طالع بینی و فال متولد برج حوت,سرکتاب برای متولدین برج حوت

طالع بینی و فال متولد برج حوت,سرکتاب برای متولدین برج حوت

0

طالع بینی و فال برج حوت,سرکتاب برای متولدین برج حوت

طالع بینی و فال برج حوت,سرکتاب برای متولدین برج حوت
طالع بینی و فال برج حوت,سرکتاب برای متولدین برج حوت

در این پست از سایت دعایاب که مرجع ادعیه و اذکار قرآنی می باشد،طالع بینی و فال زنان و مردان بمتولد برج حوت را قرار داده ایم.برج حوت از جمله بروج دوازده گانه فلکی می باشد.برج حوت همان ماه اسفند می باشد.جامع ترین فال و سرکتاب برای متولدین برج حوت را تهیه کرده ایم و در این پست از سایت دعایاب قرار داده ایم.

طالع بینی و فال برج حوت,سرکتاب برای متولدین برج حوت,برج حوت به انگلیسی,برج حوت طالع بینی,برج حوت زنان,برج حوت اسفند چیست,برج حوت نماد چیست,برج حوت و قوس,برج حوت الرجل,برج حوت طالع,طالع برج حوت,طالع برج حوت النسا,طالع برج حوت مرد,طالع برج حوت مردان,طالع بینی برج حوت زنان,طالع بینی برج حوت 2020,طالع بینی متولدین برج حوت

طالع بینی و فال برج حوت,سرکتاب برای متولدین برج حوت
طالع بینی و فال برج حوت,سرکتاب برای متولدین برج حوت

طالع بینی و فال برج حوت,سرکتاب برای متولدین برج حوت

فال و طالع بینی و سرکتاب متولدین برج حوت ( مردان و زنان )

طالع بینی و سرکتاب مردان متولد برج حوت :

هر کس که به طالع حوت باشد مردی است بسیار عاقل و هم ستاره حضرت ابراهیم علیه السلام و مردی باشد رحیم دل و با سخاوت و شجاعت و زیرک و دانا .

مدتی است که سر رشته کار خود را گم کرده اما به لطف خداوند کارش نیکو شود چون دل خود را با خدا صاف کرده توکل به خدا دارد . از زن بدفعل حرامزاده حذر کند چونکه مدتی است در مقام دوستی با اوست اما در واقع در مقام دشمنی است .

صاحب این طالع از زن و فرزند بهره مند شود . قرض دادن و ضامن داری به او نسازد چرا که بسیار آدم با حیایی است و در گرفتن نتواند اداء حق خود را بنماید ( بخاطر خجالت و رودربایستی حقشو نمیتونه پس بگیره ) .

همچنین ببینید  دعای باز شدن زبان کودک-دعای لکنت زبان کودک

از جمله دوستان یک نفر با او مشفق و مهربان است . از دیگران بهره مند نگردد حتی آنکه در صدد آزار و اذیت آنها است ( یعنی با مردم سازگار نیست و حتی ممکنه به آنها اذیت هم برساند ) . از مال حرام ، خیر و بهره نبیند .

او فردی است که در نظر خلائق عزیز و مکرم باشد اما دوست و دشمن خود را نمی شناسد . در کار خود مدبر و دانا است . هرگاه اراده سفری بنماید باید دل خود را با خدا صاف کند و توکل بر خداوند متعال نماید تا از آن سفر با سود و منفعت و بهره مند بازگردد . حیوانات سم شکافته برای او بسیار خوب است از حیوانات درنده به او آسیبی رسد اما عاقبت به خیر باشد .

بسازد به او از ماه ها ماه ذی حجه ( یعنی برایش خوش یُمن است ) و انگشتر عقیق و دُرّ  و یاقوت و لباس پشمینه و لباس سبز رنگ  ( یعنی اینها برایش شانس می آورد ) ماه نو را بر روی قرآن نگاه کند تا آن ماه بر او مبارک گردد .

صاحب این طالع هر گاه بخواهد از مضرات و بلاها محفوظ ماند دعای حرز حضرت جواد علیه السلام با خود دارد تا از بلاها ایمن و کارش اصلاح شود .

طالع بینی و سرکتاب زنان متولد برج حوت :

همچنین ببینید  فال و طالع بینی متولد برج اسد,سر کتاب برای متولدین برج اسد

هر آن زنی که به طالع حوت از مادر متولد شود ، حکما گفته اند که بادی و آبی است ( یعنی عنصر غالب بر او باد و آب است و مثل باد از این حالت به آن حالت تغییر می کند و دمدمی مزاج است و ثبات ندارد و مثل آب شکل پذیر است و با هر شرایطی خودش را وفق میدهد و سازگار میکند ) .

او زنی باشد میانه بالا وخوش خلق و با عقل و شوهر دوست است . از سخن خوش جان را فدا کند ( یعنی برای اینکه حرفتان نزد او پیش برود باید با زبان خوش با او حرف بزنید ) . کسی با او سازگار نباشد با هر کس در مقام راستی برآید با او در مقام مخاصمه و دشمنی باشد با هر کس وفا کند جفا بیند .

او با کسی دشمنی ندارد . روزی او فراخ است ( زیاد است ) . در هر خانه رود دولت ( شانس و بخت و اقبال و رزق و روزی ) بر سر آن خانه رود . از نامحرم پرهیز کند تا در بلاهای دنیا و آخرت نیفتد .

چون خواهد از خانه بیرون رود باید با شوهر مشورت کند  از خانه شوهر بیشتر از خانه پدر خیر ببیند .

در اعمال عبادی و اطاعت و بندگی خدا باید سعی کند تا رستگار شود و هرگز محتاج و پریشان حال نشود و زود به آمال و آرزوهای خود برسد تا در میان خلق عزیز و محترم باشد . از دوست و دشمن حذر کند چونکه دشمن و بدگو بسیار دارد . شانه سر خود را به کسی ندهد .

 با هر که نیکی کند بدی بیند و دست او بی نمک است  اما به کسی محتاج نشود و همه به او محتاج باشند . قرض دادن به او نسازد هر چیزی که به هر کس بدهد دیگر عوض انرا نبیند . نذری را که کرده است ادا کند .

همچنین ببینید  دعا برای گشایش کار - طلسم کارگشایی قوی و فوری

اولاد طاق ( یعنی فرد یکی یا سه تا یا پنج تا یا .. ) در طالع دارد . فرزندان او فراخ روزی هستند اگر نمانند از نظر مردم است  دعای جوشن کبیر و صغیر با خود دارد تا از بلیات جمیعا محفوظ مانند و از ماه ها ماه ذی قعده و از روزها روز پنج شنبه و دوشنبه و لباس سفید برای او خوش یُمن است ( شانس می اورد ) .

سرکتاب انلاین,سرکتاب رایگان برج حوت,سرکتاب ازدواج برج حوت,سرکتاب قرانی برج حوت,سرکتاب ابجد برج حوت,سرکتاب تعیین جنسیت برج حوت,سرکتاب قرانی رایگان برج حوت,سرکتاب آنلاین ازدواج برج حوت

سایت دعایاب مرجع ادعیه و اذکار قرآنی       DoaYab.com

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.