نشانه حلزون در گنج یابی – وجود حلزون در خاک دفینه نشانه چیست

0

نشانه حلزون در گنج یابی – وجود حلزون در خاک دفینه نشانه چیست

در این پست از سایت دعایاب نشانه حلزون در گنج یابی – وجود حلزون در خاک دفینه نشانه چیست را برای شما عزیزان قرار دادیم . معنی و مفهوم و کارشناسی و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه های حیوان حلزون در گنج یابی و دفینه یابی و  باستان شناسی . حلزون در حفاری و دیدن سنگ حلزونی آیا نشانه وجود دفینه است ؟

نشانه حلزون در گنج یابی – وجود حلزون در خاک دفینه نشانه چیست
نشانه حلزون در گنج یابی

رمزگشایی نشانه حلزون در گنج یابی,کارشناسی نماد حلزون در دفینه,نماد و علامت حلزون در گنج یابی,نشانه حلزون در حفاری,سنگ حلزونی در گنج یابی,تصویر حلزون بر روی تخته سنگ در گنج یابی

نشانه حلزون در گنج یابی – وجود حلزون در خاک دفینه نشانه چیست:

تازه شدن فصل به فصل، یعنی از نو متولد شدن را در تمامی دوره ها نماد می کند. در تاریخ، Daidalos اولین فردی می باشد که قصری را که به شکل مارپیچ بوده را به پادشاهش عرضه کرده است.

پادشاه از این طرح خشنود شده و به سرعت بنا شدنش را می خواهد. در بین انسان هایی که به صورت اسرار انگیز زندگی می کرده اند و یا با حمایت دولت می زیسته اند؛ بعدها مکان هایی برای زندگی به شکل مارپیچ در مقیاس بزرگی فراگیر شده است.

پست های مرتبط

این بناها گاها در زیر زمین و به شکل دخمه های پر پیچ وخم، و گاها روی زمین و اتاق هایی به شکل مارپیچ ساخته می شدند. امروزه به دخمه های پر پیچ وخم زیر زمین، دفینه یابان، تونل و یا شهر زیر زمینی نیز می گویند.

در خانه ها این نماد فراگیر نمی باشد. فقط در مکانهای مثل اراضی و زمین، نماد حلزون ممکن است مشاهده شود.

در این صورت، در نزدیکی مکانی که نشانه در آنجا یافت شده، تخته سنگی با نمای طبیعی، یک چاه آب، و یا منطقه ایی که فرو رفته باشد یا نقطه ایی که ارتفاعش از جاهای دیگر کمی بیشتر باشد ممکن است یافت شود.

نقطه ایی برای ورود به زیر زمین باید باشد. باید به خوبی جستجو شود.

نظر دیگر درباره نشانه حلزون :

نشان حلزون که در سنگ ثابت و یا دیوار مشاهده می شود، نشان دهنده تونل دو دهانه می باشد. اگر در کنار نشانه حلزون به شکل حیوان دیگری نیز بر بخوریم، ابزارش در دهلیز و یا زیر تخت و در زیر خاک می باشد. اشیاء ممکن است مروارید باشد. با جواهرات مختلف همراه می باشد. این در ذهن طلا را مجسم می کند

**************************************************

برگرفته از سایت دعاشفا

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.