فواید سوزاندن کندر جهت دفع جن و باطل کردن سحر و طلسم و چشم زخم

فواید سوزاندن کندر جهت دفع جن و باطل کردن سحر و طلسم و چشم زخم

0

 

فواید سوزاندن کندر جهت دفع جن و باطل کردن سحر و طلسم و چشم زخم

فواید سوزاندن کندر جهت دفع جن و باطل کردن سحر و طلسم و چشم زخم
فواید سوزاندن کندر جهت دفع جن و باطل کردن سحر و طلسم و چشم زخم

 

فواید سوزاندن کندر جهت دفع جن و باطل کردن سحر و طلسم و چشم زخم,سوزاندن کندر برای چشم زخم,سوزاندن کندر,سوزاندن کندر در بارداری,دود کندر,خواص دود کندر,باطل کردن سحر با کندر,باطل کردن طلسم با کندر,دفع چشم زخم با کندر,آثار سوزاند کندر,سوزندن کندر و دفع جن

 

فواید سوزاندن کندر جهت دفع جن و باطل کردن سحر و طلسم و چشم زخم
فواید سوزاندن کندر جهت دفع جن و باطل کردن سحر و طلسم و چشم زخم

فواید سوزاندن کندر جهت دفع جن و باطل کردن سحر و طلسم و چشم زخم

 

از پیغمبر نقل است که فرمود:

هیچ دودی به سوی آسمان زود تر از دود کندر بالا نمیرود و هیچ خانه ای نیست که در آن کندر دود شود مگر اینکه شیطانهای جنی از آن دفع شوند.

و همچنین مشهور است که اگر اسفند را برای کسی که چشم زخم به او رسیده دود کنند نافع می باشد.

در خواص اسفند و کندر:

از حضرت صادق درباره اسفند و کندر سوال شد فرمود :

ما اسفند ریشه ای از آن به زمین نشانده نشود و شاخه ای از آن سر بر نیاورد مگر آنکه خداوند ملکی را بر آن بگمارد تا آن را به آنکس که باید برسد یا خشک گردد و شیطان تا هفتاد خانه از خانه ای که در آن اسفند است می گریزد و اسفند شفاء هفتاد بیماری است که کمترین آنها جذام است.پس از آن غافل نمانید.

و اما کندر برگزیده انبیاء است و مریم از آن کمک می جست و هیچ دودی از دود آن زودتر به آسمان بالا نرود و دودش شیطان را می راند و مرض را دفع می کند.از آن محروم نمانید.

(مکارم الاخلاق,ج ۱,ص ۳۵۴).

چون قمر در برج سنبله باشد(میتوان از بخش ساعات روز در همین سایت متوجه شد) سوره((قل اعوذ برب الفلق)را در رقعه نویسد به سیاهی که از پشم شتر سوخته باشد همراه خود نگهدارد وسواس از او زایل گردد و اگر او را سحر کرده باشد و یا چشم زخم رسیده باشد دفع گردد

(نقل از خواص الایات)

از امام رضا سوال شد از سحر فرمود:

آن نیز واقعیت دارد و به اذن خدا اثر میکند و ضرر می رساند و اگر گرفتار شدی دستت را تا محاذی صورت (روبروی صورت) بالا ببر و بخوان

دعای دفع سحر

(مکارم الاخلاق,ج ۲,ص ۳۲۶).

با توجه به آیات و احادیث وارده از معصومین(ع) و همچنین تاثیر سحر در وجود مقدس پیغمبر(ع)خاصیت سحر در به وجود آمدن محبت و بغض و غم و امثالهم ثابت می گردد و احتمال زیاد در این عمل شیاطین دخیل می باشد و همچنین راه باطل کردن آن از طریق توکل و الدعا و آیات و تعویذات می باشد.

