فال و طالع بینی متولد برج اسد,سر کتاب برای متولدین برج اسد

فال و طالع بینی متولد برج اسد,سر کتاب برای متولدین برج اسد

0

فال و طالع بینی متولد برج اسد,سر کتاب برای متولدین برج اسد

فال و طالع بینی متولد برج اسد,سر کتاب برای متولدین برج اسد
فال و طالع بینی متولد برج اسد,سر کتاب برای متولدین برج اسد

فال و طالع بینی متولد برج اسد,سر کتاب برای متولدین برج اسد,طالع برج اسد مرد,طالع برج اسد النسا,طالع برج اسد مردان,طالع برج اسد زن,طالع برج اسد ابجد,فال ابجد برج اسد,فال تاروت برج الاسد,برج اسد,برج اسد به انگلیسی,برج اسد طالع بینی,برج اسد مردان,برج اسد کی خصوصیات,برج اسد 2022,برج اسد رجال,برج اسد اردو,طالع بینی سال 1401,طالع بینی ماه ها,طالع بینی چینی,طالع بینی ازدواج,طالع بینی انلاین,طالع بینی اسم همسر آینده,طالع بینی با حروف ابجد,طالع بینی روزانه,طالع بینی برج اسد زنان

 

فال و طالع بینی متولد برج اسد,سر کتاب برای متولدین برج اسد

سرکتاب و فال و طالع بینی متولدین برج اسد ( مردان و زنان )

طالع بینی و سرکتاب مردان متولد برج اسد :

در این پست از سایت دعایاب که مرجع ادعیه و اذکار قرآنی می باشد،فال و طالع بینی متولد برج اسد,سر کتاب برای متولدین برج اسد را قرار داده ایم.کامل ترین طالع بینی و سر کتاب برای زنان و مردان متولد برج اسد که پنجمین برج از بروج دوازدهگانه فلکی می باشد را گرد آوری کرده ایم.برج اسد همان ماه مرداد است.

حکما گفته اند که اسد خانه آفتاب ( یعنی سیاره خورشید بر آن حکومت دارد و خصوصیات این سیاره را دارد « گرم و روشنایی بخش » ) است و ستاره حضرت داود علیه السلام است و او مردی باشد بلند قامت و خوشرو و از طرف راست صورت نشانی دارد و یا خالی که آن نشانه اقبال و دولت باشد .

حرام به او نمی سازد و اگر یک دینار حرام بدست آورد ، ده دینار حلال از دستش برود . پیش بزرگان سخن گوی باشد ( یعنی خوب حرف می زنه ) . از سخن خوش جان فدا کند ( یعنی باید با او با زبون خوش حرف زد تا بپذیرد ) .

همچنین ببینید  فال و طالع بینی متولد برج قوس,سر کتاب برای متولد برج قوس

در عقیده ثابت باسد ( یعنی به چیزی عقیده پیدا کند آسان و سریع آن را از دست نمی دهد و بر عقیده اش پایدار است ) . از سلطانی زیانی به او برسد ( سلطان یعنی هر کسی که بر او مسلط است مانند مدیر ، رئیس ) اما در عوض همان زیان او را مفتخر و سرافراز می گرداند .

گاه گاه مانند آتش برا فروخته میشود ولی زود فرو می نشیند ، لهو و لعب ( خوشگذرانی ) را بسیار دوست دارد اما زود پشیمان میشود .

شرکت به هیچ وجه بر او سازگار نیست ، با هر کس مشارکت کند خوار و زار میشود ، رنج بسیار بزرگی به او رسد اما عاقبت بخیر باشد ، از دروغگو متنفر است چرا که خودش به دروغ رغبتی ندارد . پدر و مادرش پیش از او بمیرند ،

از پدر و مادر نفعی نبیند اما باید آنها را رنجور و مکدّر نسازد و نیکی و احسان در حق آنها بکند تا در دنیا و آخرت خیر ببیند و خانه فرزندان او سنبله باشد ( یعنی ماه شهریور برایشان یُمن دارد ) فرزند زیادی در طالع دارد و از دو نفر آنها نفع یابد . در آخر عمر عاقبت به خیر گردد .

