طلسم زبان بند روی پول و اسکناس برای بستن زبان دشمن و بدگو

1

طلسم زبان بند روی پول و اسکناس برای بستن زبان دشمن و بدگو

در این پست از سایت دعایاب طلسم زبان بند روی پول و اسکناس برای بستن زبان دشمن و بدگو را قرار دادیم . طلسمات زبان بند انواع مختلفی دارند و به روشهای مختلفی نوشته می شوند . یکی از قویترین طلسم های مخصوص زبان بند فوری دشمن و ظالم و بدخواه طلسم زبان بند بر روی اسکناس و پول می باشد که تاثیر فوق العاده ای در زمینه زبان بند دارد …

طلسم زبان بند روی پول و اسکناس برای بستن زبان دشمن و بدگو
طلسم زبان بند روی پول و اسکناس برای بستن زبان دشمن و بدگو

طلسم زبان بند قوی از راه دور, طلسم زبان بند قوی یهودی, طلسم زبان بند قوی زیر سنگ, طلسم زبان بند قوی برای شوهر, طلسم زبان بند قوی زیر سنگ, طلسم زبان بند قوی صبی, طلسم زبان بند قوی سکاکی, طلسم زبان بند قوی برای ازدواج

طلسم زبان بند تضمینی :یک شمع خریداری کنید و بر روی تکه چوبی از جنس گردو قرار داده آن را روشن کنید و طلسمی را که در زیر آمده تا هنگامی که شمع خاموش نشود قرائت کنید .

نکته مهم :بزرگترین راز طلسم زبان بند که هیچ دعا نویس و جادوگری آن را فاش نمی کنید این است که باید پولی که برای خرید شمع استفاده می شود حتماً به شما هدیه داده شود بدون آنکه شما تقاضایی در این باره از کسی کرده باشید .

توجه :زمان قرائت طلسم زبان بند نیمه شب می باشد.بهترین روز برای اجرای طلسم زبان بند چهارشنبه است. موم شمع آب شده و چوب گردو را در داخل خانه در باغچه یا گلدانی خاک کنید.

طلسم این است :« ینکنش نیاو یوکنگشو من گلسی کنگنکا یهوچ خدوس نکنگاف کمصی چسمهی نشیو »

دعای زبان بند فوری و تضمینی :دعای زبان بند زیر قرآنی بوده و فقط در امر حلال و در صورتی که فردی مظلوم واقع شده باشد به اذن خداوند تبارک و تعالی موثر است.

رقیه شریفه ذیل را با (قلم غیر مستعمل و با گلاب و زعفران) بنویسد و با خود به همراه داشته باشد ، زبان بدگویان و بدخواهان و حاسدان و …. به روی او بسته خواهد بود:

بسم الله الرحمن الرحیم , طه طه طه طه , حم حم حم حم , حمعسق حمعسق حمعسق حمعسق , طسم طسم طسم طسم , ن والقلم وما یسطرون , ن و القلم وما یسطرون , ن والقلم وما یسطرون , ن والقلم وما یسطرون , کهیعص کهیعص کهیعص کهیعص کهیعص , الیوم نختم على أفواههم وتکلمنا أیدیهم وتشهد أرجلهم بما کانوا یکسبون , صم بکم عمی فهم لا یرجعون , ورد الله الذین کفروا بغیظهم لم ینالوا خیرا وکفى الله المؤمنین القتال وکان الله قویا عزیزان

برگرفته از سایت دعاگو

1 دیدگاه
  1. یگانه می گوید

    سلام
    من دیروز تو خونمون یه اسکناس چاپ شده پیدا کردم که نه خودم ونه پسرم ازوجودش اطلاع نداشتیم ومن اونو سوزوندم …..

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.