طلسم استخوان شتر-طلسم محبت شدید و بیقرار کردن معشوق

طلسم استخوان شتر-طلسم محبت شدید و بیقرار کردن معشوق

0

طلسم استخوان شتر-طلسم محبت شدید و بیقرار کردن معشوق

 در این مطلب از سایت دعایاب طلسم استخوان شتر-طلسم محبت شدید و بیقرار کردن معشوق را قرار داده ایم. چنانچه به فرد خاصی علاقه مند هستید و میخواهید عشق و محبت شما در دل ایشان ایجاد گردد طلسم استخوان شتر که یکی از مجرب ترین و قوی ترین طلسم های محبت می باشد را انجام دهیدو دستورالعمل انجام این طلسم در ادامه مطلب ذکر شده است.

طلسم استخوان شتر,طلسم محبت شدید و بیقرار کردن معشوق
طلسم استخوان شتر,طلسم محبت شدید و بیقرار کردن معشوق

طلسم استخوان شتر- طلسم محبت شدید و بیقرار کردن معشوق, طلسم استخوان گرگ ,طلسم استخوان ,طلسم استخوان کتف ,طلسم استخوان مرغ ,طلسم استخوان مرده, طلسم استخوان خرما ,طلسم استخوان مرده چیست ,طلسم استخوان شتر و محبت ,طلسم استخوان شتر و معشوق ,طلسم استخوان شتر و بیقراری, طلسم بیقراری و دیوانه کردن معشوق, ابطال طلسم دل سياهي بين دو نفر, احضار و طلسم مهر ومحبت, اثرات طلسم محبت ,اثرات طلسم محبت انگشتر طرطبه و مقلاص, ایجاد عشق و علاقه ابدی بین دو نفر,طلسم محبت, طلسم محبت ابدی, طلسم محبت از راه دور قوی

[ بنویس این طلسم را به استخوان شتر به خون مرغ سیاه ( همچنین می‌تواند با قلم سیاه یا با مسک سیاه بنویسد) در خانه آن کس پنهان کن که سه روز بگذرد آن کس دیوانه شود و پیش تو آید و در وقت عمل با کسی سخن نگو و شیرین در دهان گیر ].

توضیح:

برای طلسم استخوان شتر شما نیاز به استخوان شتر و خون مرغ سیاه رنگ که تمام بدن آن سیاه باشد دارید. و یا از قلم سیاه و یا جوهر مسک سیاه استفاده کند برای نوشتن.

ساعات نوشتن را خوب رعایت کنید. ابتدا طلسم را بنویسید و زیر طلسم احضار محبت را هم بنویسید.(مهر کردم بستم دل جان قلب روح جسم گوش زبان چشم (نام مطلوب) زاییده (نام مادر مطلوب) به عشق و محبت و هوس (نام خود) زاییده (نام مادر خود).

برگرفته از سایت دعا786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.