ابطال سریع چشم زخم با کندر (‌ فوق العاده مجرب )

این دعا را بر روی یک قطعه کندر بخوانید و آن را سوزانده و خود را دود دهید البته بهتر است دود دادن طوری باشد که دود زیر لباسهایتان رفته و با بدنتان تماس پیدا کند و اگر طوری دود دهید که دود از پایین بدن وارد شده و از یقه خارج شود تاثیر آن بسیار سریعتر خواهد بود

همچنین ببینید  دعاهایی مجرب و قوی برای ادای قرض و زیاد شدن رزق

دعا این است :

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیِّدنا اَشرفِ المرسَلینَ‌و علی آلیه و بَیتِهِ و سَلَّمَ تَسلیماً کثیراً الیٰ یَومِ الدّین لا الهَ‌ الّا اللهَ ایماناً و اسلاماً الله اکبرُ کبیراً اِکباراً و اِعظاماً سُبحانَ اللهِ اِجلالاً و اِکراماً و الحمدلله ِ اِفضالاً و اِنعاماً و لاحولَ و لا قوه الا بالله ِ تَوْکیلاً و اِسْتِسْلاماً لَخَلقِ السَّماوات و الارضِ اَکبرُ مِن خَأقِ النّاسِ‌ وَ لٰکِنَّ اَکثرَ النّاسِ‌ لایَعلَمون َ اللهم آَنتَ‌ رَبّی عَبَثَ عابِث و نَفَثَ نافِث و شِهابَ قابِس و لَیلَ دامِس و حَجَرَ یابِس و بَحرِ‌ طامِس و ماءٍ مارث اللهمَّ ارْدُدْ عَیْنَ صَدْغَیْهِ و کَلِمَتُهُ مِنْ بَیْنِ شَفَتَیْه و نَکِّسِ اللهمَّ‌ اِلَیْهِ و خُذْ اللهمَّ‌ بأْسَهُ عَلیْهِ فی بَدَنِهِ و مالِهِ و وَلَدِه و اَحَبَّهُم اِلَیْهِ ماءٍ رَقیق و لَحْم ٍ وَثیق و عَظْم ٍ دَقیق فَمالَهُ لایَقیق و عَلَی العَیْنِ لاتُضیق فَارْجِعِ البَصَرَ هَل تَریٰ مِن فُطور‌ ٍ ثُمَّ‌ارْجِعِ البَصَرَ کَرَّتَیْن ِ یَنْقَلِبْ اِلَیْکَ البَصَرَ خاسِئاُ و هُوَ حَسیر طس یس کهیعص حمعسق شاهَت ِ الوُجوهُ و عَننَت‌‌ ِ الاَبصارُ و ذُلَّت الاَعناقُ لِعَظَمَه‌ِ المُلْکِ و عَنَت ِ الوُجوهُ لِلْحَیِّ القَیُّومِ و قَدْ خابَ مَنْ حَمَلَ ظُلْماً اِنْ نَشأ نُنَزِّلُ عَلَیْهِم مِن السَّماء آیَهً فَظَلَّتْ اعناقُهُمْ لَها خاضِعینَ بسم الله الرحمن الرحیم قالَ موسیٰ ما جِئتُم بِهِ السَّحرُ اِنَّ اللهَ سَیُبْطِلُهُ اِنَّ‌ اللهَ لایُصْلِحُ عَمَلَ‌ المُفْسِدینَ‌ و قَدَّمْنا اَلیٰ ما عَمِلوا مِنْ عَمَل ٍ فَجَعَلْناهُ هَباء مَنثوراً اِنَّما صَنَعوا کَیْدَ ساحِر‌ ٍ و لایُفْلِحُ السّاحِرُ حَیْثُ أتیٰ و عَنَت ِ الوُجوهُ لِلْحَیِّ القَیّوم ِ و قَدْ خابَ مَنْ حَمَلَ ظُلْماٌ یا اَرضُ خُذیهِمْ قُلْ کونوا حِجارَهً اَوْ حدیداً وَقِفوهُمْ اِنَّهُمْ مَسئولونَ کَاَنَّهُمْ خُشُبٌ مُسَنَّدَهٌ اِنَّ اللهَ‌و ملائکتَهُ یُصَلّونَ عَلَی النَّبیِّ یا ایها الذین آمنوا صلّوا علیه و سلموا تسلیماً تَوَکَّلوا یا خُدّام هذه‌‌ِ الآیات بِقَضاءِ‌ حاجَتی و اِبْطِلوا و اَخرِجوا عَیْنَ و نَظْرَهِ الأنسِ و الجِنِّ مِنْ روحِ و جَسَدِ فلان بن فلان اَلوِحاً اَلوِحاً اَلعَجَل اَلعَجَل السّاعه السّاعه‌

نکته مهم :

بجای فلان بن فلان اسم شخص و مادرش باید گفته شود

خواص دود کندر

شاید از خواص کندر و خواص سوزاندن کندر زیاد شنیده باشید. کندر برای هزاران سال، بخش مهمی از مراسم مذهبی و فرهنگی بوده است. بسیاری از عبادت کنندگان معتقد بودند، که عطر دود کندر آن منجر به آگاهی معنوی می شود. البته در سال های اخیر، سوزاندن کندر در مراسم مذهبی به یک حرکت نمادین تبدیل شده است.

