طلسم سنگینی موکل دار چیست – علائم و نشانه های طلسم سنگینی

1

طلسم سنگینی موکل دار چیست – علائم و نشانه های طلسم سنگینی

در این پست از سایت دعای طلسم سنگینی موکل دار چیستعلائم و نشانه های طلسم سنگینی را قرار دادیم . یکی از طلسمات شیطانی طلسم سنگینی موکل دار می باشد . این نوع طلسم موجب ایجاد سنگینی در شخص مسحور می شود . شخصی که طلسم سنگینی موکل دار را را انجام می دهد باعث می شود که یک موکل شخص مسحور را مدام اذیت و آزار کند و نگذارد او احساس آسایش و آرامش داشته باشد و مانند یک وزنه سنگین در شخص سنگینی ایجاد کند …

طلسم سنگینی موکل دار چیست – علائم و نشانه های طلسم سنگینی
طلسم سنگینی موکل دار چیست – علائم و نشانه های طلسم سنگینی

آیات قرآنی باطل کننده طلسم سنگینی, آنچه که باید در مورد طلسم بلقیس بدانید آنچه که باید در مورد, ابطال طلسم تجدید پذیر, ابطال طلسم تباین و تفریق – روش های درمان و باطل کردن سحر تفریق, انگشتر موکل دار برای محافظت از خطرات, انگشتر موکل دار باطل کردن طلسم و سحر, انگشتر موکل دار برای مهر و محبت و محبوبیت.

چون سحر داشتم،از جایی باطل السحر گرفتم و وقتی باطل السحر رو همراه کردم حالم بد شد و تا چند روز سردرد و حالت تهوع داشتم‌.میخوام بدونم علت چی بوده؟

قبل از هر چیزی باید بگم که علت حال خرابی شما بخاطر باطل السحر بوده و این امر کاملا طبیعیه.وقتی شما باطل السحر میگیری،نیروهای شیطانی به تقلا میفتن و تمام تلاششون‌ رو میکنن که شمارو از همراه کردن باطل السحر منصرف کنن.در اصل دارن دست و پا میزنن و مثل مرغ سر کنده بالا پایین میپرن.

طبیعتاً سحر وقتی میخواد باطل بشه شخص دچار حالت هایی میشه.(در همه افراد یکسان نیست)در این دوره که مانند دوره نقاهت بیماری است شما باید این حالات رو تحمل کنی تا سحر کامل پاک بشه.وقتی بطور کامل پاکسازی بشی این حالات هم تموم میشه و وضعیت عادی میشه.خیلیا وقتی دچار این حالات میشن باطل السحر رو از خودشون جدا می‌کنند

همچنین ببینید  دعا و دستور برای رفع سحر و باطل طلسم عربی

این کار بسیار اشتباهه و این کار شما باعث پیروزی نیروی های شیطانی میشه و متاسفانه از این به بعد آسیب سحر شما بدتر هم خواهد شد.دعای دفع همزاد هم دقیقا همینطوره .شما وقتی دعای دفع همزاد میگیری ،همزاد شما چون در خطر دفع شدن قرار میگیره به تکاپو میفته و آزار و اذیتش رو بیشتر می‌کنه که شمارو از ادامه راه منصرف کنه.متاسفانه افراد زیادی هستند که در این دوران نقاهت کم میارن و دعا رو از خودشون جدا می‌کنند.

خیلیا بودن که پیام دادن و یا شما هم شاید شنیده باشید که میگن از فلانی دعا گرفتیم ، نه تنها وضعیت بهتر نشد بلکه بدتر هم شد.در بعضی مواقع علت بدتر شدن شما همین دوران نقاهت هست.پس نباید سره خود دعا رو از خودتون جدا کنید .کمی صبور باشید و تحملتون رو ببرید بالا تا کامل سحرتون پاک بشه.

بعضیام هستن که اینقدر عجولن که وقتی دعا میگیرن مدت کمی که میگذره مأیوس میشن و تصور میکنن که دعاشون عمل نکرده و دعارو از خودشون جدا می‌کنند و میندازن میره.قبلاً هم عرض کردم که ساختن ،سختتر از خراب کردنه.