زن جفت ( دو تا ) در طالع دارد و اگر فرزندان او آسیب و صدمه ببینند ، چندان صدمه و ضرری نباشد اما باید دعا بگیرد و صدقه بدهد تا در بلا نیافتد . مدتی است که سر رشته کار خود را گم کرده است اما زود بدست بیاورد . ماه نو را بر قرآن نگاه کند

همچنین ببینید  چگونگی روش محاسبه اعداد شانس متولدین هر ماه

( اول ماه قمری که هلال ماه را دید بعد از آن بر روی قرآن نگاه کند تا در آنماه از بلاها ایمن گردد ) به او بسازد انگشتر عقیق و لباس سبز و رنگارنگ ( یعنی برایش شانس می آورد ) . صاحب این طالع باید حرز امیر المومنین ع همراه داشته باشد تا در بلا نیفتد .

فال و طالع بینی متولد برج اسد,سر کتاب برای متولدین برج اسد
فال و طالع بینی متولد برج اسد,سر کتاب برای متولدین برج اسد

طالع بینی و سرکتاب زنان متولد برج اسد :

هر آن زنیکه به طالع اسد باشد حکما گفته اند آتشی و خاکی باشد ( یعنی خصوصیات عنصر آتش و خاک بر او حاکم است ) . زنی باشد بلند قد و باریک اندام و ابرو کشیده و در طرف راست صورت خال یا نشانی دارد که نشانه دولت و اقبال اوست هر چه بزرگتر شود زندگانی را به شادکامی بگذراند .

در اول عمرش رنج بسیار کشیده و در وسط عمر و آخر عمر کارش نیکو شود و زندگانی او به درازا کشد . از اولاد بهره مند گردد و از پدر و مادر نفع میانه ( متوسط ) ببرد . از خواهر و برادر بهره نبیند

در امر معیشت زندگانی خود بسیار دانا و بینا باشد . حرام و غیبت به او نمی سازد اگر یک ریال حرام جمع کند ، هزار دینار حلال از دست او برود و هرگاه غیبت از کسی بکند در عوض آن و در مکافات آن ، تهمت به او بزنند .

یک نفر از همسایگان بسیار با او مهربانست باید از سخن او بیرون نرود چرا که او غرضی ندارد . از زنی که سرخ مو و گرد چشم است و با او در مقام عداوت است ، حذر کند . زنهار راز دل خود را به او نگوید که خوف جانی دارد . شانه سر خود را به احدی ندهد که بسیار بد است و بیم سحر و جادو در آن است که هیچ وقت بهبودی حاصل نشود .

همچنین ببینید  فال و طالع بینی متولد برج جوزا,سرکتاب برای متولدین برج جوزا

زنهار کاهل نمازی نکند و از ناپاک و نجس پرهیز کند تا در مال او برکت پیدا شود و اگر اولاد او نماند باید دعای همزاد و هفت هیکل با خود داشته باشد تا محفوظ بماند . مدتی است در کار او بستگی پیدا شده اما به اندک وقت اصلاح شود مشروط بر آنکه نذری که کرده است ادا کند .

صاحب این طالع را بسازد از ماهها ، ماه شوال ( یعنی این ماه برای او مبارک است ) و لباسهای سفید و سبز و انگشتر فیروزه برای او خوش یُمن است و ماه نو را به روی قرآن و سبزه نگاه کند . باید با شوهر خود زبان درازی نکند تا زندگی را به خوبی و خوشبختی بگذراند .

 

طالع بینی برج قوس زنان,طالع بینی برج عقرب مردان,طالع بینی برج سرطان زنان,طالع بینی برج قوس مردان,طالع بینی برج سرطان مردان,طالع بینی برج میزان مردان,طالع بینی برج سرطان,سرکتاب زن برج اسد,فال مرداد ماهی,فال مرداد ماهی مرد,فال مرداد ماهی زن,فال مرداد ماه ۱۴۰1,فال مرداد ماهی 1401,فال مرداد ماه زن

 

سایت دعایاب مرجع ادعیه و اذکار قرآنی        DOAYAB.COM

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.