کندر چیست ؟

گیاه کندر نام یک درخت بومی کشور هند و پاکستان، سومالی، عمان و یمن است که در عربی به آن صمغ معنوی و در دنیا به نام کندر هندی معروف است. صمغ این درخت به علت بوی بسیار خوب آن از گذشته تا کنون برای دود کردن و خوشبو کردن مکان ها مورد استفاده بوده است

کندر در اسلام

امام رضا علیه‌السلام درباره اهمیت و ارزش این گیاه مفید می‌فرماید: هیچ پیغمبری مبعوث نشد مگر به حرام بودن خمر سخن گفت و این که خدا هر چه می‌خواهد می‌کند و این که در میراثش کندر وجود داشت.

همچنین ببینید  دعای قوی برای رسیدن به مقصود و دعاهای مجرب برای رفع گرفتاری سخت

امام رضا علیه‌السلام توصیه می‌فرمایند: به زنان حامله کندر بخورانید که اگر بچه‌ی شکمش پسر باشد با قلبی پاک، دانا و شجاع متولد شود و اگر دختر باشد، خوش‌اخلاق و زیبا می‌شود و نزد شوهرش نیز سعادتمند و خوشبخت می‌گردد.

دراین‌باره حضرت علی علیه‌السلام می‌فرمایند: سه چیز حافظه را زیاد می‌کند و بلغم را از بین می‌برد، قرائت قرآن، عسل و کندر.

(علیه‌السلام) نیز درباره‌ی خواص کندر فرموده‌اند: جویدن کُندر دندان‌ها را محکم و بلغم را دفع می‌کند و بوی بَد دهان را از بین می‌برد

خواص سوزاندن کندر

امروزه این طور به نظر می رسد، که در گذشته مردم نظر درستی در مورد خواص سوزاندن کندر در خانه داشته اند. در حال حاضر، دانشمندان بر اهمیت اثر مثبت کندر روی مغز تاکید داشته و آن را مسکن اضطراب و افسردگی می دانند.

آنها همچنین، دریافته اند که سوزاندن کندر باعث فعال شدن نوعی پروتئین به نام (trpv 3) شده، و سطح اضطراب را کاهش می دهد.

این پروتئین به طور طبیعی در مغز تمام پستانداران به صورت غیر فعال وجود دارد، تا زمانی که چیزی مانند کندر می آید و آن را فعال می کند.

۱. خواص دود کردن کندر برای تقویت حافظه

دود کردن کُندر گرم کنندۀ مغز، تقویت حافظه و ضد آلزایمراست . استنشاق دود کندر، شادی آور و نیروزاست، خاصیتی مانند مخدرها برای آرامش اعصاب دارد.

۲. دود کردن کندر و تسکین اضطراب و افسردگی

اثر مثبت کندر روی مغز تاکید داشته و سوزاندن کندر باعث فعال شدن نوعی پروتئین به نام (trpv 3) شده، و سطح اضطراب را کاهش می دهد.

این پروتئین به طور طبیعی در مغز تمام پستانداران به صورت غیر فعال وجود دارد، تا زمانی که چیزی مانند کندر می آید و آن را فعال می کند.

۳. دود کردن کندر و خواص آن برای دفع عفونت رحمی

برای دفع عفونت رحمی کندر را به نسبت مساوی با اسفند و مقل ارزق مخلوط کرده و دود کنید و به روش کرسی به مدت ۱۴ روز انجام بدهید بسیار مفید است.

۴. درمان سینوزیت با دود کردن کندر

کندر به نسبت مساوی با اسفند و مقل ارزق مخلوط کرده و در فضای خانه دود کنید و با مخاط بینی از راه دور بالا بکشید قطعا خلط سینوزیت و أب ریزش و چرکهای مغز را خشک میکند.

