نشانه وجود گنج در غار – پنهان کردن گنج در غار

0

نشانه وجود گنج در غار – پنهان کردن گنج در غار

در این پست از سایت دعایاب نشانه وجود گنج در غار پنهان کردن گنج در غار را قرار داده ایم.در گذشته غارها حکم سرپناه را داشته اند.و غالبا محل امنی برای سکونت بوده اند.و این خود عاملی برای پنهان کردن گنج و دفینه در غارها بوده است.ورودی غارها مختلف است و ممکن در داخل غار به ورودی های دیگری انشعاب پیدا کند که معمولا پلمپ شده اند.

نشانه وجود گنج در غار – پنهان کردن گنج در غار
نشانه وجود گنج در غار – پنهان کردن گنج در غار

نشانه وجود گنج در غار – پنهان کردن گنج در غار,گنج در غارها,گنج در غار پلمپ شده,گنج در غار علیصدر,گنج در غار شاپور,گنج در غارهای کوچک,گنج در غارهای طبیعی,گنج در غار کلماکره,گنج در غار لرستان,گنج های پنهان در غارها,نشانه گنج در غارها,علائم گنج در غارها,نشانه های گنج در غار و کوهستان,نشانه گنج غار,علائم گنج غار,پلمپ نشانه های گنج در غار,نشانه غار در گنج یابی,نشانه ی غار در گنج یابی

نشانه وجود گنج در غار – پنهان کردن گنج در غار:

شیوه های خاص برای پنهان کردن دفینه در داخل غارها:

بعضی ها دم در ورودی غار ستونی را کار می گذاشتند و از ستون دو قدم به سمت داخل غار میرفتند و دفینه را در عمق حدودا  ۲٫۵ متری (دو گز) جاسازی میکردند .

و عده ای دیگر در خود غار تلی را درست میکردند و داخل تل دفینه را در عمق ۳ متری جاسازی میکردند.

و سری دیگر به صورت چاهی در غار حفر میکردند و از کف چاه تونل میزدند به یک سمت دیگه و با گذاشتن یک تله فیزیکی آن را پنهان میکردند .
نکته: توجه داشته باشید که هر کجا که در مسیر راه و حفاری به تونل خصوصا دست ساز برخوردید، ۱۰۰ در ۱۰۰ باید انتظار تله را هم داشته باشید (خصوصا دفینه های دوره اسلامی و گنجینه های متعلق به دزدان و راهزنان، که نوع و تعداد دومی به مراتب سخت تر و بیشتر می باشد)

همچنین ببینید  دعای قوی حاجات و دفع شر دشمنان و حفظ از آزار و اذیت یک فرد
 

نشانه های گنج در غار

وعده ای دیگر در دیواره غار اتاقی مخفی درست میکردند و دفینه را در آن مدفون و در اتاق را پلمپ میکردند و گاهی نیز حتی در خود اون اتاق هم چیزی نمی گذاشتند و در دیواره و سه کنج دیواره به اصطلاح امروزی ، یک گاوصندوق مخفی تعبیه می کردند.

عده ای یک قبر در وسط غار و یک قبر هم در روبروی در ورودی غار دفن میکردند که دفینه را داخل قبری که تو غار بود مدفون میکردند البته یک سری اشیائ ساده را در داخل قبر میگذاشتند و  دفینه اصلی را در یک متر زیر قبر در زیر اشیایی فرعی زیر سنگی بزرگ پنهان میکردند .

