غسل مخصوص برای باطل کردن هرگونه سحر و طلسم و بستگی

0

غسل مخصوص برای باطل کردن هرگونه سحر و طلسم و بستگی

در این پست از سایت دعایاب غسل مخصوص برای باطل کردن هرگونه سحر و طلسم و بستگی را قرار داده ایم.یکی از مجرب ترین غسل ها برای باطل کردن هرگونه سحر و جادو و طلسم و بستگی می باشد. هم برای آقایان و هم برای بانوان سفارش شده است.با انجام این غسل هرگونه بستگی کاری,مالی ,ازدواج,رزق و روزی و کلیه امورات باشد از بین می رود و باطل می گردد.

غسل مخصوص برای باطل کردن هرگونه سحر و طلسم و بستگی
غسل مخصوص برای باطل کردن هرگونه سحر و طلسم و بستگی

غسل مخصوص برای باطل کردن هرگونه سحر و طلسم و بستگی,غسل باطل سحر,غسل باطل سحر با ادرار,غسل باطل سحر قوی,غسل باطل سحر با گلاب,غسل باطل سحر سوره توحید,غسل باطل سحر الرحمن,باطل كردن طلسم جدایی,باطل كردن طلسم,باطل كردن طلسم با سرکه,باطل كردن طلسم با ادرار,باطل كردن طلسم بخت,باطل كردن طلسم رزق و روزی

غسل مخصوص برای باطل کردن هرگونه سحر و طلسم و بستگی:

یک شیشه گلاب تهیه کنید و بعد روی کمی نمک ( اندازه یک سر قاشق چایخوری ) یک حمد و ۱۱۰ قل هوالله و ۷ مرتبه آیه الکرسی بخوانید و آن را به داخل شیشه گلاب بریزید.

نصف استکان از این گلاب را بر دارید و با خودتان به حمام ببرید و پس از شستشوی کامل بدن, ابتدا با اب خود حمام باید غسل ترتیبی کنید,نیت انجام غسل سوره توحید و قو هو الله احد می کنید.

( مثلا می گویید غسلی می کنم،غسل سوره توحید، قل هو الله، قربه الی الله )، این نیت را وقتی سر و گردن و یا سمت راست و یا چپ را می شویید هم دوباره تکرار کنید. ( مثلا بگویید به نیت غسل توحید  سر و گردن را می شویم، قربه الی الله.

یا به نیت غسل توحید سمت راست را می شویم، قربه الی الله… ) و البته می شود به صورت ارتماسی هم غسل کرد با همین نیت. پس از اتمام غسل، استکان گلاب را بر می دارید و داخل یک لیتر اب تمیز بریزید,کمی از گلاب را به کف دست می ریزید و مثل غسل کردن، ابتدا همان نیت قبلی را تکرار می کنید و با گلاب سر و گردن خود را چرب می کنید،

سپس با همان نیت سمت راست بدن را تا کف پا چرب می کنید و بعد از آن هم طرف چپ بدن را تا کف پا چرب می کنید. در پایان، کمی از گلاب را هم بنوشید و اگر گلاب اضافه آمد یک قطره بر روی سر و یک قطره بر روی شانه راست و یک قطره بر روی شانه چپ بریزید.

( به نیت جاهایی که احیانا گلاب به آن جا نرسیده است. ) و بعد بدون این که زیر دوش بروید یا دست و پای خود را بشویید از حمام بیرون آمده و در سر حمام خودتان را خشک نمایید و لباس پاکیزه بپوشید.و در حین لباس پوشیدن سوره کافرون را یک بار بخوانید

بیشتر بخوانید  نماز سریع الاجابه طلب حاجت حضرت رسول اکرم در روز جمعه

به علت غسل با گلاب و آب قل هوالله احد تمامی موکلین مضر و ارواح خبیث و اجنه ای که قبلا همراه شما بوده و ناخواسته جذب شما شده اند از شما دور می شوند.

همچنین ببینید  مجربترین دعاها برای شفای بیماران سرطانی

پس این غسل یک باطل سحر کامل است و تمامی نیروهای منفی که بر اثر دعاهای جن گیرها و نفرین این و آن و اعمال نادرست و هم نشینی با افراد ناشایست جذب شما شده اند، از شما دور می شوند.

لذا بهترین عمل و باطل سحر است برای بخت گشایی دختران و پسرانی که علی رغم خواستگای و تلاش زیاد ، ازدواجشان میسر نمی شود. و بهترین عمل است برای گشایش امور، رونق کار و ازدیاد در رزق و روزی.

توصیه این است که هر چند وقت یک بار برای سلامتی و رونق کار خود این غسل را انجام دهید. که بهترین زمان هر یک شنبه اول ماه قمری است.

برگرفته از سایت ملکوت786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.