طلسم اژدها در گنج و دفینه یابی – باطل کردن طلسم اژدها روی گنج

0

طلسم اژدها در گنج و دفینه یابی – باطل کردن طلسم اژدها روی گنج

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعایاب طلسم اژدها در گنج و دفینه یابی باطل کردن طلسم اژدها روی گنج را قرار دادیم . طلسم اژدها یکی دیگر از طلسمات مورد استفاده در گنج یابی و دفینه یابی می باشد . اما نحوه کار طلسم اژدها چگونه است ؟ طلسم اژدها یکی از سخت ترین و خطرناک ترین طلسمات بر روی گنج و دفینه می باشد .

طلسم اژدها در گنج و دفینه یابی – باطل کردن طلسم اژدها روی گنج
طلسم اژدها در گنج و دفینه یابی

طلسم اژدها چیست,روش باطل کردن طلسم اژدها,طلسم اژدها در دفینه یابی,طلسم اژدها در باستان شناسی,آشنایی با طلسم اژدها,روش خنثی کردن طلسم اژدها

طلسم اژدها در گنج و دفینه یابی – باطل کردن طلسم اژدها روی گنج:

طلسم اژدها و طلسم شیطان که طلسم شیطان از سخترین طلسمات است و هر کسی نمیتواند به راحتی بر آن غالب شود

بغیر از طلسم شیطان و طلسم اژدها راه گشایی در بقیه طلسمات بسیار ساده است و فقط این دو طلسم خیلی سنگین هست و طلسم شیطان بسیار خطرناک.کلیه طلسمات شرایطی دارد که با آنها باطل میشود و با دانستن این شرایط کار بسیار آسان میشود.

انواع طلسمات در دفینه :

کلیه طلسمات شرایطی دارد که با آنها باطل میشود و با دانستن این شرایط کار بسیار آسان میشود.طلسمهای قبل از اسلام را میتوان با مسائل بعد از اسلام نیز باطل کرد.بطور مثال بسیاری از طلسمات با ده قاف یا چهل کاف یا شصد قاف باطل میشود.

همچنین ببینید  نشانه وجود گنج در غار – پنهان کردن گنج در غار

برای طلسمات دو تا مثال میزنم که بدانیم اصلا با طلسم روبرو شدیم یا نه.فرض میکنیم در جائی کار مکنیم که به آب خوردیم و کار مشکل میشود. اگر در آّب رفتیم و بیرون آمدیم و دیدیم خشک هستیم این طلسم است و اگر بیرون آمدیم و خیس بودیم .

این طلسم نیست بلکه به آب واقعی خوردیم یا در جائی که احساس میکنیم طلسم مار دارد باید یکی از مارها رو بگیریم اگر از دستمان رد شد و نتوانستیم آن را بگیریم طلسم است و اگر توانستیم آن را بگیریم ، این دیگر طلسم نیست.خوب حالا یک پیش زمینه ای هم در مورد تله ها برای شما بگم.

تله نیز به دو دسته تقسیم میشود.تله هایی که به آنها بار میدهیم تا عمل کنند و تله هایی که ار آنها بار میگیریم تا عمل کنند.که هر دو به صورت مکانیکی عمل میکنند.هر کدام از این دو نوع تله خود به انواع گوناگون تقسیم میشوند که کار کرد همه آنها به همین شکل است.

روش باطل کردن طلسم اژدها در گنج یابی :

اگر بر روی دفینه طلسم اژدها باشد هنگام کاویدن ۶۰ قاف را ۸ مرتبه بخوانند باطل شود.

برگرفته از سایت دعاگو

**************************************************

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.