طلسم زبانبند بدگویان-طلسم زبانبند یهودی

0

طلسم زبانبند بدگویان-طلسم زبانبند یهودی

در این پست از سایت دعایاب طلسم زبانبند بدگویان-طلسم زبانبند یهودی را قرار داده ایم.در زندگی همه ما ممکن است افراد بدگو و حسودان و دشمنانی وجود داشته باشند که با زخم زبان و طعنه و بدگویی راه پیشرفت را ببندند.در علوم غریبه طلسم های مجربی وجود دارد که هرگونه سحر ساحران و طلسم و جادو بدگویان را از بین می برد و عمل آنها را بی اثر می کند.طلسم زبانبند یهودی یکی از مجرب ترین طلسمها برای بستن زبان بدگویان می باشد.

طلسم زبانبند بدگویان-طلسم زبانبند یهودی
طلسم زبانبند بدگویان-طلسم زبانبند یهودی

طلسم زبانبند بدگویان,طلسم زبانبند یهودی,طلسم زبان بند,طلسم زبان بند زیر سنگ,طلسم زبان بند شوهر,طلسم زبان بند با فلفل,طلسم زبان بند برای ازدواج,طلسم زبان بند خوراکی,طلسم زبان بند کبیره,طلسم زبان بند و مطیع شدن,زبان بند,زبان بند شوهر,زبان بند دشمن,زبان بند صم بکم,زبان بند چیست,زبان بند,زبان بند از راه دور,زبان بندری,بستن زبان دشمن,بستن زبان شوهر,بستن زبان,بستن زبان دشمن با گندم,بستن زبان دشمن,بستن زبان شوهر,بستن زبان دشمن با ایت الکرسی,بستن زبان همسایه بد

طلسم زبان بند قوی یهودی:

آیا تا به حال فکر کرده اید، اقدامی انجام دهید که پیشاپیش زبان همگان را ببندد ؟ اغلب طریق های طلسم ، دعا و جادوی زبان بند بعد از اینکه بد خواهان شروع به بد گویی می کنند قابل اجر می باشد ولی طلسمی که دراینجا با عنوان طلسم زبان بند قوی یهودی به ارائه دستورالعمل آن می پردازیم ،قبل از شکل گرفتن حسادت که اصلی ترین دلیل بد گویست زبان بد خواهان را می بندد. یک شمع خریداری کنید و بر روی تکه چوبی از جنس گردو قرار داده آن را روشن کنید و طلسم زبان بند قوی یهودی را که در زیر آمده تا هنگامی که شمع خاموش نشود قرائت بفرمایید. بزرگ ترین راز طلسم زبان بند قوی یهودی که هیچ دعا نویس و جادوگری آن را فاش نمی کنید  این است که  باید پولی که برای خرید شمع استفاده می شود حتماً به شما هدیه داده شود بدون آنکه شما تقاضایی در این باره از کسی کرده باشید . زمان قرائت طلسم زبان بند قوی یهودی نیمه شب می باشد. بهترین روز برای اجرای طلسم زبان بند قوی یهودی چهارشنبه است. موم شمع آب شده و چوب گردو را در داخل خانه در باغچه یا گلدانی خاک کنید.

« ینکنش نیاو یوکنگشو من گلسی کنگنکا یهوچ خدوس نکنگاف کمصی چسمهی نشیو ».

طلسم قفل یهود:

طلسم قفل یهود از طلسم هایی است که معمولاً اطلاعات کمی از چگونگی انجام آن در اختیار دعاجویان قرار می گرفته است. بسیاری از بزرگان علوم غریبه این طلسم را در اختیار کسی قرار نمی داده اند. متن دعای طلسم زبان بند قوی یهودی را 12 بار قرائت کرده و درحالی که در ذهن چهره فردی که می خواهید زبانش بسته شود تصور می کنید بر قفلی بدمید. طلسم قفل یهود در مواردی استفاده می شود که نام کسی را نمی دانید و می خواهید طلسم زبان بند را بر  وی اجرا کنید. شرایط تهیه قفل مانند شرایط تهیه شمع در طلسم زبان بند قوی یهودی می باشد.

طلسم زبان بند قوی از راه دور:

72 مرتبه صلوات 33 مرتبه الله اکبر 139 بار الحمد الله را بعد از نماز صبح روز چهار شنبه قرائت کرده و نام فرد مورد نظر و نام مادرش را سه بار به زبان بیاورید دستورالعمل طلسم زبان بند قوی از راه دور که ذکر شد را با وضوء قرائت کنید. در معدود مواقعی ضربه هایی از جنس سخن به زندگی ما آسیب می رساند که از سمت دوستان یا اعضاء خانواده ما گفته می شود و هیچ انگیزه مخربی پشت آن نیست طلسم زبان بند قوی یهودی از این جور بلایا جلوگیری می کند.

همچنین ببینید  طلسم زبان بند با گره بر نخ – زبان بند با قفل

برگرفته از سایت ملکوتی ها

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.