البته در مواردی که غاری پیدا نمودید که دهنه آن بسته شده بود و ارتفاع دهانه بین ۸۰ تا ۱۲۰ سانت بود و شیبی هم به سمت داخل داشت و شما بباشد عد از چند متر توانستید کاملا بایستید اگر هنوز راه ادامه داشت و حداقل ۳۰ متر طول آن بود

شما ابتدای ورودی یک مقبره مهم و بسیار کهن را یافته اید و اگر در انتهای راه به بن بست خوردید ، اگر در سمت راست دیوار غار چند تاقچه که جای گذاردن پی سوز و یا مشعل می باشد برخوردید،

همچنین ببینید  تعبیر و تحلیل خواب یتیم و یتیم خانه

بنده با قدرت به شما می گویم که در داخل یکی از آنها یک کوزه سکه که خرج نگهبانان و یا مخارج دیگه بوده مخفی شده است. و سپس به انتهای غار دقت بکنید و با یک پتک پلاستیکی نیز می توانید دیواره رو چک نمایید تا محلی که پشت آن صدای کمی پوکی میدهد را بیابید .

البته ساروج آن زیاد ضخیم نیست و به راحتی باز می شود ولی این تازه اول کاره !! چراکه پشت آن خاکی نرم و دون دون، یهو به بیرون میریزد و شما تازه باید خک خالی کنید تا راهی به سمت چپ بصورت راهرویی پر از خاک را بیابید و در داخل مسیر اجساد سربازانی را با تجهیزات هم خواهید دید و …

 

نشانه های گنج در غار:

و اما اگر دهانه غار تنگ و بهمین صورت که در بالا اشاره کردم بود، با این تفاوت که غار بعد از چند متر مثل یک اتاقک تمام شد، شما باید به سقف و دیواره روبرو و کناری به دقت نگاه بیاندازید تا علائمی همچون نعل اسب یا ماه و ستاره و حتی عقرب و جوغان بیابید که تازه این اول کار است و دفینه آن بسیار سخت بدست می آید

و متعلق به دوران اسلامی است که شک نکنید که حداقل ۲۰۰۰ سکه آنهم در سه خمره دارای سر باری می باشد و سر باری آن در نزدیکی یک سنگی که در انطرف دره (حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ متر فاصله دارد) قزار دارد. آن سنگ معمولا به اندازه یک پراید است که انگار روی صندوق عقب ایستاده و به دهانه غار نگاه می کند. در ضمن قبری تکی در آن محل نیز وجود دارد که معمولا فردی بلند مرتبه می باشد ولی در داخل قبر چیزی نیست.

همچنین ببینید  توضیحاتی مهم و کامل در مورد علوم غریبه

نکته مهم: اگر غار کشف شده دهانه ای گشاد و طول آن کمتر از ۳۰ متر بودولی کف آن خاکی نرم مانند آرد دون دون شده بود و تاقچه و … داشت ، ابتدا از غار خارج شده و بالای دهانه ورودی را بدقت بررسی کنید تا در میان سخره ها یک دهانه کوچک بیابیدکه داخل آن به اندازه یک اتاقک کوچک  جا داشته باشد. کف آنجا چاهی قرار دارد که پر خاک بسیار نرم است و نباید لابلای خاک استخوان یا کوزه شکسته و … بیابید و حدود ۱/۵ متر پایین تر باید یک کوزه سکه بیابید.و احتمالا از زیر آن توسط حفره ای بسیار باریک را دارد که هواکش محسوب می گشته است.

 

نشانه های گنج در غار:

مهم: اگر در غار فلش به سمت بالای غار بود دفینه در طاق غار به صورت پلمپ شده مخفی است .

مهم : در غارهایی که به صورت دو راهی هستند شما فقط هر چی جلوتر هم رفتید و باز تعداد راه ها زایادتر شد فقط به سمت راست برید اینجور غارها دارای دفینه ای بزرگ و در ورودی این غارها تنگ است که حتی باعث میشود در اول راه شما به صورت سینه خیز یا نشسته و بعد از ۱۰ متر کم کم به صورت ایستاده بتوانید بروید  و دروسط راه این غار ها به یک جای گنبدی شکل هم برمیخورید که باید راه خود را ادامه بدید که بعد از آن به شیب تندی میخورید که باید پایین بروید و……..

برگرفته از سایت دعاشفا

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.