی

دعاهای موثر و مجرب برای باطل کردن سحر
حاج شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان از امیرالمونین علی(ع)نقل نموده است :

جهت باطل کردن سحر وجادو  این جملات را بنویسید و همراه خود داشته باشید :

« بِسمِ الله وَ بِالله ، بِسمِ الله وَ ما شاءَالله ، بِسم الله لاحَولَ ولاقُوّه الا بالله ،

قَالَ مُوسَیٰ مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ ۖ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ ۖ إِنَّ اللَّهَ لَا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ

﴿سوره یونس، آیه٨١﴾

فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ؛ فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانْقَلَبُوا صَاغِرِینَ﴿سوره اعراف، آیه 118 ﴾ »

 

 

ذکرعرفان سايت ادعيه و اذکار ختومات      www.zekrerfan.com       @zekrerfan

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.