موارد پیشگری از طلسم شدن توسط دشمنان – افراد حسود چیست

0

موارد پیشگری از طلسم شدن توسط دشمنان – افراد حسود چیست

در این پست از سایت دعایاب موارد پیشگری از طلسم شدن توسط دشمنان و افراد حسود چیست را قرار دادابم تا دیگر دچار مشکلاتی که از سمت دشمنان و افراد حسود که با طلسم های گوناگون قصد ضرب زدن و نابودی شما را دارند نشوید.

موارد پیشگری از طلسم شدن توسط دشمنان – افراد حسود چیست
موارد پیشگری از طلسم شدن توسط دشمنان – افراد حسود چیست

پیشگری از طلسم شدن توسط دشمنان,جلو گیری از سحر و جادو,طلسم دور شدن دشمن,طلسم افراد با ابجد,طلسم دفع حسد,مزاج افرادحسود,طلسم دشمنی بین دونفر,طلسم دشمنی میان دو نفر,طلسم دشمنی و جدایی,طلسم رسوایی دشمن,طلسم نابودی دشمن با حروف ابجد,طلسم نابودی دشمن

چند نکته برای پیشگیری از طلسم شدن توسط دشمنان :

1- برای نوشتن طلسم چه خوب چه بد ، نام پدر و مادر و یا حداقل نام مادر شخص لازم است بنابراین سعی کنید نام پدر و مادر بخصوص مادرتان را به کسانی که خوب نمیشناسید نگوئید

2- یکی دیگر از مواردی که برای طلسم و جادو نیاز است تاریخ دقیق تولد میباشد پس سعی کنید تا حد ممکن تاریخ تولد خود را به هرکسی نگویید یا حداقل یک روز جابجا بگویید . چون اگر دعا نویس و طلسم کننده حتی یک روز جبرِ تاریخ تولد شما را اشتباه حساب کند طلسمش هیچ اثری نخواهد داشت .

3- خطرناکترین طلسمها با استفاده از تار موی شخص مورد نظر انجام میشود پس مواظب باشید که موهای شما که بر اثر شانه کردن ، خوابیدن و یا هر دلیل دیگری از سرتان جدا شده اند دست کسی نیفتد بسیاری از متخصصین علوم غریبه از جمله خود من ،‌ میتوانند با استفاده از فقط یک تار موی شخص کاری کنند که او خود را آتش بزند یا خود را در اختیار هر کسی که طلسم کننده بخواهد قرار بدهد حال چه زن متاهل باشد چه مرد زن دار و یا اینکه پوست صورتش طوری خشک شود که مانند پیرزن یا پیرمرد صدساله شود . (اینها شوخی نیست)

همچنین ببینید  دعا و طلسم قوی پولدار شدن سریع-طلسم پولدار شدن علوم غریبه

4- وسائل شخصی خود را که دیگر استفاده نمیکنید دور بریزید و یا به مستحقینی که شما را نمیشناسند بدهید ولی به هیچ وجه به کسانی که شما را میشناسند این وسائل را ندهید بخصوص کفش و لباسهای زیر.

5- بسیاری از طلسمها باید در خانه یا محل کار شخص مورد نظر پنهان شود تا اثر کند پس همیشه جاهایی مانند زیر موکت و فرش و بالای کابینت و … را نگاه کنید حتی چند روز یکبار .

6- (مهم) اگر در جایی که انتظارش را ندارید مانند روی صندلی ماشین روی کمد و کابینت و … یعنی جاهایی که جلوی دید است کاغذی دیدید که چندین تا خورده و مشکوک به نظر میرسد به هیچ وجه آن را باز نکنید چون اگر کمی نمکِ دعای نحس خوانده شده در آن باشد و در خانه و فضای کار شما بریزد نکبت آن به سرعت شما را نابود خواهد کرد . این طلسم خطرناک بر نمک خوانده میشود و تنها راه تاثیرش این است که توسط خود قربانی در خانه اش پاشیده شود واین بهترین راه آن است یعنی نمک نحس را در کاغذی میریزند و تا میزنند و قربانی از همه جا بیخبر و از روی کنجکاوی آن را باز میکند و ناگهان نمک به بیرون میریزد و همه چیز از این لحظه به بعد برای او و خانواده اش جهنم میشود . در این مواقع با تکرار بسم الله الرحمن الرحیم کاغذ را به آرامی بیرون برده و در اولین جوی آب روان رها کنید .

دوستان عزیز این مسائل را جدی بگیرید . علوم غریبه فقط مربوط به قران و اسلام نیست و علم متافیزیک این مسائل را اثبات کرده . انرژیهای سرگردان که میتوان آنها را گرفت و به صورت بد یا خوب به سمت شخص مورد نظر فرستاد . پس سعی کنید از قسمتهای خوبش توسط متخصصین استفاده کرده و یه قسمتهای بد آن وارد نشوید حتی برای انتقام .

همچنین ببینید  دستور مجرب باطل شدن سحر و طلسم و دفع امواج منفی تضمینی

برگرفته از سایت اهنوس

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.