کسی که چندین سال زیر سحر بوده و یا از بچگی آسیب از همزاد داشته نباید توقع داشته باشه به محض گرفتن دعا و یا چند روز بعدش یهو معجزه بشه و تمام مشکلاتش یه شبه حل بشه.

پست های مرتبط

در این کائنات وقتی بخواد اتفاقی بیفته باید مقدماتش فراهم بشه و خیلی چیزا جفت و جور بشه تا اون اتفاق بیفته.

مثلا دختر خانمی که بختش بسته بوده و دعای بخت گشایی میگیره بعد از چند روز پیام میده که چرا برام خواستگار نیومد!

خب اون شخصی که قراره بیاد خواستگاری شما یک انسانه و شرایط و زندگی خاص خودش رو داره و خیلی عوامل باید جفت و جور بشه که یک پسر بره خواستگاری یک دختر و یک ازدواج شکل بگیره.طبیعتاً فراهم شدن مقدمات و جفت و جور شدن شرایط، احتیاج به زمان داره.

متاسفانه ما انسان ها عجولیم و گاها همین عجله کردن به ضرر ما میشه. فرضا یک شخصی که بیکاره و دنبال کار میگرده میاد دعا می‌کنه و از خدا میخواد که یه شغل خوب براش پیدا بشه .

مدتی میگذره و وقتی میبینه کار براش پیدا نشد مأیوس میشه و حتی توکلش رو به خدا از دست میده و چه بسا ناشکری هم می‌کنه.غافل از اینکه شاید خدا دعاش رو اجابت کرده و داره مقدماتش رو در کائنات ردیف می‌کنه که یه شغل خوب سره راهش قرار بگیره ولی چون این شخص توکلش رو از دست داد و ناشکری کرد، تحقق حاجتش کنسل میشه.بخاطر همینه که خداوند فرموده صبور باشید.از وقتی که دعات مستجاب میشه تا تحقق حاجت،مدت زمانی طول می‌کشه.

در این مدت زمان،شما اگه صبوری کنی و توکلت رو از دست ندی،سره همون زمانی که خدا تعیین کرده به خواستت می‌رسی.ولی اگه در این مقطع،توکلت رو از دست بدی،تحقق حاجتت هم خط میخوره و کنسل میشه.

همچنین ببینید  دعا برای آشتی زن و شوهر

یه مثال واضح تر:

فرض کنید شخصی در فروردین سال ۹۸ دعا می‌کنه و از خدا ماشین میخواد.یعنی میگه خدایا کمکم کن بتونم یه ماشین بخرم .خدا دعای این شخص رو اجابت می‌کنه و جلوش می‌نویسه در فروردین سال ۹۹ (یعنی یکسال دیگه) این شخص ماشین خواهد خرید.همینطور که می‌بینید خداوند دعای این شخص رو اجابت کرده ولی زمان تحقق حاجتش رو انداخته برای یک سال دیگه.

این شخص اگه در طی این یکسال ،توکلش رو به خدا از دست نده و صبوری کنه قطعا در فروردین سال ۹۹ شرایطی مهیا میشه که موفق به خرید ماشین میشه.

حالا فرض کنید همین شخص،بعد از هفت هشت ماه به خیال اینکه خداوند دعاشو اجابت نکرده،از خدا شاکی میشه و صبر و توکلش رو می‌شکنه.حالا چه اتفاقی میوفته؟ بله متاسفانه باید بگم که خداوند،خرید ماشین در فروردین ۹۹ رو در تقدیر این شخص خط میزنه و یا مثلا یکسال دیگه به تاخیر میندازه.

دوستان عزیز،تمام این دنیا و کائنات با حساب کتاب دقیق داره اداره میشه و هر اتفاقی که قرار باشه بیوفته ، باید از مدت ها قبل مقدماتش چیده بشه و صدها عوامل مختلف جفت و جور بشه تا شرایط برای تحقق یک امر مهیا بشه.

برگرفته از سایت دعاگو

1 دیدگاه
  1. M می گوید

    سلام.اینکه شما کائنات باید برنامه ریزی بکنن.سوال اینجاست….

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.