نوشتن طلسم محبت بین دو دوست برای زیاد شدن محبت میان دو دوست

0

نوشتن طلسم محبت بین دو دوست برای زیاد شدن محبت میان دو دوست

در این پست از سایت دعایاب نوشتن طلسم محبت بین دو دوست برای زیاد شدن محبت میان دو دوست را قرار دادیم . طلسم زیر از طلسمات قوی و مجرب برای افزایش مهر و محبت میان دو دوست می باشد . دستورالعمل طریقه نوشتن طلسم مخصوص زیاد شدن مهر و محبت بین دو دوست را در ادامه این مطلب از سایت دعایاب قرار دادیم …

نوشتن طلسم محبت بین دو دوست برای زیاد شدن محبت میان دو دوست
نوشتن طلسم محبت بین دو دوست برای زیاد شدن محبت میان دو دوست

طلسم محبت شدید میان دو دوست,طلسم افزایش محبت دو دوست,طلسم زیاد شدن محبت دو دوست,طلسم جلب محبت بین دو دوست,بهترین طلسم قوی محبت دو دوست.

دعای افزایش مهر و محبت میان عاشق و معشوق:جهت افزایش محبت میان عاشق و معشوق نیت کند و با ایمان خالص ایات زیر را با گلاب و زعفران نوشته و به لباس خود بچسباند.

وجَعَلْتُ لَهُ مَالًا مَّمْدُودًا وَبَنِینَ شُهُودًا وَمَهَّدتُّ لَهُ تَمْهِیدًا فلانه بنت فلانه محبه فلان بن فلانه

دعای مهر و محبت قوی و مجرب از فاصله راه دور :جهت اینکه کسی را به مهر و محبت خود متمایل نمائیم بگونه ای که دوری ما را تحمل ننماید و ما را عمیقا دوست بدارد آیات کریمه ذیل را بخواند و به طعام یا آب بدمد و سپس به او بخوراند یا بنوشاند.

بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»(سوره نمل، آیه ۳۰ و ۳۱). «لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»(سوره قصص، ایه ۱۰).

آیات قرآنی افزایش محبت بین دو نفر :برای افزایش مهر و محبت بین دو نفر آیات شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه یا دانه نمک بخواند (بصورت تک به تک) و بر آنها بدمد و سپس بگوید.

همچنین ببینید  دعای قوی مرجانه برای مهر و محبت

به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان (اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید) و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد . فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

دعای مهر و محبت بین دو نفر:برای آشتی و رفع کدورت میان دو نفر آیه شریفه ذیل را سه مرتبه قرائت کند و به سمت فردی که مد نظر است بدمد حتما میان آنها آشتی برقرار خواهد گردید و حتی فرد مقابل از او عذر خواهی خواهد نمود.

آیه ذیل را بخواند :

وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ .

دعای مهر و محبت شدید بین دو نفر :

برای آشتی و محبت میان زن و شوهر دستورالعمل ذیل را انجام دهد و سه روز آنرا تکرار کند. چهارده مرتبه آیات شریفه پنجاه و چهار تا پنجاه و ششم از سوره مبارکه اعراف را با خلوص قلبی بر ظرفی از اب پاک بخواند و سپس قدری از آن آب را بنوشد و بقیه را در چهار گوشه اتاق یا منزل بپاشد. میان آنها محبت بسیار زیاد برقرار خواهد شد. مجرب است.

آیات ذیل از سوره مبارکه اعراف را بخواند :

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴) ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

همچنین ببینید  دعای افزایش محبت بین دو خواهر-دعای دوستی میان دو خواهر

دعا برای رفع کدورت بین دو نفر:برای اینکه کسی را به مهر و محبت خود متمایل نمائیم بگونه ای که دوری ما را تحمل ننماید و ما را عمیقا دوست بدارد آیات کریمه ذیل را بخوانیم و به طعام یا آب بدمیم سپس به او بخورانیم یا بنوشانیم. در آن عجایبهاست.

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین» (سوره مبارکه نمل، آیه ۳۰ و ۳۱).
«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین» (سوره مبارکه قصص، ایه ۱۰).

دعای مهر و محبت از راه دور:

در انجام دعای محبت نکته ای که مهم است آسان و سهل بودن انجام و استجابت و نتیجه دعا برای دعا کننده است.در زیر دعایی بسیار سریع، آسان و قوی برای محبت ذکر میشود.هر کس که در نظر دارد محبت دیگران به او جلب شود شب جمعه دو رکعت نماز با حضور قلب کامل بخواند.

در هر رکعت پس از حمد، آیه الکرسی را یکبار بخواندسپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را یازده مرتبه بخواند.به شیوه معمول نماز را ادامه دهد.

بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگوید:

(یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انک على کل شی قدیر). بجای کلمه فلان، اسم مطلوب را بگوید. مجرب و صحیح است.

برگرفته از سایت دعا 786

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.