۵. سوزاندن کندر برای رفع سردرد

دود کندر مسکن طبیعی برای رفع سردرد است و دود کردن آن در محیط خانه سردرد را برطرف می کند.

همچنین ببینید  فضیلت نوشتن سوره نور جهت ازدواج,آیه 32 سوره نور جهت ازدواج فوری

۶. افزایش تمرکز با دود کردن کندر

دود کندر نشاط آور، افزایش دهنده تمرکز ، خلاقیت است.

۷. خواص دود کردن کندر برای درمان سرفه

استنشاق دود کندر در خانه به درمان سرفه، مشکلات تنفسی، برونشیت و آسم کمک کرده و خس خس سینه را برطرف می کند.

۸. ضدعفونی کردن هوا با دود کردن کندر

سوزاندن کندر و یا مخلوط کردن آن با اسپند که باعث انتشار دود سفیدی همراه با عطر مطبوعی در فضا می شود که این دود دارای خواص درمانی می باشد و ضد عفونی کننده هواست.

۹. خواص دود کردن صبحگاهی کُندر در منزل

دود کردن صبحگاهی کُندر در منزل، سنت حضرت رضا (علیه السلام) بوده است. استنشاق دود کندر در اول صبح، سبب کاهش رطوبت مغز و افزایش تمرکز می شود و استنشاقش در پایان شب، آرام کننده اعصاب است.

سایر خواص دارویی و فواید کندر

۱۰. لاغری و کاهش وزن
۱۱. ضد سرطان
۱۲. سلامت کبد
۱۳. تقویت سیستم ایمنی بدن
۱۴. کاهش ابتلا به بیماری های خود ایمنی
۱۵. ضد التهاب و آرتریت
۱۶. کاهش فشار خون بالا
۱۷. درمان بیماری های قلبی عروقی
۱۸. درمان دیابت و قند خون
۱۹. رمان آسم و مشکلات تنفسی
۲۰. درمان سرماخوردگی
۲۱. درمان هپاتیت C
۲۲. کاهش مشکلات گوارشی
۲۳. کاهش استرس
۲۴. درمان تبخال
۲۵. درمان سردرد و میگرن
۲۶. افزایش انرژی و استقامت در ورزشکاران
۲۷. تعادل هورمونی و قاعدگی
۲۸. مسکن طبیعی
۲۹. تقویت حافظه
۳۰. کاهش ورم مغز
۳۱. افزایش تحرک و تعداد اسپرم ها و قدرت باروری
۳۲. کاهش درد سینه در زنان و درمان تومورهای خوش خیم سرطان سینه
۳۳. جوانسازی پوست
۳۴. درمان زخم
۳۵. کاهش التهاب و ورم نیش حشرات
۳۶. از بین بردن جای زخم
۳۷. تقویت ناخن ها
۳۸. درمان ریزش مو
۳۹. درمان شوره
۴۰. درمان تبخال اندام های تناسلی

عوارض استنشاق زیاد دود کندر

استنشاق مداوم و طولانی مدت دود کندر، سبب ابتلا به سرطان می شود . افرادی که به طور مستمر و روزانه، بیش از چهل سال است که کندر می سوزانند و دود آن را استنشاق می کنند هفتاد درصد بیشتر از دیگران در معرض ابتلا به سرطان در دستگاه تنفسی و چشایی مانند سرطان زبان، سینوس و دهان قرار می گیرند.

عوارض جانبی و مضرات کندر

مشکلات گوارشی مانند اسهال، نفخ و گرفتگی معده و تهوع
التهاب پوست
به خطر افتادن سلامت کبد و اختلال در عملکرد آن
سقط جنین
مشکلات تنفسی
درد قفسه سینه
کهیر و خارش پوست

مصرف کندر با داروهای ضد سرطان، داروهای مرتبط با بیماری های مفصلی، کاهنده کلسترول، داروهای ضد انعقاد یا ضد پلاکتی و برخی داروهای تداخل دارد.

 

فواید سوزاندن کندر جهت دفع جن و باطل کردن سحر و طلسم و چشم زخم,ف,دود کندر,خواص دود کندر,باطل کردن سحر با کندر,باطل کردن طلسم با کندر,دفع چشم زخم با کندر,آثار سوزاند کندر,سوزندن کندر و دفع جن

 

سایت دعایاب مرجع ادعیه و ختومات قرآنی DoaYab.com

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.