مس یا جن زدگی چند نوع است – علائم و نشانه مس یا جن زدگی

0

مس یا جن زدگی چند نوع است – علائم و نشانه مس یا جن زدگی

در این پست از سایت دعایاب مس یا جن زدگی چند نوع است علائم و نشانه مس یا جن زدگی را قرار دادیم . جن زدگی انواع مختلفی دارد از جمله مس یا جن زدگی کلی و جزئی و طائف . در قرآن نیز به انواع جن زدگی یا مس اشاره شده است . همچنین علائم و نشانه های هر کدام از حالات جن زدگی وجود دارد …

مس یا جن زدگی چند نوع است – علائم و نشانه مس یا جن زدگی
مس یا جن زدگی چند نوع است – علائم و نشانه مس یا جن زدگی

انواع مس و جن زدگی, جن زدگی چند نوع است, ایات و روایات قرآن ردباره جن زدگی, جن زدگی کلی و جزئی و طائف, علائم سحر شدن و انواع سحر و باطل کردن سحر و طلسم, علائم بسته بودن بخت پسر, نشانه های جن زدگی در بزرگسالان

توضیحاتی کلی در مورد انواع مَسّ یا جن زدگی:

تعریف مَسّ :مَسّ در لغتنامه ها معانی زیادی دارد.بعضی از معانی آن،لمس کردن ، دست زدن ، رسیدن ، یافتن ، وارد شدن ، درک و دریافت ، آمیزش جنسی ، تماس و …

مَسّ مورد نظر ما همین لمس شدن توسط جن و وارد شدن آسیب هایی از جن است که در قرآن به سه نوع از آن اشاره شده است

نوع اول مس کلی :مس کلی به این معناست که اجنه تسلط کاملی بر همۀ بدن پیدا می کنند. معمولا اشخاصِ مبتلا به مسِّ کلی دیوانه می شوندیکی از مصادیق مس کلی،این آیه است.«الَّذِینَ یَأْکُلُونَ الرِّبَا لَا یَقُومُونَ إِلَّا کَمَا یَقُومُ الَّذِی یَتَخَبَّطُهُ الشَّیْطَانُ مِنَ الْمَسِّ…».

آیه ۲۷۵ سوره بقره.

همچنین ببینید  دعای ام صبیان برای خارج کردن جن از بدن کودک

ترجمه:«آنان که ربا مى‏خورند،برنخیزند مگر مانند کسى که شیطان با جنون آشفته ‏اش کرده است».

نوع دوم مس جزئی :مس جزئی باعث از کار افتادن یا کم کار شدن عضوی از اعضای بدن می شود.همچنین باعث ایجاد بیماری در جزئی از روح انسان می شود.یکی از مصادیق مس جزئی این آیه است.

«وَقَالُوا لِجُلُودِهِمْ لِمَ شَهِدتُّمْ عَلَیْنَا قَالُوا أَنطَقَنَا اللَّهُ الَّذِی أَنطَقَ کُلَّ شَیْءٍ وَهُوَ خَلَقَکُمْ أَوَّلَ مَرَّهٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُون».

سوره فصلت آیه ۲۱

ترجمه:«و به پوست[بدن]خود مى‏گویند چرا بر ضد ما شهادت دادید،مى‏گویند همان خدایى که هر چیزى را به زبان در آورده ما را گویا گردانیده است و او نخستین بار شما را آفرید و به سوى او برگردانیده مى‏شوید».

نوع سوم مس طائف :

مَسّ طائف این نوع مس بسیار شایع است و اکثرِ مردم ، مبتلا به این نوع مس هستند. این نوع مَسّ باعث ایجاد تمام مشکلات روحی و روانی مثل افسردگی، خصومت ، بغض و کینه و جدایی ، فراموشی زیاد ، بیماری آلزایمر، شک و تردیدِ زیاد ، عشق و محبتِ زیاد و بدون دلیل و هر نوع مسائلی از این قبیل می شود.
یکی از مصادیق مس طائف این آیات هستند.

آیه اول:«إِنّ الّذِینَ اتّقَواْ إِذَا مَسّهُمْ طَائِفٌ مّنَ الشّیْطَانِ تَذَکّرُواْ فَإِذَا هُم مّبْصِرُون».

همچنین ببینید  دعای مجرب و قوی برای سر به راه شدن فرزند

ترجمه:« براستی کسانی که پرهیزگار شدند،زمانیکه فکری شیطانی به ذهنشان خطورکند،خدا را یاد می کنند و همان دم بصیرت می یابند ».

طَائِفٌ مّنَ الشّیْطَانِ یعنی وسوسه ایی شیطانی که اطراف قلب انسان می چرخد تا روزنه ایی در آن پیدا کرده و راهی برای ورود به قلب او بیابد.

آیه دوم:«وَإِماّ یَنَزَغَنّکَ مِنَ الشّیْطَانِ نَزْغٌ فَاسْتَعِذْ بِاللّهِ إِنّهُ سَمِیعٌ عَلِیم».

سورۀ اعراف آیه ۲۰۰

ترجمه :«و هر گاه وسوسه‏ هایی از شیطان متوجه تو گردد،از خدا پناه طلب که او شنونده و آگاه است».

برگرفته از سایت دعاگو

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.