فرق بین قبر در گنج یابی در چیست و نشانه رد پا در دفینه چیست

0

فرق بین قبر در گنج یابی در چیست و نشانه رد پا در دفینه چیست

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعایاب فرق بین قبر در گنج یابی در چیست و نشانه رد پا در دفینه چیست قرار داده ایم استفاده نمایید برای اطلاعات خود در رابطه با پیدا کردن گنج .

فرق بین قبر در گنج یابی در چیست و نشانه رد پا در دفینه چیست
فرق بین قبر در گنج یابی در چیست و نشانه رد پا در دفینه چیست

رد پا در گنج یابی,رد کفش در گنج یابی,نشانه رد پا در گنج یابی,نماد رد پا در گنج یابی,رد پا در دفینه,رد پا در دفینه شناسی,رد پای حیوان در گنج یابی,رد پای اسب در گنج یابی,قبر گبری در گنج یابی,عمق دفینه در گنج یابی,دفینه گاو در گنج یابی,علائم دفینه در گنج یابی,نماد دفینه در گنج یابی,نشانه دفینه در گنج یابی,دفینه گنج یابی,نشانه های دفینه در گنج یابی,دفینه و گنج یابی 

فرق قبر و دفینه در گنج یابی چیست؟

در زمان های گذشته دفینه اینگونه نبود که روزی آن را پنهان کنند و بعدها برگردند و آن را بردارند مثلا آن زمان چون بانک نبود و شخصی اگر مسافرتی یا از این شهر به شهر دیگر میرفت از ترس راهزنان سرمایه خودشان را دفن میکردند تا روزی برگردند و سرمایه خود را بردارند چه بسا خیلی از افراد تا برگردند به دلایلی کشته میشدند و سرمایه آنها در آن محل باقی میماند.

ولی بحث قبر در دفینه یابی کاملا فرق میکند زیرا در زمانهای گذشته اشکال هندسی را باتوجه به اعتقادات دوره طراحی میکردند و مردمان گذشته به زندگی بعد از مرگ اعتقاد بسیار بسزایی داشتند به همین خاطر وقتی کسی فوت میشد باید تعدادی از وسایل شخصی آن مرحوم را در قبرش دفن میکردند.
اگر شخص فقیر بود با یک کاسه و وسایل شخصی ساده دفن می شد ولی اگر شخص وضع مالی خوبی داشت با شمشمیر و ابزار جنگی دفن می شد.

پست های مرتبط

نشانه ردپای برهنه یا علامت پا  :

اگر رد پای راست باشد به سمت انگشتان پا و متمایل به سمت راست باید بررسی شود.اگر رد پای چپ باشد به سمت انگشتان پا و متمایل به سمت چپ باید بررسی شود .اگر رد پای چپ و راست درکنار هم باشد در جهت پاها باید نگاه کرد. (در جهت پاها مکانی که با سایر قسمتها متفاوت است باید بررسی شود.)

گفته میشود که اگر یک پا باشد گنج نزدیکتر و اگر دو پا باشد گنج دورتر است ، همچنین اگر فقط پای چپ باشد دفینه نزدیکتر و برای پای راست کمی دورتر خواهد بود.

معمولا برای پای چپ 3 الی 7 و برای پای راست 10 قدم به جهت انگشت ها محاسبه می گردد.جایی که ردپا وجود دارد، احتمال اینکه بتوانید دفینه ای را پیدا کنید، بسیار زیاد است.

ضمنا اگر نزدیک انگشتان به اندازه نخود یک حفره وجود داشته باشد و یا یک یکی از انگشتان پا وجود نداشته باشد یا علامتی داشته باشد، در اینصورت 40 الی 70 قدم و در مواردی هم می توان 111 قدم به سمت جلو برویم و یقینا یک گنجینه وجود دارد مگر آنکه در گذشته دور یا نزدیک به تاراج رفته باشد.

شایان ذکر است، یافتن رد پا در داخل اتاقک یا راهرو و غار و زیر زمین، بصورت بالا محاسبه نمی گردد و بسته به محل و طرز قرار گرفتن و نیز علائم موجود در کنار یا داخل آن، تعبیر و تفسیر مخصوص به خود دارد.

همچنین ببینید  تعبیر خواب دیدن بوق، معنی بوق در خواب

و آخر اینکه چنانچه در داخل کف پا علامت ضربدر یا بعلاوه و یا حتی یک نقطه یا سوراخ وجود داشت ، هدف در زیر آن است.

برگرفته از سایت دعا786 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.